Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 19:31


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 114 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
Forfatter besked
Indlæg: 06 nov 2013 11:05 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 05 sep 2007 22:56
Indlæg: 867
Jeg prøvede 1,5 mærke 25i-nbome. 1 mærke skulle være på 1,2mg, men dog ikke complexed. Jeg kedede mig faktisk til tider lidt i trippet. Stimuleringen var også en smule irriterende, da jeg følte mig rastløs på en måde. Følte virkelig jeg havde brug for at brænde noget energi af. En lang gåtur hjalp dog lidt på det. Jeg sniffede 10mg 2c-b.HCl på peaket suppleret med lidt n2o, og så hyggede jeg mig virkelig.
Jeg holdte det i munden så lang tid jeg kunne briste.

Syntes det bliver lidt svært at dosere, når man ikke ved præcis hvor meget der egentlig bliver optaget. Næste gang vil jeg prøve at søge efter de complexed, til lige at sammenligne.

_________________
lolton


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 nov 2013 11:24 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 02 nov 2009 16:29
Indlæg: 543
Geografisk sted: Hvor?
Optagelsen af Nbomerne kan variere utrolig meget da man ofte, kommer til at sluge sit spyt, tage en tår af en øl, etc. Og ikke mindst om opløsningen er complexet med HPBCD. Hvis det ikke er complexet er min erfaring at dosen bliver optaget halvt så svagt.
Har haft begge dele fra samme troværdige kilde, og HPBCD mærkerne er ca dobbelt så kraftige selvom det er den samme dose som ligger på mærket..
Så jer der er oppe i høje doser, i har højst sansynligt ikke-complexede mærker. Eller en utroværdig pusher :)

mose-ræven: Dine mærker skulle vel aldrig være lyserøde rundt i kanterne?


hmm, kan jeg faktisk ikke huske.. men hvis jeg tænker tilbage på hvordan de så ud, så er det faktisk lyserød..

_________________
smoke the diamond crystal and be ripping your up your flesh tissue


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 nov 2013 14:20 
Offline
In our memories
Brugeravatar

Tilmeldt: 25 mar 2010 22:33
Indlæg: 434
Geografisk sted: syd for kosmos
Så er det de samme 25i mærker som jeg har haft fingre i. De er på ~1mg, og er ikke complexede.

_________________
Jeg ved præcis hvor vi skal hen.. øhh 150 grader mod nordvest, eller nærmere omvendt! Jeg putter det her varmometer i munden og ser at pulsen er 2 millioner grader .. og og jeg er ikk rigtig klog!

men jeg kan jo eller ikke side og suge rohypnoler i bongmix hverdag for så stiger tolerance jo


Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 nov 2013 22:15 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 13 mar 2013 19:23
Indlæg: 4
Jeg tog 3,5 mærker i min tro at det var lsd men da den bitre, nærmest elektroniske smag vidste jeg lynhurtigt, at det ikke var syre.. Men fuck it tænkte jeg! Mit trip var meget underligt.. Der var massere visuals og en ekstremt euforisk følelse i kroppen. Og når ja. Jeg kunne ikke læse eller tænke klart i over en uge. :badidea:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 nov 2013 22:28 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 07 jul 2011 21:14
Indlæg: 807
Jeg har selv haft ædt ret store doser af de forskellige Nbomer og jeg kender til en som skød 4 mærker og åd 12 på en aften (latterlig person) men der er virkelig nogle som æder virkelig store doser af det lort uden at dø !


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 nov 2013 06:57 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 28 nov 2013 06:33
Indlæg: 6
Ikke tag mere end max 2000mcg. Men 1000-1500 skulle holde. Jeg ville ikke spilde min tid og mine 5ht2a-receptorer på en dosis under 1000mcg. Husk at lade den opløses under tungen i gerne 30min uden at du sluger dit spyt.
Finder den kan være rigtig uforudsigelig - nogle gange virker nbome næsten slet ikke, andre gange kan den være vildt kraftig, uden at jeg rigtig har kunnet etablere hvorfor. Fejldoserede RC-blotters er også en mulighed. Men når den virker godt så er den rigtig fin, og jeg syns virkningen på kroppen er mild. Den er ret erotisk lige som 2cb, og sex og orgasmer er utrolige -man bliver sindssygt sensitiv.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 nov 2013 11:16 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 07 jul 2011 21:14
Indlæg: 807
Jeg syntes de har et siiindsygt trælst bodyload og deroven i kan nævnes nakkespændinger og ømme led og muskler - for slet ikke at snakke om insomni ! Bryder mig slet ikke om Nbome'erne længere. Jeg syntes de flyder i hele landet og folk æder dem var det slik fordi de ikke koster en dart !


