Den laveste dosis truxal som man kan få er 15 mg og dem synes jeg slukker alt hvad der hedder tanker og følelser i mit hoved.
Ingen tvivl om man kommer til at slappe af, men det er ikke afslapning, som benzo eller morfin. Det er som om hver tanke og følelse vejer 20 kg og der går ikke lang tid før man er helt udmattet og bare skal sove.
Det virker som om at du håber en højere dosis vil gøre rusen bedre. Det gør den ikke. Dine tanker bliver bare 40 kg i stedet for 20 kg.
Well.. De 25 mg virker jo ikke.. overhovedet jo?

Men ok,
alle erfaringer siger mig, at narko/piller bare ikke virker så effektivt på mig, har prøvet utallige gange med kammerater, som har langt mere erfaring end mig, og stadig bliver langt mere lamme end mig. Både med 2cb (første gang, et halvt gram - så hverken farver eller ting i bølger, og JO det var ganske fin kval). MDMA? Skete nada.
Sovepiller? For år tilbage prøvede jeg flere forskellige fra min læge, gravist stærkere - til sidst fik jeg nogle (husker ikke hvilke), men de skulle være noget af det stærkeste på markedet. Han sagde, at jeg ville have fået rohypnoler i stedet, hvis man stadig udkskrev dem. Også cola, virker næsten ikke på mig. Bliver slet ikke depri dagen efter en amf/cola tur heller. Ok, lidt træt i det, da der så også er blevet hældt en 15 bajere ned.
Husker en gang en kammerat fik noget Risolid til at stoppe med tjalden på - vi stoppede samtidig, poppede 2 piller hver, han drak et stort glas rødvin & jeg bællede 2 øl (alkohol forstærker den sløvende effekt). Han gik
fuldstændig kold, en veninde måtte tage tøjet af ham, han lå der bare som en zombie! Jeg gik ind og spillede computer hele natten, mærkede ikke det mindste.