Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 07 aug 2025 22:21

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Hey, jeg har fået noget Truxal til at slappe af på (har ikke angst/depression eller noget), bare så jeg kan slappe af, har noget ADD og får Ritalin for det. Har ikke prøvet at tage det i combo med Ritalin, så det er ikke den der overskygger. Det virker iiiik en skid, borset fra dagen efter hvor jeg bare har det som om jeg har taget de onde bonghoveder dagen før :S Jeg har 25 mg, skal jeg prøve at oppe dosis eller? :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tuxal har ikke rigtig nogen rekreativ effekt ud over man bliver som en zombie. Så mit råd er at smide dem ud, hvis du ikke har brug for dem og kun har fået dem til at slappe af på. Er det af din læge du har fået dem til at slappe af på?

Og så mener jeg også at det har nogle ret trælse bivirkninger.

Medlem

Misbrugskonsulent.
Men det jo nemlig det, pt. har jeg jo brug for dem ;)
Har haft dem i i hvert fald et år, har givet nogle stykker ud, taget 2 stykker selv for lang tid siden - resten er der stadig, synes det er synd bare at smide dem ud :P

Medlem

Truxal virker helt udemærket.. men 25mg er vidst den lavest mulige dosis.. Snak med din konsulent om det, i stedet for et HR forum.

Medlem

Truxal virker helt udemærket.. men 25mg er vidst den lavest mulige dosis.. Snak med din konsulent om det, i stedet for et HR forum.

Yeah right, om 10 dage? :P Og hvad er der galt med Psy. ift. til det? Vil gætte på rigtigt mange herinde har prøvet Truxal. Som du selv siger er det jo netop et harm reduction forum.
Btw siger praktisk erfaring vel altid mere end teoritisk, og jeg har fået den teoritiske ;)

Men tak for svar.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Den teoretiske erfaring er baseret på mange års praktiske kliniske studier. Og jeg tror din konsulent kender mere til stoffet end os. Du må få fat i en læge og aftale at øge dosen hvis han vurderer at det er forsvarligt. Vi har ikke adgang til dine journaler og det er aldrig en god idé at selvmedicinere.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Neogen
Den laveste dosis truxal som man kan få er 15 mg og dem synes jeg slukker alt hvad der hedder tanker og følelser i mit hoved.
Ingen tvivl om man kommer til at slappe af, men det er ikke afslapning, som benzo eller morfin. Det er som om hver tanke og følelse vejer 20 kg og der går ikke lang tid før man er helt udmattet og bare skal sove.

Det virker som om at du håber en højere dosis vil gøre rusen bedre. Det gør den ikke. Dine tanker bliver bare 40 kg i stedet for 20 kg.

Junior medlem

Bryder mig ik selv om truxal eller seroquel til at slappe af på.
Men bestemt bedre end benzo ell.

Medlem

Den laveste dosis truxal som man kan få er 15 mg og dem synes jeg slukker alt hvad der hedder tanker og følelser i mit hoved.
Ingen tvivl om man kommer til at slappe af, men det er ikke afslapning, som benzo eller morfin. Det er som om hver tanke og følelse vejer 20 kg og der går ikke lang tid før man er helt udmattet og bare skal sove.

Det virker som om at du håber en højere dosis vil gøre rusen bedre. Det gør den ikke. Dine tanker bliver bare 40 kg i stedet for 20 kg.

Well.. De 25 mg virker jo ikke.. overhovedet jo? :)

Men ok, alle erfaringer siger mig, at narko/piller bare ikke virker så effektivt på mig, har prøvet utallige gange med kammerater, som har langt mere erfaring end mig, og stadig bliver langt mere lamme end mig. Både med 2cb (første gang, et halvt gram - så hverken farver eller ting i bølger, og JO det var ganske fin kval). MDMA? Skete nada.

Sovepiller? For år tilbage prøvede jeg flere forskellige fra min læge, gravist stærkere - til sidst fik jeg nogle (husker ikke hvilke), men de skulle være noget af det stærkeste på markedet. Han sagde, at jeg ville have fået rohypnoler i stedet, hvis man stadig udkskrev dem. Også cola, virker næsten ikke på mig. Bliver slet ikke depri dagen efter en amf/cola tur heller. Ok, lidt træt i det, da der så også er blevet hældt en 15 bajere ned.

Husker en gang en kammerat fik noget Risolid til at stoppe med tjalden på - vi stoppede samtidig, poppede 2 piller hver, han drak et stort glas rødvin & jeg bællede 2 øl (alkohol forstærker den sløvende effekt). Han gik fuldstændig kold, en veninde måtte tage tøjet af ham, han lå der bare som en zombie! Jeg gik ind og spillede computer hele natten, mærkede ikke det mindste.

Medlem

Truxal virker rigtig godt mod angst, ængstelse og ved abstinenser. Det er gået hen og blevet en kæmpe erstatning for lægers udskrivning af benzo´er, så det er kun fint, at benzo´er udryddes. Dog er Truxal kraftig virkende som de satans benzo´er, der ødelægger så mange liv.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: over stok og sten
United
hvis du ikke kan mærke noget har du jo nok bare en sund og stærk krop der kan bekæmpe "forgiftelse" grundigt og godt, og hvis du mærker 'nada er der jo ingen grund til at forsætte med at tage diverse ting. Truxal er noget bæ.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Både med 2cb (første gang, et halvt gram - så hverken farver eller ting i bølger, og JO det var ganske fin kval)

Jeg tvivler på at det har været 2c-b af særlig god kvalitet, hvis du fik absolut ingen effekt efter 0,5 g. Selv hvis du skulle have spist både SSRI-præparater eller benzoer op til trippet, tror jeg ikke at det ville kunne blokke for 0,5 g 2c-b :shock: :stupid:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]