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 nov 2013 15:11 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
de flyder i hele landet og folk æder dem var det slik fordi de ikke koster en dart !

jeg syntes også dette er et stort "problem". altså, folk kaster jo rundt med dem, og alle har adgang til det, og langt de færreste ved rent faktisk, hvad det er. syntes virkeligt nbomes har fucked "gamet" lidt op :/

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 dec 2013 00:46 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 07 jul 2011 21:14
Indlæg: 807
de flyder i hele landet og folk æder dem var det slik fordi de ikke koster en dart !

jeg syntes også dette er et stort "problem". altså, folk kaster jo rundt med dem, og alle har adgang til det, og langt de færreste ved rent faktisk, hvad det er. syntes virkeligt nbomes har fucked "gamet" lidt op :/


Nemlig, eller nærmere de mennesker som fandt ud af de mærker kunne fåes for et par kroner og straks blev griske ! Ud med Nbome (aka dræber papir) ind med LSD (aka virkelig lykke).


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 dec 2013 01:10 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 02 nov 2009 16:29
Indlæg: 543
Geografisk sted: Hvor?
virkelig lykke :O :P

_________________
smoke the diamond crystal and be ripping your up your flesh tissue


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 dec 2013 04:12 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 07 jul 2011 21:14
Indlæg: 807
virkelig lykke :O :P


Helt hundrede, et hundrede ! :D


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 jan 2014 07:08 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 05 jan 2014 07:20
Indlæg: 4
Jeg har efterhånden prøvet 25i en del gange og jeg vil råde folk fra at tage det.
Døjer lidt med prikken og stikken i blodårene, har læst at det er fordi det ødelægger årevævet..
Det har også kun eksisteret i 4 år, der er ikke ret mange der ved noget om det endnu.
Har også hørt om folk der er døde efter bare små doser som 1,000ug...
Desværre har jeg først for et par måneder siden fundet ud af hvad stoffet er.
Dem der solgte mig det sagde at det var LSD, og så dum som jeg var troede jeg den syrlige smag bare betød at det var stærk LSD...
Så hold jer fra det....

_________________
Dirty Sleazy Muddy,
i'm you'r Rock'N'Roll Buddy,
My Bunny's Steady Lucky,
Licking Acid From My Body...


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 jan 2014 19:52 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 jan 2012 18:58
Indlæg: 120
Jeg vil også sige at man skal holde sig fra det. har kun tager 25c 4-5 gange dog meget høje doser, og jeg har oplevet en del flashbacks og ting ser ikke ud som de gjorde før jeg tog det.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 jan 2014 20:26 
Offline
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 30 sep 2003 01:01
Indlæg: 3460
Geografisk sted: Nord for københavn
har kun tager 25c 4-5 gange dog meget høje doser, og jeg har oplevet en del flashbacks og ting ser ikke ud som de gjorde før jeg tog det.


Det lyder skummelt det der..

_________________
Carpe Diem ~ Memento Mori
Mere rugbrød - mindre LSD! - Velmendende råd til psykedelisk ekstremsportspiller


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 jan 2014 21:02 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 19 okt 2010 19:59
Indlæg: 966
Jeg vil også sige at man skal holde sig fra det. har kun tager 25c 4-5 gange dog meget høje doser, og jeg har oplevet en del flashbacks og ting ser ikke ud som de gjorde før jeg tog det.

Er du sikker på at det er stoffet der er skyld i det? Kunne det tænkes at have noget med dine doser at gøre? hvilke doser tog du? og var det over kort tid dine 4-5 trips?
Kunne muligvis godt lyde som noget HPPD du har fået, prøv at søg efter det på google for at få lidt mere info end der lige står i wikien her inde: http://www.psychedelia.dk/wiki/index.php/HPPD

Edit:
Jeg har selv ikke mærket til nogle negative bivirkninger ved brug af 25x-nbome, ud over at jeg har mærket til kolde hænder og føder pga. vasokonstriktionen.

_________________
Every individual reacts differently to every chemical.
Know your Body - Know your Mind - Know your Substance - Know your Source.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 jan 2014 01:04 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 05 jan 2014 07:20
Indlæg: 4
Jeg vil også sige at man skal holde sig fra det. har kun tager 25c 4-5 gange dog meget høje doser, og jeg har oplevet en del flashbacks og ting ser ikke ud som de gjorde før jeg tog det.

