Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 17:50


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 114 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
Forfatter besked
Indlæg: 08 jan 2014 17:47 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 19 okt 2010 19:59
Indlæg: 966
Jeg vil også sige at man skal holde sig fra det. har kun tager 25c 4-5 gange dog meget høje doser, og jeg har oplevet en del flashbacks og ting ser ikke ud som de gjorde før jeg tog det.

Er du sikker på at det er stoffet der er skyld i det? Kunne det tænkes at have noget med dine doser at gøre? hvilke doser tog du? og var det over kort tid dine 4-5 trips?
Kunne muligvis godt lyde som noget HPPD du har fået, prøv at søg efter det på google for at få lidt mere info end der lige står i wikien her inde: http://www.psychedelia.dk/wiki/index.php/HPPD

Edit:
Jeg har selv ikke mærket til nogle negative bivirkninger ved brug af 25x-nbome, ud over at jeg har mærket til kolde hænder og føder pga. vasokonstriktionen.


Heldigt nok du ikke har fået så mange bivirkninger... Men der er vel også en del forskel på 25i, 25c og 25x ??

Når man skriver 25x er det NBOMe serien der tales om generelt

_________________
Every individual reacts differently to every chemical.
Know your Body - Know your Mind - Know your Substance - Know your Source.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 jan 2014 20:26 
Offline
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 30 sep 2003 01:01
Indlæg: 3460
Geografisk sted: Nord for københavn
Jeg vil også sige at man skal holde sig fra det. har kun tager 25c 4-5 gange dog meget høje doser, og jeg har oplevet en del flashbacks og ting ser ikke ud som de gjorde før jeg tog det.

Har taget forholdsvis meget 25i- og 25c-NBOMe her de sidste 2 års tid. Og jeg kan nikke genkendende til det med at ting ser anderledes ud. Det er lidt svært at forklare, men det er som om jeg ser lidt "knitren" (ikke at jeg føler, at jeg ser uklart), hvis det giver nogen mening. Det er også lidt som om at jeg ligger mere mærke til nogle objekter, eller at "de træder kraftigere frem", såsom træer og skyer. Udover det så hvis jeg fokusere på et punkt, eller sidder og stener/sumper, på fliser på et badeværelse, eller andre geometriske mønstre, så kan det godt begynde at bølge lidt på en måde.
Det er alt sammen "symptomer" som føles stærkere dagen(e) efter et trip.


Det er sikkert HPPD. Jeg fik det selv efter at spise lidt mange svampe lidt for ofte..
Jeg oplever også det der med at en overflade kan bølge hvis jeg stener på den, det har været rigtig nedern i skolen, når jeg har stirret ned i linieret papir at det sbegynder at flimre og bølge.
Bemærkede også en vinterdag at hvis jeg stenede ud over en mark, kom der de der varmebølger ligesom man ser hen over asfaltveje når det er rigtig varmt


