Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 aug 2025 05:46

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hey psy,

jeg har længe gerne ville prøve LSD, men jeg har det indtryk at LSD er større i styrke end mange andre stoffer.
er det rigtigt?
jeg har prøvet 2c-b, LSA (fra hawaiian baby woodrose frø), og 2c-c. har kun prøvet at tage to frimærker en enkelt gang (2c-c).
har også været rigtig påpasselig mht. set og setting ;)

håber der findes vejledning.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
LSD er uden tvivl mere potent pr. gram end 2C-C. LSD er aktivt i doser pænt under et milligram (helt ned til 20 mikrogram) og 2C-C tages normalt i doser over 20 milligram. Men man spiser alligevel ikke stofferne i samme mængder, så stoffets potens er ikke specielt centralt. Man kan godt trippe kraftigt på 2C-C, men jeg synes at det var et meget afslappende og rart rusmiddel selv ved kraftig påvirkning.

Du skriver at du har taget 2C-C en gang før på to frimærker. Da 2C-C ikke rigtigt er potent nok til at smide på mærker lyder det som om at du rent faktisk har fået 2C-C-NBOMe (også kendt som 25C-NBOMe). Jeg har ikke rigtigt nogen erfaring med 2C-C-NBOMe. Det er måske værd at vide at der i modsætning til 2C-C har fundet dødsfald sted fra 2C-C-NBOMe. Dog så jeg ved kun ved høje doser og kombinationer med f.eks. alkohol og energidrik.

LSD er et fantastisk stof. Har i styr på set og setting og er i klar på at lade jer rive helt med af trippet så siger jeg go for it!

Junior medlem

Jeg mener at have hørt om rigtige 2c-b mærker, så tror ikke det er urealistisk med 2c-c mærker.
Derudover har jeg intet nyt at tilføje :)
Husk at læs godt op på LSD og alt det der, så skal det nok gå.
EDIT: Her er en kilde på at der er 2c-c blotters http://www.drugs-forum.com/forum/showthread.php?t=14447

Dedikeret medlem

jeg har godt nok aldrig hørt om hverken 2c-c eller 2c-b mærker men jeg har derimod hørt massere 25i/25c og 25c-Nbome blive omtalt som 2c-b mærker og 2c-i mærker hahahah !

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg mener at have hørt om rigtige 2c-b mærker, så tror ikke det er urealistisk med 2c-c mærker.
Derudover har jeg intet nyt at tilføje :)
Husk at læs godt op på LSD og alt det der, så skal det nok gå.
EDIT: Her er en kilde på at der er 2c-c blotters http://www.drugs-forum.com/forum/showthread.php?t=14447

Haha, godt fundet, det maa man give dig. Men:
Hvis du laeser beskrivelsen rigtigt, vil du opdage at det er 2 lag papir der er limet sammen omkring en dosis 2C-C. Den slags burde vaere ret let at skelne fra blotters som har vaeret dyppet i en oploesning af stoffet. Sidstnaevnte type vil aldrig indeholde 2C-C, da det simpelthen ikke er muligt at faa en tilstraekkelig maengde stof til at sidde i maerket.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Vil 2C-C på blotters ikke smage enormt grimt og surt? Jeg synes smages af 2C i ganen efter at have sniffet det er slem, så jeg ville slet ikke have lyst til at spise det.

Idag kan vi dø af at elske med hinanden
Så vi lever som vi gør. fordi vi ved vi' på spanden
Verden er for fuld af lort, til jeg kan sortere
Så jeg prøver bare på at få mit liv til at fungere

Medlem

Vil 2C-C på blotters ikke smage enormt grimt og surt? Jeg synes smages af 2C i ganen efter at have sniffet det er slem, så jeg ville slet ikke have lyst til at spise det.

Smagen er temmelig grim, men det går temmelig hurtigt over så længe man har noget at skylle ned med. Gerne noget juice eller lignende, med lidt syre i. Personligt vil jeg langt hellere spise det fremfor at tage det nasalt. Det gør ret naller plus at jeg mere eller mindre konsekvent får kvalme af nedfaldet.

Tilbage til topic... De "blotters" der er linket til ovenover, er det noget nogen har set på det kommercielle marked? Ville det ikke være langt nemmere at lave det som tabletter i stedet?

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]