Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 24 apr 2024 06:31


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 28 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Indlæg: 20 jul 2013 15:00 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 20 jul 2013 14:53
Indlæg: 74
Hej psychedelia.dk.

Jeg er ny her på siden, og oprettede denne bruger for at stille et spørgsmål;

Jeg er 19 år gammel, og skal til at begynde på min første steroide-kur. Jeg har valgt at køre testosteron som det eneste anabole middel, for at simplicere tingene og undgå at jeg gør noget forkert.
Sådan ser min kur ud:

Uge 1-10, 312 mg Test E/hver uge.
Uge 1-12 0,25 mg Arimidex (anastrozole)/hver anden dag.

Min PCT kommer til at bestå af: Clomid, ZMA (Bodylabs bodymin indeholder samme mængde mineraler så det bliver nok dem), kreatin og Nolvadex i nødstilfælde.

Vil høre om der er nogen med erfaring herinde der kan fortælle mig om det ser fint ud? Grunden til jeg starter med så lidt, er fordi det er første gang, og jeg gerne vil undgå at ødelægge mit endokrine og hormonelle system. Vil også helst gerne vokse stadigvæk.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 jul 2013 15:11 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 10 nov 2006 17:29
Indlæg: 1714
Geografisk sted: Gellerup
Hej psychedelia.dk.

Jeg er ny her på siden, og oprettede denne bruger for at stille et spørgsmål;

Jeg er 19 år gammel, og skal til at begynde på min første steroide-kur. Jeg har valgt at køre testosteron som det eneste anabole middel, for at simplicere tingene og undgå at jeg gør noget forkert.
Sådan ser min kur ud:

Uge 1-10, 312 mg Test E/hver uge.
Uge 1-12 0,25 mg Arimidex (anastrozole)/hver anden dag.

Min PCT kommer til at bestå af: Clomid, ZMA (Bodylabs bodymin indeholder samme mængde mineraler så det bliver nok dem), kreatin og Nolvadex i nødstilfælde.

Vil høre om der er nogen med erfaring herinde der kan fortælle mig om det ser fint ud? Grunden til jeg starter med så lidt, er fordi det er første gang, og jeg gerne vil undgå at ødelægge mit endokrine og hormonelle system. Vil også helst gerne vokse stadigvæk.


Hvis du er 19 år, tvivler jeg på at du har nået din maksimale størrelse endnu, så hvis ikke du vil fucke for meget med dit hormonelle system, så lad være med at tilføre hormoner før det vitterligt er umuligt at gaine mere vha. træning og kost.
Jeg synes dog det er fint at du spørger os til råds, men jeg synes stadig det er for tidligt at begynde på det, hvis man endelig skal.

Hvad ligger dit træningsprogram på for tiden?

_________________
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 jul 2013 16:08 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 nov 2007 19:26
Indlæg: 1888
Krudt i så ung en alder er simpelthen for dumt og desuden er distinktionen "forbrug" vs misbrug i denne kontekst ikke diskuterbar - det er misbrug. Det er et ynkeligt forsøg på at opnå nydelse uden at yde, og er lige præcist den slags skødesløse adfærd der giver præstationsfremmende midler et dårligt navn. Uværdigt, ufortjent og kortsigtet.

At krudte den som 19 årig er skødesløst og selvdestruktivt og kan vel resultere i permanente skader på det endokrine system (hvilket blot er en brøkdel af de systemer der skades). Hypogonadisme og permanent undertrykkelse af HPT-aksen er en reel risiko og vil have en meget sundhedsskadelig effekt.

_________________
Onemore skrev:
alle jer der er blevet hjernevasket til og leve lov og regler i kommer bare og får en kugle !!
Min adresse
6990 ulfborg
Ullsgade 4a


Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 jul 2013 16:38 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 20 jul 2013 14:53
Indlæg: 74
Krudt i så ung en alder er simpelthen for dumt og desuden er distinktionen "forbrug" vs misbrug i denne kontekst ikke diskuterbar - det er misbrug. Det er et ynkeligt forsøg på at opnå nydelse uden at yde, og er lige præcist den slags skødesløse adfærd der giver præstationsfremmende midler et dårligt navn. Uværdigt, ufortjent og kortsigtet.

