Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 mar 2024 01:24


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 114 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
Forfatter besked
Indlæg: 23 jul 2014 22:46 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 13 jun 2007 18:56
Indlæg: 3533
Geografisk sted: Outside
Efter utallige beretninger om usunde eftereffekter/bivirkninger og sågar dødsfald ved bare lidt for høje doser, er jeg også fast besluttet på at holde mig fra NBOME'erne. Det er lidt som psykedelisk slik, det smager rigtig godt og man kan spise en masse og blive glad på et øjeblik - men man ender alt for let med ondt i maven. Drop acid, not N-bombs - det må være det nye slogan :D

_________________
"Inform yourself. What does inform yourself mean? It means transcend and mistrust ideology. Go for direct experience." - T. McKenna


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 jul 2014 14:21 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 24 apr 2012 09:41
Indlæg: 53
Entheo skrev:
Jeg forstår slet ikke hvordan folk kan holde ud at trippe på et stof, som viser sig at kunne slå folk ihjel mere eller mindre tilfældigt. Det må da være vejen til et sikkert bad trip, hvis man er klar over det? Jeg fik foræret et mærke om morgenen efter Russer i Lysthuset festen (måske af en her fra?) og jeg er sgu egentlig glad for, at jeg ikke tog det og nu har besluttet mig at smide det ud. Jeg overdriver måske, men i mine øjne ser det ikke ud til at være det værd.

Pas på jer selv derude :)

Ethvert stof der koster mindre end en slikkepind bør man holde sig fra.
Jeg har nogle kammerater som er komplet idioter og har doseret blandt andet 4,5mg og 8mg 25i-nbome.

Jeg kunne ikke gøre andet end at belære dem om deres idioti og at de sikkert kunne have været døde, hvis ikke hjerneskadet for livet.
Ingen af dem gad høre på en skid af hvad jeg sagde og den ene af dem planlægger allerede sig næste 8mg's trip.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 31 jul 2014 18:29 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 18 apr 2014 11:35
Indlæg: 9
lige et hurtig spørgsmål, hvor længe skal der gå før man kan tage 25i-nbome optimalt :)?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 aug 2014 10:40 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 05 sep 2007 22:56
Indlæg: 867
Altså mener du mellem dine trips eller hvor gammel man burde være, inden man tager psykedeliske substanser?

_________________
lolton


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 aug 2014 11:07 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 29 okt 2009 13:41
Indlæg: 2369
Geografisk sted: Under hatten, over bordet.
Havde selv et mærke som skulle være lsd 200 UG, men kom meget i tvivl. Mærket smagte ikke bittert, men trippet føles rigtig meget som et phenethylamin, da jeg kom ned fra trippet, som i øvrigt ikke var noget specielt, som jeg havde håbet, følte jeg mange muskelspændinger, og hvis jeg vil sige et eller andet skete det nogengange at det kom ud rigtig hurtig, hvor efter min stemme knækkede - udover det havde jeg en underlig følelse i ganen som jeg altid får af 2c-b, har godt nok kastet skylden på jeg har sniffet det.

Tror i ikke det var en nbome, eller andet??
Det er virkelig øv man ikke kan vide sig sikker på hvad man får !


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 aug 2014 11:29 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 jul 2009 23:20
Indlæg: 1316
Geografisk sted: Omicron Persei 8, on delivery mission
Hvis det ikke var bittert, tvivler jeg på, at det var NBOME. Jeg har kun oplevet dem som meget kemisk bitre i smagen. Ikke til at tage fejl af. Kunne det være, at du har overbevist dig selv om, at det ikke var LSD og har aktivt ledt efter phenylethylamin-tegn i form af muskelømhed og deslige. Placebo-effekt skal man ikke kimse af. Det kan bare have været svag syre, der måske var lidt uren. Men det er selvfølgelig rent gætværk og spekulation.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 aug 2014 12:04 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 18 apr 2014 11:35
Indlæg: 9
incase, sorry mente før jeg igen tager 25i, tog 1 mærke af 1000ug. ville bare høre om man feks vil være i stand til at indtage stoffet igen feks. en uge efter eller om der skal gå længe før hjernen er klar igen :D


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 aug 2014 16:06 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 30 aug 2013 14:55
Indlæg: 64
Geografisk sted: Sjælland
Hjernen kan aldrig være helt klar på nbome, da det bare er noget lort. Men snakker vi tolerance vil jeg gætte på 2 uger. Har selv gjort med 1 uges mellemrum hvor der ikke var så meget forskel fra forrige gang.

