Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 08 aug 2025 15:21

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 29 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
 Titel: Mdma + ???
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Kolding
okay guys. sagen ligger sådan at jeg skal spille et show her i denne her måned.
Under showet havde jeg tænkt mig at være på mdma, da det er noget af det fedeste jeg har prøvet når man spiller.
Mit spørgsmål er så om det ville være helt uansvarligt at tage en bane amf inden? vi snakker et par timer inden nok.
ellers ville det så være helt hen i hampen at drikke en smule bagefter?
jeg har prøvet emma 3 gange, og jeg har det super nice med det, og har fuld kontrol over mig selv og hvad jeg laver.

under showet skal jeg stå og danse og gå amok, men jeg frygter ikke overophedningen da det både er udenfor og jeg er god til at lytte til min krop og slappe af eller drikke vand.

Medlem

Amfetamin og MDMA er en dårlig kombination. Med det sagt, er der masser af mennesker der gør det uden at pådrage sig skade, så hvis du holder dosen forholdsvis lav, og holder øje med du ikke får det for varmt, drikker nok vand osv. skulle det ikke være noget problem.

MDMA og alkohol kan godt tages sammen.

Moderator
Brugeravatar

super fedt! ved godt at det er dårligt at blande mdma med amf/sprut. men ville bare lige høre om det ville være helt fucked, hvis jeg nu bare tog en eller to baner tidligere på dagen

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: k-hullet
når du siger spille et show hvad mener du så præcis?
jeg har Dj'et og spillet live i snart 15 år, og må sige det bestemt ikke er problemfrit hvad du snakker om!
det kan fint gå efter planen kun med stor eufori og kærlighed til musikken du spiller (går ud fra du mener du skal spille musik, dog forvirres jeg af du kalder det et show, men måske vi kommer fra forskellige kulture !
problemet opstår HVIS du begynder og "smelte" altså den tilstand hvor dine øjne falder halvt i og bevæger dig en del langsommere da dit serotonin system er overfluttet. hvis du tror du har lige så meget styr på det, så tro om igen.
du kan aldrig stole på din egen opfattelse når du er påvirket...virkeligheden er altså anderledes for andre der ikke er påvirket!
jeg siger ikke du ikke kan gøre det, og har selv gjort det flere gange, men jeg er også tit blevet fanget i det på scenen og ville ønske jeg ikke havde taget det, da du ikke helt kan håndtere så komplekse stressede situationer som jo kan opstå!
hvis du bare skal trykke play og sync i traktor så klart...
men hvis du skal levere et større håndværk er det sku ikek en god ide, SELV om du har lavet et SHOW 3000 gange.. jeg har ihvertfald kun lyst hvis jeg spiller til en fest hvor jeg fint kan fucke op i mine mixes/performance.
er faktisk gået fra et gig på V58 hvor jeg blev alt for smeltet til at kunne noget, og ville hellere på toilettet med en pige min kæreste havde fundet (som jo også er en faktor, altså kropslig kontakt søgning) så hoppede ned fra scenen til promoteren og forklarede min situation og forsvandt!
jeg vil kraftigt anbefale dig at lade vær og så idet mindste holde dig til amfetaminen!
amf og coke er gode performance enhancers, alt andet jeg har gjort det på , har for stor chance for at gå den stik modsatte vej. !
men er sikke rpå du ikke vil lytte aligevel og skal nok selv lære om du kan!!! (det hved jeg jo heller ikke, vi er jo alle forskellige)

men du kan fint tage amf og drikke samtidig... som poster over mig siger, det er ikke en god ide, men en million har gjort det uden besvær! så længe du ved du blander to amfetaminer! !!!
best luck!

Moderator
Brugeravatar

jeg skal hovedsageligt stå og mixe i traktor, udover det skal jeg bare stå og lave noise. det er ikke noget svært overhovedet, egentligt det nemmeste du ved.

jeg er bare ikke så stor fan af amf.. ville mest bruge den ene bane til at være lidt frisk, da jeg først skal på om natten.

hvis jeg ikke ville lytte til jer, ville jeg da heller ikke spørge fjolle!

jeg ville bare høre om jeg kunne blande de to, hver for sig, med timers mellemrum uden at gå helt nedenom og hjem.

udover det, tænker jeg at tage en lidt mindre dose mdma end jeg plejer, for at opveje

Medlem
Brugeravatar

ahhh... jamen så støj den ud som du vil ;) det er jo det smukke ved noise! bare trash ud så meget som du vil uden den store gennemtænkning ( dette er bestemt ikke et diss)
jeg elskede selv harsh noise i nogle år, og bestemt harsh noise performances som jo tit endte i bare at smadre deres udstyr til det ikke sagde mere!
så kan du sku ta hvad du vil under det! æstetikken i noise er jo præcis at man bare fucker noget "what ever, circuit bended, hjemme bygget, live input, guitar pedaler, vst/Au noia psykose lol, op så meget som muligt og helst ender med at kaste noget i hovedet på en!

mmmm
savner de dage!

men jeg mente at det jo ikke er en god ide hvis du skal udføre noget mere komplekst som ikke bare er intuitet

hvor skal du spille btw?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Blå stue afdeling 2A
Der er en del der blander amfetamin og MDMA med gode resultater, men når det er sagt er det super dårlig HR! På trods af, at MDMA i sig selv ikke er specielt CNS stimulerende, så er det stadig en dårlig idé at blande det med amfetamin. Generelt er det en rigtig dårlig idé at blande forskellige stimulanser, pga. den forhøjede risiko for overbelastning af hjertet, og det der er værre.