At krudte den som 19 årig er skødesløst og selvdestruktivt og kan vel resultere i permanente skader på det endokrine system (hvilket blot er en brøkdel af de systemer der skades). Hypogonadisme og permanent undertrykkelse af HPT-aksen er en reel risiko og vil have en meget sundhedsskadelig effekt.


Tror du også at jeg med de små mængder vil kunne tilføre skade på min krop?

Grunden til at jeg vil prøve det er egentlig mest nysgerrighed tror jeg. Da dette er et HR site søger jeg HR advice. Ved godt det bedste selvfølgelig er bare at træne som jeg gør lige pt. og bare klø på med mange clean cals og hård træning. Men helt ærligt, hvor meget kan 10 ugers suprafysiologisk test-niveau gøre i fremtiden? Jeg tvivler lidt på at jeg overhovedet får særlig gode gains af den mængde, så det er egentlig mest for nysgerrighedens skyld at jeg vil prøve det.

De unge der kommer til skade med krudt og skal have HRT/TRT resten af livet, er vel bare folk der har kørt deca/dianabol i 6 uger uden PCT :roll:

Jeg er bekendt med evt. skadesvirkninger, og nu ved jeg også hvad dit moralske synspunkt er.


Senest rettet af steroidbrah 20 jul 2013 16:48, rettet i alt 2 gange.

Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 jul 2013 17:05 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 20 jul 2013 14:53
Indlæg: 74
Khazim: Mit træningsprogram er mere eller mindre Bodylab's Back to Basics 2 (med små ændringer)


Et andet spørgsmål. Er det en god ide at tilføre noget HCG til kuren også? Eller er det bare spild af penge.

Jeg har taget min beslutning, og nu vil jeg prøve at minimere eventuelle skadevirkninger så meget som muligt. De fleste der tager steroider i min alder, har ingen ide om hvad de laver, ved ikke engang hvad PCT er (jeg har spurgt dem på min alder jeg vidste tog krudt), så det er da klart de kommer til skade.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 jul 2013 17:15 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 29 okt 2009 13:41
Indlæg: 2369
Geografisk sted: Under hatten, over bordet.
Mener du HGH?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 jul 2013 17:20 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 nov 2007 19:26
Indlæg: 1888
HCG er "graviditets hormonet" (human chorion gonadotropin)

_________________
Onemore skrev:
alle jer der er blevet hjernevasket til og leve lov og regler i kommer bare og får en kugle !!
Min adresse
6990 ulfborg
Ullsgade 4a


Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 jul 2013 17:21 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 20 jul 2013 14:53
Indlæg: 74
Mener du HGH?


Nej jeg mener "human chorionic gonadotropin" (hCG)


EDIT: Puny var hurtigere


Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 jul 2013 19:22 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 29 okt 2009 13:41
Indlæg: 2369
Geografisk sted: Under hatten, over bordet.
Okay, kan bare ikke forstå at jeg læste rigtigt. Hvilken effekt ville det give under en steroide kur? Skal kuren ikke holdes ret stramt for at den hjælper?


Senest rettet af Flux. 21 jul 2013 04:10, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 jul 2013 19:33 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 10 nov 2006 17:29
Indlæg: 1714
Geografisk sted: Gellerup
Khazim: Mit træningsprogram er mere eller mindre Bodylab's Back to Basics 2 (med små ændringer)


Et andet spørgsmål. Er det en god ide at tilføre noget HCG til kuren også? Eller er det bare spild af penge.

Jeg har taget min beslutning, og nu vil jeg prøve at minimere eventuelle skadevirkninger så meget som muligt. De fleste der tager steroider i min alder, har ingen ide om hvad de laver, ved ikke engang hvad PCT er (jeg har spurgt dem på min alder jeg vidste tog krudt), så det er da klart de kommer til skade.


Jeg kender ikke lige til Bodylabs program, har du mulighed for at uddybe?
Det kunne jo være at der var noget at gaine på dén front :)

Om det er en god ide at tilføre noget HCG? Det synes jeg bestemt ikke. Er du opmærksom på de ekstremt strenge krav til kosten ved en HCG kur?