_________________
Er du i stand til at tage stofferne ned fra hylden, er du også i stand til at ligge dem tilbage.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 aug 2014 22:06 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 31 mar 2009 22:53
Indlæg: 19
hmmm nbome fænomenet er gået helt amok.

min ekskærestes kat fik fat på noget blotter, som angiveligt skulle være LSD - smagen var dog underlig og oplevelsen en anden, end min kat forventede af LSD.
Lidt google research afslørede hurtigt at der var ugler i mosen. Det var i efteråret sidste år...

Min ekskærestes anden kat var på boom festival - og her FLØD det med nbome, som blev solgt som særdels stærk og god LSD. Selvom min kat kiggede pusheren i øjnene og spurgte om det var absolut sikkert at det var LSD og ikke et RC, blev den lovet den reneste og pureste LSD som Blomsterbørnenes børn kun fremskaffe....

Min ekskærestes anden kat anede uråd med det samme, da blotter-brikkerne var en anelse større og tykkere, end typisk LSD....
Den karakteristiske smag afslørede hurtigt at det meget usandsynligt kunne være LSD (DOx kan ikke udelukkes, men)

Jesus christ - jeg har ikke noget imod at folk eksperimentere med RC's - men at fejlinformerere om hvad det er man har med at gøre, er DYBT fucked up... det hører ingen steder hjemme.

-
Nå men lige et sprøgsmål jeg undrer mig over...
Min kat kunne klart fornemme vasoconstriction - men er vasoconstriction markant stærkere ved nbome end andre typer stoffer...?

Jeg kan se at det også forekommer ved meskalin og LSA... men hvad med amfetaminer?

Kan man tage sine forholdsregler for det?

faldt over denne liste: https://www.dmt-nexus.me/forum/default. ... sts&t=3064


MEN hvilke mængder eksempelvis mørk chokolader, THC, vin, Ibuprofen og B3 vitamin skal man have gang i?
og en del er dissse ting på listen er sikkert rigtige dårlige at kombinere med nbome....


Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 aug 2014 22:57 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 31 mar 2009 22:53
Indlæg: 19
hmmm ikke så lige til alligevel...

"The reason your blood vessels constrict is to relief stress on your heart. A vasodilator just puts more stress on your heart and is really dangerous. Get something that isn't as vasoconstricting or stop doing it at all...."

Min konklussion er at det er noget lumskt noget, og ikke værd gamble med...


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 aug 2014 01:20 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 02 nov 2009 16:29
Indlæg: 543
Geografisk sted: Hvor?
Shit mand, skummelt at det er derfor man får vasoconstriction..

_________________
smoke the diamond crystal and be ripping your up your flesh tissue


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 sep 2014 14:21 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 jun 2010 23:00
Indlæg: 1268
Geografisk sted: Køleskabet
Jeg trippede i går på et mærke, der angiveligt var LSD. Der var ingen bitterhed, som folk plejer at nævne, men omkring 7 timer inde i mit trip, begynder jeg at få store brystsmerter, der blev mildere, da jeg fik lagt mig ned.
Jeg har kun to trips LSD på bagen, og de har været uden fysisk ubehag, men er brystsmerter en mulig bivirkning fra LSD, eller er jeg blevet snydt?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 sep 2014 17:29 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 12 mar 2008 12:31
Indlæg: 2055
Det er svært at sige, Krimse. LSD er en meget psykisk ting, som sagtens kan bilde dig ind at du har smerter i brystet.

Taget dine tidligere posts her på sitet in mente, lyder du lidt skrøbelig psykisk/ude af balance. Angst kan give smerter i brystet.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 sep 2014 20:11 
Offline
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 30 sep 2003 01:01
Indlæg: 3460
Geografisk sted: Nord for københavn
Krimse: hvordan var din setting? Var du i god fysisk og psykisk balance da du tog trippet, og var det det eneste stof du tog? Røg du f.eks.?
Hvis man er udkørt før man tager LSD, kan det godt tære på kræfterne at trippe, og det kan give fysiske symptomer.

Hilsen Fanny

_________________
Carpe Diem ~ Memento Mori
Mere rugbrød - mindre LSD! - Velmendende råd til psykedelisk ekstremsportspiller


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 sep 2014 16:57 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 jun 2010 23:00
Indlæg: 1268
Geografisk sted: Køleskabet
Trippet foregik hjemme i min lejlighed, og jeg var i super humør både før og under trippet. Der var ingen nervøsitet eller angst under trippet, bortset fra en smule urolighed da smerterne startede. Jeg røg en skunkjoint ca. en time før, jeg fik smerter i brystet.

Det var et rigtig hyggeligt trip med rigtig flotte OEV's og CEV's, men det var på ingen måde ligeså dybt og introspektivt, som mine svampetrips plejer at være.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 sep 2014 21:45 
Offline
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 30 sep 2003 01:01
Indlæg: 3460
Geografisk sted: Nord for københavn
Det er svært at sig hvad det kan være, men jeg tror ikke det var NBOME, da det jo smager bittert. Måske det har været røgen der gav dig smerter i lungerne?