Er du sikker på at det er stoffet der er skyld i det? Kunne det tænkes at have noget med dine doser at gøre? hvilke doser tog du? og var det over kort tid dine 4-5 trips?
Kunne muligvis godt lyde som noget HPPD du har fået, prøv at søg efter det på google for at få lidt mere info end der lige står i wikien her inde: http://www.psychedelia.dk/wiki/index.php/HPPD

Edit:
Jeg har selv ikke mærket til nogle negative bivirkninger ved brug af 25x-nbome, ud over at jeg har mærket til kolde hænder og føder pga. vasokonstriktionen.


Heldigt nok du ikke har fået så mange bivirkninger... Men der er vel også en del forskel på 25i, 25c og 25x ??

_________________
Dirty Sleazy Muddy,
i'm you'r Rock'N'Roll Buddy,
My Bunny's Steady Lucky,
Licking Acid From My Body...


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 jan 2014 08:47 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 10 aug 2004 11:26
Indlæg: 2208
Jeg har efterhånden prøvet 25i en del gange og jeg vil råde folk fra at tage det.
Døjer lidt med prikken og stikken i blodårene, har læst at det er fordi det ødelægger årevævet..


:shock:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 jan 2014 14:56 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 13 jun 2007 18:56
Indlæg: 3533
Geografisk sted: Outside
Jeg har efterhånden prøvet 25i en del gange og jeg vil råde folk fra at tage det.
Døjer lidt med prikken og stikken i blodårene, har læst at det er fordi det ødelægger årevævet..


Det er ikke fordi jeg ikke tror på dig. Men vil du ikke se om du kan finde en kilde på det? Meningen med tråden er jo at samle så meget viden som muligt om NBOMe'erne.

_________________
"Inform yourself. What does inform yourself mean? It means transcend and mistrust ideology. Go for direct experience." - T. McKenna


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 jan 2014 16:09 
Offline
In our memories

Tilmeldt: 19 feb 2009 18:02
Indlæg: 429
Geografisk sted: I busken, udenfor dit vindue..
Jeg vil også sige at man skal holde sig fra det. har kun tager 25c 4-5 gange dog meget høje doser, og jeg har oplevet en del flashbacks og ting ser ikke ud som de gjorde før jeg tog det.

Har taget forholdsvis meget 25i- og 25c-NBOMe her de sidste 2 års tid. Og jeg kan nikke genkendende til det med at ting ser anderledes ud. Det er lidt svært at forklare, men det er som om jeg ser lidt "knitren" (ikke at jeg føler, at jeg ser uklart), hvis det giver nogen mening. Det er også lidt som om at jeg ligger mere mærke til nogle objekter, eller at "de træder kraftigere frem", såsom træer og skyer. Udover det så hvis jeg fokusere på et punkt, eller sidder og stener/sumper, på fliser på et badeværelse, eller andre geometriske mønstre, så kan det godt begynde at bølge lidt på en måde.
Det er alt sammen "symptomer" som føles stærkere dagen(e) efter et trip.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 jan 2014 16:21 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 02 nov 2009 16:29
Indlæg: 543
Geografisk sted: Hvor?
Jeg vil også sige at man skal holde sig fra det. har kun tager 25c 4-5 gange dog meget høje doser, og jeg har oplevet en del flashbacks og ting ser ikke ud som de gjorde før jeg tog det.

Har taget forholdsvis meget 25i- og 25c-NBOMe her de sidste 2 års tid. Og jeg kan nikke genkendende til det med at ting ser anderledes ud. Det er lidt svært at forklare, men det er som om jeg ser lidt "knitren" (ikke at jeg føler, at jeg ser uklart), hvis det giver nogen mening. Det er også lidt som om at jeg ligger mere mærke til nogle objekter, eller at "de træder kraftigere frem", såsom træer og skyer. Udover det så hvis jeg fokusere på et punkt, eller sidder og stener/sumper, på fliser på et badeværelse, eller andre geometriske mønstre, så kan det godt begynde at bølge lidt på en måde.
Det er alt sammen "symptomer" som føles stærkere dagen(e) efter et trip.


Det er sikkert HPPD. Jeg fik det selv efter at spise lidt mange svampe lidt for ofte..
Jeg oplever også det der med at en overflade kan bølge hvis jeg stener på den, det har været rigtig nedern i skolen, når jeg har stirret ned i linieret papir at det sbegynder at flimre og bølge.
Bemærkede også en vinterdag at hvis jeg stenede ud over en mark, kom der de der varmebølger ligesom man ser hen over asfaltveje når det er rigtig varmt

_________________
smoke the diamond crystal and be ripping your up your flesh tissue


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 114 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 29 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team