Altså, alle psykedeliske stoffer kan give det man kalder HPPD. Det er der ikke noget mærkeligt i, idet vores hjerne hele tiden danner nye nervebaner ud fra hvad vi oplever og lærer. Lærer du at stå på skøjter, vil din hjerne danne nye nervebaner, der efter et stykke tid vil gøre dig i stand til at stå på skøjter. Lærer du din hjerne at manøvrere gennem psykedeliske fraktaler, ja så danner din hjerne nye nervebaner så den gør dig i stand til at opfatte verden psykedelisk.
Og hvad vil det så sige at opfatte verden psykedelisk? Jeg oplever at det at se verden psykedelisk, er at se bagom den overflade vi normalt stiller os tilfreds med. Lad os tage synet: Tænker du normalt over hvad det egentlig er du ser? I virkeligheden ser vi jo temmelig dårligt, men fordi vores hjerne har centre som genkender f.eks. ansigter, kan vi se at folk ser forskellige ud selvom de rent faktisk ligner hinanden temmelig meget. Og når vi ser på en genkendelig genstand, ser vi ikke særlig grundigt på den, men stiller os tilfreds med at have "genkendt" den, uden at kigge ordenligt efter. Det er derfor at vi så nemt kan se ansigter i træernes former eller i skyerne. I den psykedeliske tilstand, sker det derimod ofte det, at vi kigger ordenligt efter, og opdager nye ting. Eller vi oplever i helt overdrevet grad, hvordan vores egne følelser for en anden person påvirker vores syn på hvordan personen ser ud. Prøv at sidde og kigge en anden person i øjnene intenst i 5 minutter. Her vil du hurtigt blive belært om hvordan de projektioner du lægger i billedet, påvirker det.
Og stiller vi skarpt på selve synet bliver det endnu mærkeligere: Alt vi ser er i virkeligheden fotoner - lys - energi, der får forskellige bølgelænger ved at ramme forskellige molekyler. Disse forskellige bølgelængder bliver så oversat til farver i forskellige intensiteter når det når vores opmærksomhed, og på den måde dannes et billede af de omgivelser vi befinder os i. Men det er ikke bare et neutralt billede. Det er fortolket. Hvordan virkeligheden ser ud, - sådan helt neutralt, findes der ikke noget bud på. For virkeligheden skal igennem en opmærksomhed først, før den kan beskrives, og her er problemet så: Vi kommer ikke uden om fortolkning. Vi kan først erkende en ting når vi kan genkender den. Dvs. når vi har en forestilling om hvad det er vi ser. Ellers bliver hjernen ved med at kæmpe til den får et tilfredsstillende resultat. Vores billede af verden er derfor stærkt censureret, og ikke nok med det - vi er med-skabere af det billede vi ser, og som vi kalder for "verden".
Dette illustreres så smukt i denne video:


_________________
Carpe Diem ~ Memento Mori
Mere rugbrød - mindre LSD! - Velmendende råd til psykedelisk ekstremsportspiller


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 jan 2014 20:38 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 27 dec 2006 16:38
Indlæg: 1440
Geografisk sted: !!!
Jeg vil også sige at man skal holde sig fra det. har kun tager 25c 4-5 gange dog meget høje doser, og jeg har oplevet en del flashbacks og ting ser ikke ud som de gjorde før jeg tog det.

Har taget forholdsvis meget 25i- og 25c-NBOMe her de sidste 2 års tid. Og jeg kan nikke genkendende til det med at ting ser anderledes ud. Det er lidt svært at forklare, men det er som om jeg ser lidt "knitren" (ikke at jeg føler, at jeg ser uklart), hvis det giver nogen mening. Det er også lidt som om at jeg ligger mere mærke til nogle objekter, eller at "de træder kraftigere frem", såsom træer og skyer. Udover det så hvis jeg fokusere på et punkt, eller sidder og stener/sumper, på fliser på et badeværelse, eller andre geometriske mønstre, så kan det godt begynde at bølge lidt på en måde.
Det er alt sammen "symptomer" som føles stærkere dagen(e) efter et trip.


Det er sikkert HPPD. Jeg fik det selv efter at spise lidt mange svampe lidt for ofte..
Jeg oplever også det der med at en overflade kan bølge hvis jeg stener på den, det har været rigtig nedern i skolen, når jeg har stirret ned i linieret papir at det sbegynder at flimre og bølge.
Bemærkede også en vinterdag at hvis jeg stenede ud over en mark, kom der de der varmebølger ligesom man ser hen over asfaltveje når det er rigtig varmt