Håber du har det godt igen.

_________________
Carpe Diem ~ Memento Mori
Mere rugbrød - mindre LSD! - Velmendende råd til psykedelisk ekstremsportspiller


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 sep 2014 18:20 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 02 nov 2009 16:29
Indlæg: 543
Geografisk sted: Hvor?
Jo, LSD er virkeligt mentalt, jeg synes slet ikke at 25i kan hamle op med lsd´s mindfuck. Har aldrig aldrig hørt om at LSD skulle kunne give trykken i brystet.. Men det kunne vel godt have været nogle muskler der spænder eller lign.. jeg får i hvertfald altid fx kæbespændinger på LSD..

_________________
smoke the diamond crystal and be ripping your up your flesh tissue


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 nov 2014 04:17 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 sep 2007 08:21
Indlæg: 51
Har aldrig taget LSD (tror jeg). jeg har længe tænkt på at det kunne være interessant at prøve det, og har nydt flere andre psykedeliske stoffer..
I sommers får jeg så fat i en fyr som vil sælge mig nogen frimærker, og endda hvad jeg mener er ret billigt - så jeg slår selvfølgelig til og tænker at det her er min chance for at prøve lsd. Har i situationen ikke tænkt på at lsd er smagløst. Får 6 frimærker af ukendt styrke og deler dem med 4 andre to af dem har taget lsd før, 2 af dem har som jeg aldrig prøvet det. Vi er udenfor i en park og spiller lidt boldt og hygger. Jeg har lagt mit mærke under tungen og efter højest 10minutter begynder jeg at synes, papiret er blevet lidt som grød men bemærker en betydelig kemisk smag og tænker ikke mere over det. Jeg sluger så frimærket da jeg ved at lsd kan optages oralt.
Alle de andre synes at det er fjollet jeg har slugt det og de har stadig deres i munden, under tungen. i løbet af en times tid begynder de andre at trippe rimelig meget og oplever kraftige visuals, mens jeg selv ingen har - så beslutter at tage det sidste. Det gør jeg med på samme måde, har det under tungen måske et kvarter og derefter sluger jeg det. 2 af dem jeg tripper med skilles vi med, nogen timer senere. Vi andre beslutter at tage hjem til A og ryge lidt tjald. Undervejs begynder jeg at få meget svage visuals, og en følelse af at være meget forvirret. da jeg ryger et bonghovede oppe hos A begynder tingene at se anderledes ud og bølge og bøje sig, det skal lige tilføjes at det er ca. 6 timer siden jeg tog det første mærke.. "Tripper" efterfølgende nogen timer uden noget bemærkelses værdigt peak, og går til sidst i seng med en skuffet følelse over lsd, tænker at det enten var nogen svage blotters eller at de måske var for gamle. Nu efter at have læst den her tråd er jeg så helt overbevist om at det slet ikke har været lsd jeg tog, men en art 25x nbome. Hvad mener i?

på forhånd tak. :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 nov 2014 17:28 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 12 mar 2008 12:31
Indlæg: 2055
@HC4L

Det lyder meget plausibelt at der er tale om en af NBOMe'erne. Disse stoffer er meget svagt aktive, hvis overhovedet, oralt. Og eftersom du kun gav dem kort tid sublingualt er det sikkert forklaringen på at du skulle have dobbelt op.

Det er noget forbandet svineri at mennesker render rundt og sælger disse stoffer som LSD. NBOMe stofferne har efterhånden en del liv på samvittigheden, og hvis ikke engang man ved det er de stoffer som man leger med, hvordan helvede skal man så tage sig sine forholdsregler. Skandaløse fucking pengemennesker!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 jan 2015 20:54 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 27 nov 2012 00:42
Indlæg: 122
I kan tydeligt smage forskel på LSD og 25x-nbome. uden problemer, selv under påvirkelse kan man mærke det ikke er det samme. Taler selvfølgelig kun af egen erfaring (+ mit selskabs). har taget LSD flere gange end jeg orker skrive det. MEN, 25i-nbome gjorde mig bange for RC's, og det var første og sidste gang jeg prøver det!.. Så får i tilbudt syre på blotters, vær ikke i tvivl, er endnu ikke stødt på en der siger at 25x-nbome ikke smager bittert. Og LSD er smagsløs, den lille smag der kan forekomme af jern/metal som folk siger, er slet ikke i nærheden af smagen af 25x. det kan smages i munden flere timer inde i trippet..


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 114 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Google [Bot] og 30 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team