Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 04 aug 2025 19:59

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Clenbuterol ?
Junior medlem

HJÆÆLP
hej jeg er en pige på 21 , og jeg har rigtig svært ved at tabe mig :/
så ville høre om det var godt for mig at bruge Clenbuterol eller om
jeg skulle bruge noget andet . ? Det er bare vildt mærkelig jeg går
til diætist og har fået lavet mad plan og træner hver anden dag ,
men stadigvæk sker der ingen ting .? Og min vægt køre fra 96-105 kg
og det har den gjord i 4 måneder nu . Nogen der kan hjælpe mig inden
jeg bliver helt ked af mig selv . ? + jeg får noget psykofarmaka som
hedder xeplion på 50 mg. i en sprøjte en gang om måneden , og det er depot.
Også vil jeg høre om der er nogen der ved om det kan sammen eller om de vil
modvirke hinanden eller om der vil ske noget meget værre . ? Kan ikke finde
noget selv om det . ? men vil i hjælpe mig ville det være dejligt :)
Og tak på forhånd . :D

:gud:

Admin
Brugeravatar

Redigerede skriftstørrelser i dit indlæg, for det er egentlig ret irriterende at se på :)

Jeg tror ikke, clenbuterol er den rigtige løsning. At tabe sig er svært, og der er ikke nogen hurtig løsning til et varigt vægttab. Det bedste råd jeg kan give dig, er at spise mindre og træne mere. Diverse drugs fører næsten aldrig til et blivende vægttab. Det der batter, er at lægge sin livsstil om på lang sigt. Kroppen kan godt bruge et år på at vænne sig til en anden normalvægt.

-Jimmy Carter

Medlem
Brugeravatar

Drop sodavand og spis sundt og find noget sport at dyrke :) jeg startede til fodbold i vinters og droppede sodavanden, og er indtil viderer gået fra 116kg til 89, så det kan snildt lade sig gøre :P

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Gellerup
Drop sodavand og spis sundt og find noget sport at dyrke :) jeg startede til fodbold i vinters og droppede sodavanden, og er indtil viderer gået fra 116kg til 89, så det kan snildt lade sig gøre :P

Trådstarter er i den situation at personen får et 2. generations antipsykotikum, hvor en af de almindelige bivirkninger (1-10%) oplever vægtøgning.
Det er desværre meget ofte set med disse lægemidler, hvilket giver trådstarter lidt mere at kæmpe med, end bare at skære ned på sodavand.

Trådstarter, jeg vil råde dig til at snakke med lægen om det, det ville være en rigtig dum idé at smide Clenbuterol oven i, specielt fordi det kan have nogle psykiske bivirkninger, som du ikke ønsker imens du er i behandling.

Hvad har du ellers fået? Har du snakket med lægen om at skifte præparat. grundet uhensigtsmæssige bivirkninger?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: sydschlaraffenland
Jeg vil give Khazim ret.. Det kan meget vel være en bivirkning fra medicinen, til dels i hvert fald.

Tal med din læge om det istedet :)

Medlem
Brugeravatar

Oh det var jeg ikke klar over, at det gav vægt forhøjning. sorry ! ;)

Medlem
Brugeravatar

Jeg vil også råde trådstarter til at holde sig væk fra Clenbuterol og lignende stoffer. Alle mennesker kan tabe sig naturligt, og et naturligt vægttab vil altid være meget nemmere at holde ved lige end et pharmakologisk vægttab.

Det kan lyde ubehageligt, men hvis din kur ikke virker, må du simpelthen bare gøre den hårdere. En endnu "sundere" kost og endnu mere træning. Hvis du gør forskellen mellem energiindtag og energiforbrug høj nok, skal du nok tabe dig.

Det er ærgerligt, at der skal være så stor forskel på hvor nemt folk taber sig, - det lyder som om det er rigtig svært for dig - men du kan klare det :!: Bare det at du vælger at søge hjælp på et anderledes forum som her, viser jo at du har viljen til det.

Medlem

Trådstarter er i den situation at personen får et 2. generations antipsykotikum, hvor en af de almindelige bivirkninger (1-10%) oplever vægtøgning.
Det er desværre meget ofte set med disse lægemidler, hvilket giver trådstarter lidt mere at kæmpe med, end bare at skære ned på sodavand.

Overskud af energi (kcal)= fedt bliver opbevaret

Underskud af energi = fedt bliver forbrændt

Der er ikke nogen lægemidler alene, som får dig til at tage på (fedt). Derfor har Buttons i bund og grund ret. Spis mindre end du forbrænder, og du vil tabe dig.

Junior medlem
Brugeravatar

Det Khazim sagde!!!
Derudover er det ikke særlig sundt for hjertet, samt det er på dopinglisten.
Jeg har selv brugt det og bivirkningerne er ret trælse. Rysten på hænderne, muskelkramper og hovedepine er ret udtalt.
Nervøsitet er også en kendt bivirkning og går ikke ud fra, at den er særlig velkommen i din situation.
Jeg synes det er en dårlig ide.
Jeg gør det i hvert fald ikke igen.

Jeg kan som sidenote lige sige, at jeg fik krampe i kæben fordi jeg skulle smile på vores klassebillede. DET GJORDE FUCKING NAS og folk fandt det ret morsomt.
Ligeledes er rysten på hænderne også noget folk ligger mærke til.

Junior medlem

Er jeg den eneste der bliver lidt knotten over at trådstarters psykiater/læge ikke har fortalt om denne velkendte bivirkning ved 2. generations antipsykotika?? Naturligvis ikke alle der oplever den bivirkning, men taget i betragtning af at medicinen skal hjælpe på de psykotiske symptomer. Ikke giver ekstra kg på siden, som man skal bøvle med. Trådstarter, håber du får hjælp til de ekstra kg. God vind!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Du aner ikke hvad du snakker om steroidbrah.

Trådstarter: tal med din læge om at prøve et andet præparat med din psykiske lidelse. I værste fald må du tabe dig når du er rask igen.

Hvad siger dit kolesteroltal, blodtryk osv? Efter min opfatning er psykiatriske patienter der har har taget på pga. medicin oftere tilsyneladende sunde og raske på de fronter, hvor rigtige tykke mennesker er tykke indeni også. Det kan virke som en indikator for at finde ud af at det er medicinen eller ej.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Gellerup

Overskud af energi (kcal)= fedt bliver opbevaret

Underskud af energi = fedt bliver forbrændt

Der er ikke nogen lægemidler alene, som får dig til at tage på (fedt). Derfor har Buttons i bund og grund ret. Spis mindre end du forbrænder, og du vil tabe dig.

Kunne det tænkes at man også kan tage på, uden det udelukkende er fedt, Mr. Know-it-all? :wink:

Edit: Må hellere lige understrege at det er et retorisk spørgsmål. Åben en fagbog før du udtaler dig om disse ting.

Junior medlem
Brugeravatar

*Off-topic munddiare fjernet*

- Khazim

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]