Altså, alle psykedeliske stoffer kan give det man kalder HPPD. Det er der ikke noget mærkeligt i, idet vores hjerne hele tiden danner nye nervebaner ud fra hvad vi oplever og lærer. Lærer du at stå på skøjter, vil din hjerne danne nye nervebaner, der efter et stykke tid vil gøre dig i stand til at stå på skøjter. Lærer du din hjerne at manøvrere gennem psykedeliske fraktaler, ja så danner din hjerne nye nervebaner så den gør dig i stand til at opfatte verden psykedelisk.
Og hvad vil det så sige at opfatte verden psykedelisk? Jeg oplever at det at se verden psykedelisk, er at se bagom den overflade vi normalt stiller os tilfreds med. Lad os tage synet: Tænker du normalt over hvad det egentlig er du ser? I virkeligheden ser vi jo temmelig dårligt, men fordi vores hjerne har centre som genkender f.eks. ansigter, kan vi se at folk ser forskellige ud selvom de rent faktisk ligner hinanden temmelig meget. Og når vi ser på en genkendelig genstand, ser vi ikke særlig grundigt på den, men stiller os tilfreds med at have "genkendt" den, uden at kigge ordenligt efter. Det er derfor at vi så nemt kan se ansigter i træernes former eller i skyerne. I den psykedeliske tilstand, sker det derimod ofte det, at vi kigger ordenligt efter, og opdager nye ting. Eller vi oplever i helt overdrevet grad, hvordan vores egne følelser for en anden person påvirker vores syn på hvordan personen ser ud. Prøv at sidde og kigge en anden person i øjnene intenst i 5 minutter. Her vil du hurtigt blive belært om hvordan de projektioner du lægger i billedet, påvirker det.
Og stiller vi skarpt på selve synet bliver det endnu mærkeligere: Alt vi ser er i virkeligheden fotoner - lys - energi, der får forskellige bølgelænger ved at ramme forskellige molekyler. Disse forskellige bølgelængder bliver så oversat til farver i forskellige intensiteter når det når vores opmærksomhed, og på den måde dannes et billede af de omgivelser vi befinder os i. Men det er ikke bare et neutralt billede. Det er fortolket. Hvordan virkeligheden ser ud, - sådan helt neutralt, findes der ikke noget bud på. For virkeligheden skal igennem en opmærksomhed først, før den kan beskrives, og her er problemet så: Vi kommer ikke uden om fortolkning. Vi kan først erkende en ting når vi kan genkender den. Dvs. når vi har en forestilling om hvad det er vi ser. Ellers bliver hjernen ved med at kæmpe til den får et tilfredsstillende resultat. Vores billede af verden er derfor stærkt censureret, og ikke nok med det - vi er med-skabere af det billede vi ser, og som vi kalder for "verden".
Dette illustreres så smukt i denne video:




Måske rigtig nok. Er dog selv glad for ikke længere at have det. Er ret sikker på jeg selv fik det, fordi jeg trippede for ofte - nærmere end det var de specifikke stoffer der gjorde det.

Skal siges det kun var mildt. En hvid væg var aldrig hvid - men intet der gav mig problemer i hverdagen. Det er også mange år siden.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 jan 2014 21:20 
Offline
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 30 sep 2003 01:01
Indlæg: 3460
Geografisk sted: Nord for københavn
Klart spiffeh. Det er rart at kunne ramme den samme virkelighed som vi kollektivt er nogenlunde enige om ;) Det er bare for at belyse nogle af de mekanismer der kan ligge bag HPPD.

_________________
Carpe Diem ~ Memento Mori
Mere rugbrød - mindre LSD! - Velmendende råd til psykedelisk ekstremsportspiller


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 jan 2014 21:51 
Offline
In our memories

Tilmeldt: 19 feb 2009 18:02
Indlæg: 429
Geografisk sted: I busken, udenfor dit vindue..
Tak for den gode forklaring Fanny. Det lyder jo meget logisk :)
Har søgt lidt på HPPD, og jeg tror i har ret. Har samtlige symptomer på HPPD.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 jan 2014 16:06 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 20 jan 2014 12:09
Indlæg: 1
Hvordan lyder jeres settings normalt på trips på 25i - tænker hen af hvilke film & sange osv. der bruges til trips på 25i ?

Derudover også lys opsætning i rummet?


- Kan jeg være sikker på at 1 mærke 25i indeholder 1000 ug, eller er dette vidt forskelligt?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 jan 2014 00:54 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 02 nov 2009 16:29
Indlæg: 543
Geografisk sted: Hvor?
Musik du kan lide, syret musik, gode venner og discolys. Nej du kan ikke være sikker på noget

_________________
smoke the diamond crystal and be ripping your up your flesh tissue


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 jan 2014 01:17 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 07 jul 2011 21:14
Indlæg: 807
Hvordan lyder jeres settings normalt på trips på 25i - tænker hen af hvilke film & sange osv. der bruges til trips på 25i ?

Derudover også lys opsætning i rummet?


