Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 aug 2025 12:51

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej med jer.

Jeg har skaffet mig et gram aMT fra en fyr jeg ikke kender men som burde være god nok. Jeg skal introducere en af mine venner til stoffet indenfor en overskuelig tidsramme, og da han forleden kiggede forbi ville vi prøve at lugte til det. Vi skulle nærmest anstrenge os for at kunne mærke stanken som var meget mindre udpræget end jeg før har oplevet aMT.
Er jeg blevet taget i r*ven eller er der stor forskel på stoffets duft afhængig af forskellige faktorer?

Milsuminus

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Milano
Du kan ikke bedømme et stof ud fra dens lugt, der kan være mange forskellige faktorer der spiller ind.
Når det så er sagt så lugter aMT normalt af gammel morfar.

Admin
Brugeravatar

AMT HCl eller fumarat er ihvertfald lugtfrit. Jeg ved ikke, om amt freebase i sig selv lugter af noget. Men jeg tror mest, lugten skyldes små mængder urenheder. Mindre indolderivater (og indol i sig selv) har det med at lugte ret ulækkert.

Under alle omstændigheder tror jeg ikke, du skal føle dig snydt bare fordi det ikke lugter af noget. Du skal ihvertfald ikke prøve at tage større doser, end du er vant til.

-Jimmy Carter

Junior medlem

Det lyder meget betryggende! Jeg var lidt nervøs for om han havde blandet det med eksempelvis 2C-E så jeg ville få et crazy trip jeg slet ikke var forberedt på, men jeg må jo bare prøve mig frem :v

Tak for svarene <3

Medlem
Brugeravatar

Evt. Læg ud med moderate doser til at starte med :)
20-30mg og så se om det er som det skal være, du skal dog ikke regne med nogen visuals. Men bare en god gang stimulation og lidt sjov tankegang. Sådan har jeg det i hvertfald på lave doser, skal lige ramme mit sweetspot før jeg ryger over i love og candyland :-P

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: up yours
AMT HCl eller fumarat er ihvertfald lugtfrit. Jeg ved ikke, om amt freebase i sig selv lugter af noget. Men jeg tror mest, lugten skyldes små mængder urenheder. Mindre indolderivater (og indol i sig selv) har det med at lugte ret ulækkert.

Under alle omstændigheder tror jeg ikke, du skal føle dig snydt bare fordi det ikke lugter af noget. Du skal ihvertfald ikke prøve at tage større doser, end du er vant til.

præcis. det er urenheden skatol, som næsten altid er at finde i AMT. jeg har aldrig fået noget som ikke stank og smagte hæsligt. skatol findes også i bæ, hvor det dannes af tryptofan. http://en.wikipedia.org/wiki/Skatole

den altid fantastiske fastandbulbous fra Bluelight giver forklaringen: (i en tråd der omhandler 5-meo-DMT, som kan syntetiseres af næsten samme vej)
Citat:
Reduced indole3-carboxaldehyde (the starting material for this route is 5-methoxy-indole-3-carboxaldehyde, esp using reagents like LiAlH4 can lead to skatole (3-methylindole). Indole may be like jasmine in very low concentrations but skatole ios what gives shit it's smell (hence most AMT synthed by this route hass a shitty like smell!)

måske har du fået noget super, duper rent AMT. måske er der ændret i syntesevejen. måske har du fået noget der slet ikke er AMT. :D Isn't life beautiful. full of possibilities.

Medlem

svjv er det kun freebasen, der har det med at indeholde det her skatol, for aMT hcl plejer at være lugtfrit når man køber det hos de forskellige vendors. En anden gang kunne du jo selv prøve at finde en pålidelig vendor på nettet, fremfor at købe det af en dude du ikke kender. Det ville jeg i hvert fald være mere tryg ved

Junior medlem

Isn't life beautiful. full of possibilities.

Haha, dagens optur ;)

Junior medlem

svjv er det kun freebasen, der har det med at indeholde det her skatol, for aMT hcl plejer at være lugtfrit når man køber det hos de forskellige vendors. En anden gang kunne du jo selv prøve at finde en pålidelig vendor på nettet, fremfor at købe det af en dude du ikke kender. Det ville jeg i hvert fald være mere tryg ved

Jeg har skam også fundet en hvad jeg vil kalde pålidelig netvendor, og stoffet er i freebaseform

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]