Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 16 aug 2025 04:14

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 18 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Tamtam Mix?
Junior medlem

Hey Psychedelia brugere..

Jeg har nu efter længere tids brug af denne fantastiske side/forum endelig fået oprettet mig en profil så jeg også kan deltage i debatten.. Hermed min første post:

Jeg skal snart til Tamtam for første gang, og leder derfor efter en combo der formentligt skal holde mig kørende i små to dage (tamtam-dagen + efterfest (formentligt.;)) MDMA er hovedingrediensen, men den regner jeg ikke med jeg kan holde mig kørende på hele morgenen..

Jeg har prøvet MDMA to gange i helt private rolige settings. Begge gange har været helt fantastiske oplevelser, men nu vil jeg gerne prøve det til noget tramp. Udover Emmaen har jeg kun erfaringer med coke (4-5 gange), samt tjald som jeg har været bruger af gennem mange år..

Har læst en del herinde og selv snakket med mine kammerater som skal med og er godt erfarende. Men ville hører jeres mening, da jeg har læst godt og skidt om næsten alle komboer..:)

Mine umiddelbare tanker er: Keta, amf eller cola?! Hvad siger i? Er ikke så bekymret for langtids HR da jeg tager stoffer meget sjældent, og dette ikke er noget der skal gentages indenfor det næste halve år! Hvis det ender med keta eller amf har jeg tænkt mig at prøve en enkelt gang inden jeg blander..

Forslag, ideer og erfaringer modtages med kyshånd..:)

/TheLoveDoctor

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Det er ikke nogen god idé at blande hverken MDMA + Amfetamin eller MDMA og kokain, så hvis du skal blande dit MDMA med noget må det jo nok blive ketamin, og den kombo tror jeg ikke du holder på i 2 dage..

Ved at kombinere MDMA og amfetamin og MDMA og kokain vil du kunne have problemer med overophedning, kredsløbsproblemer og så vil du sikkert også kunne få kraftig vasokonstriktion. Det er også meget mere neurotoxisk at at lave disse to kombinationer end hvis du tager dem hver for sig.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

^ This.

Hvad med 2C-B eller LSD hvis du absolut skal til efterfest?

Amfetamin og/eller Kokain er no-go sammen med MDMA.

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Det er rigtig godt at du spørger i stedet for bare at kaste dig ud i det!

Jeg vil ikke mene at du kan køre på MDMA i to dage. Tolerancen for det kommer lynhurtigt og man begynder hurtigt at "spilde hjerneceller" når man kommer over 250mg. Med dette mener jeg at man tager stoffet uden at få nogen særlig god rus ud af det men stadigvæk tager skade.

Generelt er der ikke nogle stimulanter der ville kunne holde dig kørende i to døgn uden at du skulle ligge og græde i fosterstilling den efterfølgende uge. Jeg har dog oplevet at kunne feste på Methylon i op til 18 timer uden at få de vilde tømmermænd, da stoffet ikke mister effekt som MDMA og imo har det mildere tømmermænd - men det er rigtig dårlig HR at følge mit eksempel!

Egentlig synes jeg du skal tage en dose MDMA, en redosering og evt. en smule ketamin vil festen og så gå hjem og sove. På den måde får du mest muligt ud af stofferne og tager mindst mulig skade. Jeg har været til de morgenfester og der kommer aldrig noget godt ud af det andet end at der er en masse folk der ender med at kokse helt ud på alt for meget narko.

P.S. Hvis du endelig kaster dig ud i det vilde blandingsmisbrug så hold dig fra alkohol, en ting er at mishandle hjernen en anden er at hive kroppen med ned i faldet. :)

Medlem

Jeg ville bestemt ikke indtage hverken lsd eller 2-cb efter en nat med tramp, sprut og Mdma.

Dedikeret medlem

"Generelt er der ikke nogle stimulanter der ville kunne holde dig kørende i to døgn uden at du skulle ligge og græde i fosterstilling den efterfølgende uge."

Ahhh den lader jeg lige stå for sig selv :roll: - problemet med overdrivelse er at så snart den er gennemskuet så falder hele budskabet til jorden.

Junior medlem

Geografisk sted: den mørke del af det jyske
Holdt den kørende på en 2CB knald og amf. I 1 1/2 døgn og det var bestemt en godt. Men det var nok en lidt stor dosis 2CB

Junior medlem

Hej alle..

Tak for jeres mange gode svar.. Det sætter jeg virkelig pris på.. :gud:

Med hensyn til at det skulle være neurotoxisk, gider i ikke uddybe det.. Vil det være farligt, også hvis det kun er en enkelt gang.?! Med hensyn til overophedning og kredsløbsproblemer, vil dette være et problem hvis man husker at få noget væske (evt. med nogle elektrolytter og salte) samt husker at gå ud og køle af engang i mellem.. Jeg er ikke den type der bare står og tramper igennem i 6 timer i streg..