- Kan jeg være sikker på at 1 mærke 25i indeholder 1000 ug, eller er dette vidt forskelligt?



Forvent ikke du kan ligge og slappe af til en film pga det kraftige bodyload. Jeg syntes bare det at side stille kan være svært - det føles meget bedre at være i bevægelse gåture fx :) Og så hav evt kæresten klar til at klare ryggen og nakken inde i trippet ;)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 feb 2014 13:24 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 jan 2012 18:58
Indlæg: 120
de fleste jeg kender der har teget det lidt for meget, har alle oplevet bivirkninger både minimale og noget slemmere alt i alt er 25x research chemicals som man skal passe på med


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 mar 2014 12:26 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 24 apr 2012 09:41
Indlæg: 53
Jeg har haft nbome fra over 10 forskellige sælgere og har købt af den bedste de sidste par gange, og tager stadig minimum 2-3mg per gang, eftersom alt andet er for kedeligt.
2-3mg giver alligevel kun et ++ eller +++ trip. Og det er selv med fuld HBPCD complexion, så kvaliteten er bestemt i orden.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 mar 2014 13:43 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 21 dec 2007 14:57
Indlæg: 128
Geografisk sted: Her og der
Jeg har haft nbome fra over 10 forskellige sælgere og har købt af den bedste de sidste par gange, og tager stadig minimum 2-3mg per gang, eftersom alt andet er for kedeligt.
2-3mg giver alligevel kun et ++ eller +++ trip. Og det er selv med fuld HBPCD complexion, så kvaliteten er bestemt i orden.


Har du så ikke temmelig høj tolerance? (Jeg gætter på vi snakker Shulgins skala?). Du burde nok overveje at finde et andet drug med større terapeutisk vindue hvis du skal derop for at få noget ud af det. Jeg syns at man har hørt om dødsfald i det niveau (Ret mig endelig hvis jeg tager fejl!)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 mar 2014 16:16 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 16 mar 2014 16:08
Indlæg: 1
Hej ..

Er der nogle kloge hoveder herinde der kan fortælle mig, hvordan jeg skal opbevare mine mærker bedst muligt,
Har fået fortalt at stanniol og kølige omgivelser er det perfekte, men sys nu det lyder ret tvivlsomt...

Håber der er nogle der kan komme med et stensikkert svar ..

God søndag !

//vinski


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 mar 2014 16:54 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 19 okt 2010 19:59
Indlæg: 966
lufttæt f.eks. en ziplock pose, tørt, mørkt og køligt. Så kan de holde sig i rigtig lang tid! Og sådan er det generelt med de fleste stoffer :)

_________________
Every individual reacts differently to every chemical.
Know your Body - Know your Mind - Know your Substance - Know your Source.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 apr 2014 14:15 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 19 sep 2010 11:51
Indlæg: 96
Geografisk sted: Østrig
Nogle der kan fortælle mig om der er noget farligt ved følgende kombination:
550ug 25B NBOMe og 700ug af 25I NBOMe
?
Kilden er meget pålidelig. Det er på ét blotter, så jeg kan ikke bare nøjes med en af dem.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 apr 2014 15:28 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 10 nov 2006 17:29
Indlæg: 1714
Geografisk sted: Gellerup
Jeg har efterhånden prøvet 25i en del gange og jeg vil råde folk fra at tage det.
Døjer lidt med prikken og stikken i blodårene, har læst at det er fordi det ødelægger årevævet..


Det er ikke fordi jeg ikke tror på dig. Men vil du ikke se om du kan finde en kilde på det? Meningen med tråden er jo at samle så meget viden som muligt om NBOMe'erne.


Jeg tror at Electric Universe snakker om den kraftige vasokonstriktion der kan forekomme, i højere grad, ved 25i. Dette kan resulterer i iskæmi og i yderste tilfælde nekrose ("Årevævet bliver ødelagt").

