Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 aug 2025 07:49

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Nu har jeg efterhånden taget MDMA et par gange, men syntes at det bliver sværere og sværere at urinere for hver gang.
Sidste gang skulle jeg pisse i flere timer og stod også på toilettet eller udenfor det meste af tiden, dog uden særlig meget aktivitet.

Jeg har læst at det hjælper at tænde for hanen og bare slappe af, hvilket jeg også vil forsøge mig med næste gang.
Tænkte blot på om der var andre metoder som kunne hjælpe det hele lidt på vej?
Tænkte også på om magnesium, som tages for at holde kæberne i ro, også løsner musklerne op nede i underlivet og derved gøre det nemmere at urinere, eller har det ingen effekt dernede?

Medlem
Brugeravatar

Slap af i kroppen. Når man fyrer den af på stimulanser, så kan man godt blive lidt utålmodig :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Syd for Skagen
kateter
Citat:
Ved mange forskellige lidelser og sygdomme føres et kateter op i urinrøret, for at patienten kan komme af med sin urin. For eksempel efter (trafik)ulykker eller andre skader på centralnervesystemet kan kateterisation af urinblæren være nødvendig for at komme af med urinen. Også rygmarvsbrok kan give tilsvarende problemer. Et kateter som får lov at sidde i længere tid kaldes permanent kateter.

:lol:

DDSIT: LÆS OP PÅ DIT STOF kong.svamp, inden du udtaler dig om noget du tilsyneladende ikke aner en skid om...
kong.svamp: øhm har du HTX på 2 år med fyskik OG kemi på A?

Medlem

Har desværre ikke erfaring af at magnesium løser problemet. Synes det er meget individuelt fra batch til batch, og der er nogle gange hvor det ikke er så stort et problem synes jeg.
Tror ikke der er nogle måder at komme uden om det desværre. At tænde vandhanen kan hjælpe. Evt. også at sætte sig ned.

Medlem

tror det vil hjælpe med et billede

Medlem
Brugeravatar

tror det vil hjælpe med et billede

Et billede af hvad? :D

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

nigger vil bare gerne se din penis.

OT: Jeg synes det hjælper at sætte sig ned, eventuelt også tænde for vandhanen.

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
Det tager som regel et godt stykke tid før vandet lades på stimulanser som MDMA, og for nogle lades vandet også meget langsommer, altså det vil tage længere tid at tisse.
Det eneste jeg kan anbefale, er at du tager det med, og sætter dig ned på toilettet. Du kan evt. lade vandhanen løbe, og hvis du kan nå den, mens du sider der, så stik hånden ind under hanen, og tage landsomme og beroligende vejrtrækninger. Slap helt af i kroppen, og indfind dig selv med at det tager tid.
Det synes jeg personligt at det gør det nemmere.

Junior medlem
Brugeravatar

Kild dig selv på røven imens du prøver at pisser, så kan man sgu næsten pisse med stivert. ;)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: The White House
jeg har taget magnesium et par gange på mdma nu... det gir mindre kæbespændinger og mere diarré dagen efter, alt afhængigt af hvor meget du tager af det... det kan købes i matas.

tror at mht at pisse så skal du prøve at finde et sted hvor du er helt dig selv og kan stå og vente lidt på at det kommer.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]