Alt hvad jeg skriver her på boardet er baseret på fantasi og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet personlig kendskab til stoffer, eller folk der tager dem. :)

Mvh.

Moderator
Brugeravatar

noianoia: jeg skal spille til nicolai festival i kolding, vores gruppe hedder Inject Heroin.. Speedcore, Breakcore og Noise/harshnoise for altid! :D

hypnos: jeg ved det er super dårlig hr. men 1 bane amf og 1 bombe emma er også alt jeg indtager. ikke noget redose når jeg er helt blæst. holder mig på første dose. regner med en 150mg bombe eller deromkring.

er der ting jeg bør være ops på, udover mit hjerte, vand balance og overophedning?

Medlem
Brugeravatar

ja...
lydstyrken! ;)

Moderator
Brugeravatar

hvad med den?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: den sorte muld
ja...
lydstyrken! ;)

crank it ;)

Moderator
Brugeravatar

vi har også lidt overvejet at prøve at brænde deres højtalere af .. bare for at køre max noise/jerk stilen haha

Medlem
Brugeravatar

den skal være over 130dB hvis du blander MDMA og amfetamin... meget vigtigt!
;)

Moderator
Brugeravatar

vi har også en historie for at brænde højtalere af xD
vi har gjort det de sidste 2 gange

Medlem
Brugeravatar

sådan er det jo i noise og hvis man hedder noia.....!
jeg har fanme brændt en del af....

jeg spillede på Norberg festival i sverige 6 år i træk, brændte højtalere af de første 5 år og var på kontoret og snakke med den hoved ansvarlige for lyd til alvorlig samtale!!!
det sjette kom en lydmands praktikant (or what ever) op og spurgte, er det dig der er noia? jeg har fået af vide jeg skal komme op og tjekke din gain hver 10min.... lol
6 år brændte jeg ikke noget af, men blev bedt om at komme på kontoret aligevel hvor jeg dog fik ros for jeg ikke havde ødelagt noget.
og........ så blev jeg aldrig booket igen! !!!

moralen er......??... ja ved jeg sku ikk... ødelæg noget! .. ej, men lidt sjovt er det jo...

Medlem
Brugeravatar

FUCK i har en skizofren inspirations liste!!! (fra jeres FB)
Venetian snares : godfather af 7/8 dels breakcore'ish speedcore
Kraftbarn: punk/scream band
Tipper: glitch-step-otronica
Maruosa: japansk semi old og meget kedligt og letkøbt noisecore!
WTF?? i er skøre!

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nový židovský hřbitov
undskyld det frække spørgsmål, men hvem er Noia?

-G

He whom meddles through the mind of others – He whom interpret the way of living – He whom deliberately chooses an ascetic life – He whom enlighten others to enlarge their mind – He whom indulge – He shall no longer fear death.

Medlem

Geografisk sted: Sumpen
Smadring af udstyr og stimulanser går ofte hånd i hånd og det overrasker mig inte at Noia er velbevandret udi netop det :lol:

Køb godt ind til dagen efter, min erfaring med kombinationen er at den føles godt mens den virker men giver fæle tømmermænd. Og jeg plejer ikke at have slemme tømmermænd efter MDMA alene.
Sørg for at have fede fisk, nødder og masser af frugt til dagen efter. Det er ikke sikkert at du orker at købe ind dagen derpå.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Synes ikke det er fedt. Nogle mennesker kommer rent faktisk for at høre dig spille noget musik for dem - tag dig sammen og gør dit arbejde ordentligt! Tag noget narko bagefter hvis du endelig skal.

Handler det at være musiker ikke til dels at elske musikken og elske at gøre andre glade med sin musik? Burde det ikke være et stort nok rush at stå og se alle de glade ansigter fyre den af til dine toner?

Moderator
Brugeravatar

noianoia: hahaha, fuck det lyder fedt man! kan du linke mig til den festival?
og ja, haha, vi er lidt udover det hele, hvad inspirationer angår!

alice: så så. jeg kan da godt finde ud af det selvom jeg er lidt doped. de fleste musikere er fandme tit så stive, at de vælter rundt inden og brækker sig inden de skal spille? det er derfor jeg vælger en stimulans, så jeg stadig fungerer og er klar i hovedet...
og så går det her projekt lidt mere ud på at rave/od/gå fuldstændig amok.. hvis du havde hørt vores musik, eller vores set, ville du også vide at folk kommer til at hade det, udover vores venner, som selv er ligeså skraldede som os..

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 29 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]