_________________
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 18 apr 2014 20:49 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 sep 2005 02:43
Indlæg: 212
Geografisk sted: In a green suit
På Bluelight.org er de i gang med få lavet advarsels-beskeder som skal placeres i alle tråde omhandlende 25X-NBOMe-stofferne.

http://www.bluelight.org/vb/threads/718 ... Me-threads

Den foreløbige advarsel ser således ud:

Citat:
This is a Harm Reduction forum, and it is worrisome to see excessive dosages and combinations involving NBOMe.
Some facts you should know about The NBOMe series:

25x NBOMe chemicals have killed at "normal" recreational doses
-We don't know how it kills (this becomes sub-point)
-People have died, even when they've done more previously.

Too high doses often lead to psychotic episodes and ER visits
-mention the importance of taking someone to ER if suspected of NBOMe over dose
-anecdotes (as sub points?)

These chemicals are mislabeled and sold as LSD or "acid"
-Nbome chemicals can be distinguished from acid (becomes sub point, and we can link to info on how)
-"if it's bitter it's a spitter"

25x is difficult to dose properly
-Tolerance builds quickly, but toxicity may still occur.
-Doses are unpredictable and uneven, even from the same sheet.
-mention unknown but proably narrow margin between ED and LD
-Physical and mental responses are unpredictable, even if you've done it before

NBOMe substances are cheap and widely available, however they are not well understood, and have caused a number of deaths. There are better and safer substances to begin with than these.


Jeg vil godt melde mig frivilligt til at oversætte notitsen, hvis en moderator kan se ideen i at lægge advarslen først i denne tråd.

_________________
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 apr 2014 14:20 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 10 aug 2004 11:26
Indlæg: 2208
På Bluelight.org er de i gang med få lavet advarsels-beskeder som skal placeres i alle tråde omhandlende 25X-NBOMe-stofferne.

http://www.bluelight.org/vb/threads/718 ... Me-threads

Den foreløbige advarsel ser således ud:

Citat:
This is a Harm Reduction forum, and it is worrisome to see excessive dosages and combinations involving NBOMe.
Some facts you should know about The NBOMe series:

25x NBOMe chemicals have killed at "normal" recreational doses
-We don't know how it kills (this becomes sub-point)
-People have died, even when they've done more previously.

Too high doses often lead to psychotic episodes and ER visits
-mention the importance of taking someone to ER if suspected of NBOMe over dose
-anecdotes (as sub points?)

These chemicals are mislabeled and sold as LSD or "acid"
-Nbome chemicals can be distinguished from acid (becomes sub point, and we can link to info on how)
-"if it's bitter it's a spitter"

25x is difficult to dose properly
-Tolerance builds quickly, but toxicity may still occur.
-Doses are unpredictable and uneven, even from the same sheet.
-mention unknown but proably narrow margin between ED and LD
-Physical and mental responses are unpredictable, even if you've done it before

NBOMe substances are cheap and widely available, however they are not well understood, and have caused a number of deaths. There are better and safer substances to begin with than these.


Jeg vil godt melde mig frivilligt til at oversætte notitsen, hvis en moderator kan se ideen i at lægge advarslen først i denne tråd.


I 2nd that motion.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 jul 2014 16:50 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 29 jan 2014 23:55
Indlæg: 14
Hej!

Jeg vil bare lige byde ind med mine egne erfaringer, for god ordens skyld.

Over vinteren 2012 kunne jeg få fingrene i lige så meget 25i-NBOMe som jeg ville, så jeg besluttede mig for at eksperimentere. Alle doser var vejet til 1mg p/mærke, og det var sådan ét jeg først tog. Man oparbejder tolerance omgående, så det gik så vildt for sig at jeg indtog 4mg som maximum i et ENKELT tilfælde, og jeg vil aldrig anbefale andre at gøre det med 25i. Jeg lå stille og roligt i min seng, om aftenen, med Vivaldi i ørene og selvom at mine OEV gled over i CEV og Vivaldi selv spruttede ud af mit bryst i et kaleidoskopisk virvar af farver og musik, så var bodyload'en så voldsom efter mit 3-4 timers peak at jeg fortrød det så snart mit sind samlede sig nok til det.

Det var spændende, men farligt. Jeg har opnået en lignende tilstand på helt sikre mængder LSD uden de kraftige bivirkninger.