_________________
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 jul 2013 21:02 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 19 okt 2010 19:59
Indlæg: 966
Jeg kender ikke lige til Bodylabs program, har du mulighed for at uddybe?
Det kunne jo være at der var noget at gaine på dén front :)


en hurtig google søgning gav dette: http://news.bodylab.dk/artikler/2073-back-to-basics-round-ii

_________________
Every individual reacts differently to every chemical.
Know your Body - Know your Mind - Know your Substance - Know your Source.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 jul 2013 22:44 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 31 jul 2012 15:55
Indlæg: 35
Skal ikke gøre mig meget klog på det, men Anavar skulle vist være mere sikkert for en ung person, da det ikke i lige så stor grad lukker en ned som test gør.

Dette er bestemt ikke en opfordring til at tage krudt.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 jul 2013 23:18 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 10 nov 2006 17:29
Indlæg: 1714
Geografisk sted: Gellerup
Skal ikke gøre mig meget klog på det, men Anavar skulle vist være mindre usikkert for en ung person, da det ikke i lige så stor grad lukker en ned som test gør.

Dette er bestemt ikke en opfordring til at tage krudt.

_________________
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 jul 2013 09:16 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 nov 2007 19:26
Indlæg: 1888
Lad være med at tilføj HCG til kuren.

Udover det, ville det også være optimalt at finde et højere split at træne med når du krudter. Et volumiøst og intenst 5-split er nok vejen da din proteinsyntese er meget forhøjet, forskellen på en clean BB'er og en krudtet BB'er er dag og nat.

Nedenstående post er fra en amerikansk hjemmeside, hvor AAS bliver diskuteret livligt. Afsnittet vedr. alder og AAS er meget, meget relevant. Jeg håber mange unge og nysgerrige, læser med - og nærlæser det. Kronisk shutdown, livslang hormonerstatningsterapi (HRT) og tilmed det triste faktum at man med stor sandsynlighed, formindsker sit ultimative vækstpotentiale, hvis man starter på grej i for ung en alder.
Citat:
Som Tate ville have sagt; you flipped your ace to soon.


Citat:
AAS: Things to consider before starting a first cycle

This is a article I wrote for MD online, due to all the newbies around here i feel I should post it here.



Discipline and dedication are principles that you are going to have to master if you are serious about bodybuilding, being consistent with your diet and training will help you succeed in achieving your goals. Don't have tunnel vision in thinking you will only build muscle if your taking AAS, below are some of the main principles you need to consider before taking any AAS


AGE
In humans your Endocrine system is not fully functional until an average age of 25yrs, although the main development is up to around 21yrs it still fluctuates a little bit up to its fully functional age. There is a risk of permanently damaging your HPTA if you take AAS to young and you could end up with symptoms of andropause and HRT for life. Symptoms could be Limp dick, low libido, depression, low energy, low endurance, erection problems and many more but.......are these the types of symptoms you want to have in your 20's?. Believe me its hard to cope with these in your 40's yet alone in your prime of your life.

Around this age your Testosterone levels are the highest they going to be in your life naturally, so use what you have and don't take the risk of damage, I am passionate about this because ive seen it many times with young kids wanting to looking like their heroes and they think the answer is in an injection/tablet.

Taking AAS to young can also cause problems with development, one other main problem is premature sealing of your epiphyeal bone and the consequences mean that you wont grow as big as your genetics could allow you to, there is a test which can be done to see if your growth plates have sealed yet but the average age is around 21yrs old.



TRAINING
You need a few years of hard training under your belt before even considering taking any kind of anabolic support, people who jump on a cycle to soon without having some quality years under their belt usually results in injuries, it takes time to develop your connective tissue, tendons and nervous system to heavy overload training. Slowly getting your own system use to these kinds of extreme's will only help in muscle growth later on when you do decide to start taking AAS.

Build a solid foundation for muscle tissue to grow and maintaining and development will be far greater than without it. Many younger guys will start cycling before they have reached their genetic potential which is crazy when a good solid diet and training program will be far beneficial and productive to muscle building.

