Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 09 aug 2025 12:08

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hey gutter!!

Jeg regner med at det er i dette board/forum, whatever, at denne slags ting skal opslås.

I hvert fald har jeg længe villet skaffe noget LSD, og nu har jeg igennem en ven fået fat i nogle søde små spraglede frimærker, og de er så det første encounter jeg skal have med psykedeliske stoffer inden længe.
Angiveligt skulle det være LSD og om ikke fuldstændig nøjagtigt, så i hvert fald noget meget lignende, der skulle påvirke hjernen på samme måde. Grunden til jeg og mine venner tvivler lidt på om det er "ægte" LSD er, at der på den hvide bagside af frimærket står "i-25". Jeg ved at LSD også kan kaldes LSD-25 og derfor er jeg ikke mistroisk og usikker ved frimærket. Og dog er det første gang jeg skal prøve det, og derfor vil jeg høre jer eksperter herinde, hvorfor der står dette på bagsiden, blot for at sikre mig det fuldstændig. :)
Jeg har lyst til at få den bedst mulige oplevelse!

:tnx:

Medlem

Det er ikke LSD.

http://en.wikipedia.org/wiki/25I-NBOMe

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Orbit Earth
Uden at kende dine mærker specifikt, vil jeg tro de er lablet som de er, netop for at de ikke ville kunne forveksles/fejlagtigt blive solgt som LSD. Den information går dog hurtigt tabt undervejs i distributionskæden. Et kvalificeret gæt er at det er 25I-NBOMe som populært kaldes 25-I.

Edit: too slow.

Junior medlem

Fuck. er der nogen af jer der har prøvet det her 25-I?
Nu bliver jeg nemlig i tvivl om jeg har lyst til at give mig i kast med det, kunne godt tænke mig at høre fra nogen med erfaring.
Jeg kan i øvrigt se at det skulle være ekstremt potent, ved I om det er muligt at måle hvor potent når man har frimærket?

Dedikeret medlem

skaf noget syre istedet for, og hvis du alligevel er dum nok til at æde det, så æd kun et ½ og dobbelt dosér for alt i verden ikke.

du kan ikke måle det. måske hvis du ville ofre 1000mærker kunne du ekstrahere og veje det på en laboratorie vægt.

jeg ville skylle det ud i lokummet, giv det ikke videre.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Omicron Persei 8, on delivery mission
25-I er en ganske udmærket substans, synes jeg. Men hvis du forventer LSD, så går du forgæves.

Medlem

Har prøvet 25i-NBOMe to gange, synes det er et fint stof, der er mest fokus på tanker og ikke så meget farver og visuals.

Dedikeret medlem

vuffelivov skrev:
Har prøvet 25i-NBOMe to gange, synes det er et fint stof, der er mest fokus på tanker og ikke så meget farver og visuals.

Har prøvet 25i-Nbome mange gange både store og små doser og jeg syntes da nok det er visuelt jeg får massere fraktaler osv af både 25i og 25c-nbome :)
Jeg syntes først det begynder og lege med tankerne nogle timer inde i trippet :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Synes det er direkte omvendt.

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede

Dedikeret medlem

spaffeh skrev:

Synes det er direkte omvendt.

^^ THIS
Kan slet heller ikke forstå hvordan du kan mene der er mest fokus på tankerne.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeps, 25I-NBOMe minder egentlig meget om 2C-I efter min mening, bare meget mere potent (self.), længere halveringstid mere eufori og mere at byde på, på det visuelle spektrum. Tankespindet kommer snigende nogle timer inde i trippet - lidt ligesom syre. Det er dog mere håndterbart, trods alt, da det ikke varer helt så længe.

Dedikeret medlem

Jeps, 25I-NBOMe minder egentlig meget om 2C-I efter min mening, bare meget mere potent (self.), længere halveringstid mere eufori og mere at byde på, på det visuelle spektrum. Tankespindet kommer snigende nogle timer inde i trippet - lidt ligesom syre. Det er dog mere håndterbart, trods alt, da det ikke varer helt så længe.

Jeg syntes at "tankespindet" er direkte ubehageligt på 25i ! og har prøvet det en del gange efterhånden og jeg syntes altid man bliver lidt "træls" af det nogle timer inde i trippet.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]