Hej igen allesammen, og tusind tak for jeres gode respons!
Jeg er blevet meget mere bevist om hvad der egentlig er foregået, her nogen timer efter er jeg ved at blive lidt mere "normal", men føler mig temmelig udbrændt, sådan lidt ala MDMA-tømmermænd dagen efter et kraftigt trip eller dagen efter et stort amfetaminforbrug.
Og Alice, tusind tak for din meget gode forklaring, og faktisk så er jeg på antidepressiva men dog af SSRI-klassen, Citalopram. Men dette burde da ikke have nogen indvirkning, eller er jeg helt ved siden af?
Synes selv ikke at produktet er værd at bruge hvis man skal tabe sig, på bekostning af at få det dårligt... Der stod på pakken at man måtte indtage 3 kapsler om dagen. 1 kapsel var faktisk udmærket mht det energiboost man fik, og ikke rigtig nogen bivirkninger, men da jeg så tog nr. 2, så gik der en halv time, og jeg fik det mærkeligt. I beskrivelsen af produktet står der enda at man kan tage dem når man skal en tur i byen... SUK... NEJ TAK!
Det vildeste er at jeg blev taget af politiet med den uåbnede pakke med pillerne, og en del andre kosttilskud fra Holland, da jeg kom hjem. Og jeg fik hele lortet tilbage... Så det må åbenbart være lovligt i DK... Men sådan som jeg har haft det, er jeg ikke i tvivl om at det ikke er heeelt så sundt at indtage det.
Og endnu en gang tak alle sammen