Workouts should be mainly focused on basic movements with a priority of over loading the muscle each and ever time you train, increasing your strength and ability to lift in proper form will help with building the foundation for future development


DIET
A lot of younger bodybuilders don't know how to eat. Researching and understanding how your own body responds will help you get to your natural limit, the right food at the right time and a full understanding of proteins,carbs, and fats will only help you succeed in achieving your natural goals. Keeping a diet diary will also help you understand the importance of macro, nutrients, calories and should help you see in which areas you could be going wrong in adding lean muscle tissue.

No matter how much anabolic support you have it will be worthless without proper nutrition, food will help build and maintain your valued muscle weather its natural, cycling or in PCT. Adjusting your food intake and consuming muscle building foods coupled with a solid training program will help you achieve your natural limit and foundation before you start AAS use.

This area is a huge problem with the younger guys and I can't express enough how important diet/food is when first starting out, post and pre training nutrition are very important and understanding how to load and feed the body will help push growth and create a very natural anabolic environment.

_________________
Onemore skrev:
alle jer der er blevet hjernevasket til og leve lov og regler i kommer bare og får en kugle !!
Min adresse
6990 ulfborg
Ullsgade 4a


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 aug 2013 00:16 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 06 aug 2013 00:12
Indlæg: 2
Du/i er sku helt gale på den gutter. Syntes omgående du skal stoppe med alt hvad du har tænkt dig at foretage dig, og derefter LÆSE laaang tid endnu, du har jo tydeligvis ikke styr på noget som helst!!!
HCG !!SKAL!! indgå i enhver form for pct (efterkur), det er dette som får dine egne boller igang igen. Kort fortalt: Når man tilfører test kroppen mere end den normalt producere, fornemmer kroppen at den får nok og stopper så sin egen produktion, det er her HCG kommer ind!. Som tommelfiger regel skal det påbegyndes 1xhalveringstid på det længste steroid du fylder dig med.
Adex skal begyndes fra uge 0, dvs en uge FØR du begynder på juice!!!!...
Gem pengede og eller dit gear til en anden god gang, til du har lidt mere styr på dine ting! For dit eget bedste


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 aug 2013 00:29 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 06 aug 2013 00:12
Indlæg: 2
Hcg kuren er noget helt andet, det kan bruges til at tabe sig også, men kræver at man følger en utrolig streng diæt, og lover jer for der ryger lige så meget muskel med som fedt!
Ikke forbind HCG kuren med efterkur, 2 heeeelt forskellige ting!
- Og anavar vil også lukke dig ned, højest sandsynligt... Det er blot bro science som ikke har noget reelt på sig at man ikke behøves nogen efterkur til sådan en tur... Anavar er 17aa og derfor også mere skadeligt for leveren end fx. test som inject!
- Desuden SKAL nolva også indgå i pct!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 aug 2013 12:28 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 20 jul 2013 14:53
Indlæg: 74
Tak for svarene Snitten. Jeg har påbegyndt kuren, og synes dit svar var lidt rodet. Nu hvor jeg er begyndt, vil du så anbefale at jeg begynder på hCG også? Og hvor mange IU skal jeg tage og hvornår?

Jeg injicerede første gang (312,5 mg testosterone enanthate) for præcis 14 dage siden.

Er ikke sikkert jeg tager Anavar også, tror bare jeg holder mig til test'en.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 aug 2013 17:22 
Offline
Stodder
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 jun 2007 15:19
Indlæg: 716
Er jeg den eneste der synes at steroide diskussion er malplaceret på psychedelia?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 aug 2013 17:25 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
overhovedet ikke leaf.

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 aug 2014 00:40 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 03 aug 2014 00:27
Indlæg: 1
Steroidbrah. ;)

Hcg og nolva skal du have med. Det er efterkuren, og den er fucking vigtig for dine boller.!

Sidste dag som du stikker test, så stikker du også hcg. Hver 5 dag! 2500 ui..
Og 21 dage efter sidste stik test e,( altså to gange halveringstid af test e). Så skal du æde nolva : 40 mg uge, og 20 mg to uger.

Husk og æd en masse! Og drik en masse vand!


Det burde gøre det ;)
PS forvent bumser på ryg og røv efter endt kur! Men det går væk igen.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 28 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 45 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team