Siden da har jeg eksperimenteret med 1mg-2mg med omtrent et par måneders pause imellem. Disse 25i-datoer har til tider været erstattet med eksperimenter med MDMA og andre hallucinogener, men jeg har udviklet en sund sans for mit stofforbrug, så mine tolerancer har været i bund hver gang jeg har nydt psychedelica eller empathogener. Anyway, 25i-NBOMe er - for mig - et sjæleløst narkotikum. Modsat svampe, LSD, DMT, meskalin og sågar nogle medlemmer af 2C familien, så skal der så meget introspektion, så meget vilje til at få 25i til at åbne op for noget andet end "wow, hallucinationer". Med det sagt, skal det siges at intensiteten af de fraktaler og sanseforvridninger er fantastiske i sig selv (ergo at jeg har genbesøgt 25i så mange gange!), men LSD har så meget mere i sig for min skyld. 25i virker som et ego trip hvis det er i en social sammenhæng, eller som et... Observatørens hallucinogen, i dét at ens headspace er så klart på 1mg-2mg ift. andre hallucinogener at man kan analysere trippets natur og drage paralleler til ædru og påvirkede tilstande. Fascinerede og ikke uden merit, men det skal tages med bivirkningerne i mende.

Fordi selv ved lave doser (0.3-0.5mg, de laveste doser jeg har nydt), har jeg konsekvent oplevet søvnløshed, en "ristet" følelse i kraniet og en dagen derpå med masser af apati. Sammenlignelig i beskrivelse med et MDMA crash, men det har jeg ikke selv oplevet endnu. Dertil kommer rastløshed, en hyperaktivitet i lemmerne under trippet og, så snart en bad feeling sætter ind, til tider kraftig fysisk ubehag der er disproportionel til trippets intensitet.

Jeg er blevet træt af 25i, og har ikke nydt af det siden Januar. Der er ikke mere i det end at blive "fucked up" for mit vedkommende. Jeg glæder mig nu til at jeg får tid her i sommeren til at generhverve mit bekendtskab til de spidse nøgenhatte.

P.S:
Massere af tobaksfri joints når man er ved sit come down på 25i er uforlignelig jf. mindskning af eftereffekterne.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 jul 2014 01:17 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 25 dec 2011 20:21
Indlæg: 47
Jeg gik rundt i naturen på 2 mærker 25B (den præcise dosis tør jeg ikke skyde på, men de er vist ikke helt svage), og hold op, hvor blev jeg positivt overrasket. Sjældent har jeg haft så komplekse, intense visuals - at gå rundt i naturen, blandt andet ved en lille sø og nogle lidt bakkede, små, tætte stier var virkelig som at få et glimt ind i himmerriget. Jeg var egentlig i stand til at tænke relativt klart, og jeg forstår godt, hvorfor nogle synes, det kan virke lidt sjæleløst - men jeg er modsat også af den holdning, at en "god" tripper anerkender det visuelle på lige fod med de mentale processer, og det var så sandelig også kun, hvis man virkelig gjorde en indsats for det, at man kunne glide en smule ud af tilstanden mentalt. 25I har skuffet mig, og det har et ret markant bodyload, men jeg mistænker også det batch, som jeg har anskaffet mig, for at være ret svagt.

Når alt dette er sagt, virker NBOMe dog stadig mere plastisk og kunstig, hvor jeg har en følelse af, at LSD har givet mig mere fuldendte trips.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 jul 2014 03:35 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 20 feb 2002 02:01
Indlæg: 1199
Geografisk sted: Nordsjælland
Jeg forstår slet ikke hvordan folk kan holde ud at trippe på et stof, som viser sig at kunne slå folk ihjel mere eller mindre tilfældigt. Det må da være vejen til et sikkert bad trip, hvis man er klar over det? Jeg fik foræret et mærke om morgenen efter Russer i Lysthuset festen (måske af en her fra?) og jeg er sgu egentlig glad for, at jeg ikke tog det og nu har besluttet mig at smide det ud. Jeg overdriver måske, men i mine øjne ser det ikke ud til at være det værd.

Pas på jer selv derude :)

_________________
Overdosis, badtrip eller lignende katastrofer? ->Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 114 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 38 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team