Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 05 aug 2025 01:01

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Hej derude!

Nu prøvede jeg 2c-b for første gang og oplevede et helt fantastisk trip.

Så vidt jeg kan se, i blandt andet wikien, er 2c-b et psykedelia og derfor ikke en stimulans. Dog trækkes der referenser mellem 2c-b og MDMA, der er en stimulans.
Som tommelfinger siger man at der skal gå 1-2 måneder mellem hvert stimulans trip. Mit spørgsmål lyder derfor på om dette også gælder 2c-b, bygges der toleranse? Er det i modstrid med tommelfingerreglen at tage 2c-b igen om 3 uger, eller for den sags skyld at tage MDMA om 3 uger?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: sydschlaraffenland
Det gælder for så vidt også 2c-b, ja - IMO.. Dog synes jeg godt man kan tage psykedelika med kortere mellemrum, så længe man opvejer det med længere pauser ind imellem.

Jeg vil vove at påstå at tolerancen fra 2c-b er faldet til noget nær 0, efter 2-3 uger og jeg ser intet galt i at tage en tur mere i eller efter denne periode - så længe man så holder en 2-3 måneders pause bagefter f.eks.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Du kan både tage MDMA og/eller 2C-B om tre uger.

Lad være med at tage psykedeliske stoffer for ofte. Til sidst bliver du så vant til hallucinationerne og den verden, at det ikke er specielt mere.

Medlem

Tak for svarene!

Jeg oplevede dog overhovedet ikke nogle hallucinationer på det, og det gjorde mine venner for den sags skyld heller ikke. Vi tog det alle sammen for første gang, og endte endda med at gå i byen på det.

Apropos synes vi alle sammen er det er underligt stoffet er så forholdvis ukendt.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Hvilke doser tog I?

2C-B er ikke så mainstream som så mange andre stoffer, men i kredse hvor folk interesserer sig for det psykedeliske (som her) er det ganske kendt.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

2c-b tolerans varer i cirka 5-7 dages tid.

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Medlem

Det var en meget impulsiv beslutning at tage det og vi havde ingen vægt til afmåle eksakte doser. Det vi gjorde var derimod at tømme halvdelen af en pose der skulle indeholder 100mg, og dele det i tre baner som vi indtog. Altså ca 15-20mg hver.

Nej 2c-b er bestemt ikke mainstream, dog synes jeg godt det kunne være et alternativ til de sædvanlige "tage i byen stoffer" såsom MDMA og Kokain. Det er ikke et dansestof. Men vi havde bestemt god aften, hvor vi under noget af trippet var på bar, hvilket fungerede helt fint. Dog er man kun i meget lidt omfang i stand til at undertrykke trippet, hvilket bl.a. betyder at det er svært opfører sig normalt hvis man skulle møde nogle der ikke må vide man tripper.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Det er også de færreste der kan have det godt på et kaotisk diskotek på psychedelia. Nu lyder det ikke til at I blev ordentligt ramt, hvis I var ville I også kunne forstå hvorfor det ikke er et udbredt stof i bylivet.

Medlem

Ja muligvis har vi taget et let dosis. Dette skyldes at det var første gang samt at vi var en smule forsigtige med doseringen, da vi ikke havde en nøjagtig vægt. :)
Men tak for svarene, jeg har fået den viden jeg søgte, så der er ingen grund til at blive ved med at bumpe, hvis det kaldes dette herinde, min post.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Omicron Persei 8, on delivery mission
bagstiv skrev:
Det er ikke et dansestof.

Lies and slander! Det er fantastisk at danse på! :D

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]