Omkring at der ikke findes et stof man kan fyre den af må i flere dage uden at kokse helt ud i de efterfølgende dage vil jeg godt stille mig lidt tvivlende overfor.. Min sidste gang på cola, var jeg vågen i 58 timer, hvorefter jeg cyklede hjem og sov i 14 timer.. Da jeg vågende havde jeg det faktisk overraskende godt.. Sundt var det helt sikkert ikke, men en oplevelse rigere, dog helt sikkert ikke noget jeg har behov for at prøve igen.. Det skal siges at jeg ikke blandede med andre stoffer ud over et par joints, og at jeg heller ikke var i byen og fyrer den af, det var under rolige settings.

Jeg ved i selvfølgelig rådgiver ud fra bedste intentioner og at det skal være så "sundt"/uskadeligt som muligt, men er der stor risiko for at en blanding af enten amf eller cola er decideret livsfarlig for mig..

P.S. Skal måske lige påpege at jeg er tidligere/nuværende elitesportsaktiv og er i meget god form. Ved ikke om det har betydning i enten positiv eller negativ retning..?!

Medlem
Brugeravatar

Neurotoksisitet (Neurotoxicity) betyder at du risikerer at miste hjerneceller. Hvis du er ansvarlig med stoffer er dette som regelt midlertidigt og din hjerne kommer sig, men varige mén er en risiko, specielt hvis du kører din krop for hårdt.

Med hensyn til dit kredsløb og væskemangel så er det langt bedre at huske at køle af end at drikke en helt masse vand, det betyder selvfølgelig ikke at du slet ikke skal drikke vand, men nogle mennesker har det med at tro at hvis de bare hælder vand i sig, så kan de danse natten lang.
Man er altid i risiko for at få hjerte-kar problemer, ligemeget hvem du og hvor god form du er i, men stoffer øger selvfølgelig risikoen og blanding af (specielt) stimulanser øger det endnu mere.

Egentlig burde du vel godt kunne feste det meste af morgenen på emma og keta, hvis du starter en times tid før midnat, det gælder bare om at redosere 2 - 3 gange. Har i hvert fald selv holdt den kørende på emma i 8 timer før.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et sted få finder.
Jeg har i min unge og dumme ungdom, kørt mange weekender på Emma alene eller blandet med amf i uhyggelige mængder.
Der findes mange kombinationer der kan gøre det til en rigtig fed aften. Men hvis du både vil feste før og efter tamtam, så kan Emma+keta nok ikke anbefaldes.
Ovenstående skal på ingen måde betragtes som råd, eller grønt lys for din plan med at blande Emma og amf eller cola. Blot personlig erfarring. Alle mennesker er forskellige og kan tåle noget forskelligt. Men for mig selv og ungdoms vennerne var det kombinationen der sørgede for rigtig mange gode minder :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Igen, hvorfor ikke 2C-B til morgenfesten?

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Psykedeliske stoffer er imo noget der skal prøves for sig selv, i helt trygge omgivelser. I og med han nada erfaring har på det område er det imo ikke noget der kan anbefaldes.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: The White House
hvis du skal tage mdma og en anden stimulans (efter), hvilket ikke er det smarteste i verden, skal du vente til den mdma'en er fortaget... det er aldrig godt at blande stimulanser, og mdma er ikke godt til at holde sig vågen på mere end 5-7 timer, så blir man rigtigt mærkelig i hovedet bag efter (imo).

hvis du skal holde dig vågen og feste så længe er amf vel nærmest det eneste der duer, men jeg ville nok foreslå coke og ketamin.

personligt ville jeg aldrig køre så lang tid på stimulanser... jeg kan slet ikke spise når jeg har taget stimulanser.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Kolding
synes heller ikke 2c-b virker som særlig god HR, hvis han først skal knalde den af til tramp og så til efterfest, ISÆR når han ikke har erfaring. psykedeliske stoffer skal udforskes forsigtigt og i trygge omgivelser, indtil man har styr på det.!!

Medlem

En lav dosis LSD synes jeg er super fedt at holde sig vågen på... Man bliver heller ikke lige så dum at høre på som med stimulanser, plus at ens krop bliver langt mindre voldtaget, hvis det står på i lang tid.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Men igen... Som buttkraken så fint udtrykker det. Så er psykedeliske stoffer, ingen erfaring på området, og så stor en tramperfest som tamtam er, en ekstrem dårlig kombi, der imo på ingen måde kan anbefales som værende god HR.

Medlem

Men igen... Som buttkraken så fint udtrykker det. Så er psykedeliske stoffer, ingen erfaring på området, og så stor en tramperfest som tamtam er, en ekstrem dårlig kombi, der imo på ingen måde kan anbefales som værende god HR.

Ups! At TS ingen erfaring har med psychedelics, gør naturligvis at jeg trækker ovenstående råd tilbage. Jeg ville gøre som Alice foreslår.
At starte ud med MDMA, for så derefter at holde den kørende på andre stimulanser som fx amfetamin i 2 døgn, er virkelig at udsætte sin krop og psyke for yderst brutal anal voldtægt på den sibiriske ødemark midt i vinterhalvåret. Chancen for at du kommer til at fortryde det efterfølgende vil jeg mene er ret så stor.

Junior medlem

Tak for alle inputs..

Jeg vil overveje det, og måske prøve keta en gang inden og se hvordan det virker..

Jeg vender tilbage med en raport.. :rocking:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 18 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]