Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 24 jul 2025 03:19

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 20 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej Psycheledia.
Jeg har fulgt med på siden her i godt et år nu, vil jeg tro, men først nu turde skrive herinde :wink:
Jeg har læst rigtig meget på alt, triprapporter, tråde i al almindelig osv., og er nu kommet frem til at min første gangs oplevelse, med andet end hash og alkohol, skal være MDMA.
Men først vil jeg gerne have råd, for at formindske muligheden for at det skal gå galt mest muligt.
Jeg ved godt at denne type tråd efterhånden er almindelig (måske en smule irriterende), men vil stadig gerne have en personlig tråd, så håber ikke I skyder mig for meget ned.

Det skal lige siges at jeg har læst rigtig meget på stoffet, og er så godt forberedt på det punkt som muligt (vil jeg mene).
Altså planen er således: Indenfor den næste måneds tid, vil et par venner og jeg (de er kendt indenfor området), slå os ned i min vens lejlighed, de er alle nogen jeg stoler på, og har været venner med længe.
De vil anskaffe MDMA, og jeg har tænkt på at bombe det, måske 75 mg.
Grunden til jeg ikke har lyst til at sniffe det, er simpelthen at jeg får utrolig let næseblod, og sådan har det altid været. Så det tror jeg umiddelbart ikke er den bedste løsning for mig.

Men altså, jeg kan holde fri i weekenden hvor det kan lade sig gøre, det er i hyggeligt og trygt selskab med venner som ikke lader mig i stikken, hvis uheldet er ude.

Hvordan lyder dette på jer? Råd/forbedringer modtages med kyshånd.
P.S. Ved ikke om dette er det rigtige forum.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Hej og velkommen til.

Det lyder til at du/ i har gjort jeg nogle fine overvejelser.

Du kan evt. læse mere/ søge her: https://www.google.dk/#q=site:psychedelia.dk+mdma+f%C3%B8rste+gang

Du kan også undersøge mørk chokolade, da der er nogle der i dagene op til charger op med det. Det skulle forøge effekten markant!

Hvor gammel er du, og hvad vejer du?

Sidst men ikke mindst så er noget af det vigtigste med MDMA at holde lange pauser, og gøre det til noget særligt. Både for ikke at miste mdma magien, men også for at passe på kroppen. Som tommelfingerregel skal der mindst gå 2 måneder mellem hver gang, dog meget gerne længere.

(Baudelaire 1860).

Medlem
Brugeravatar

Det med mørk chokolade burde ikke være et problem første gang :D
umiddelbart lyder det i / du har planlagt fornuftigt :) hvis de 75 mg ikke er nok så prøv at holde det til én enkelt redosering. Det med at spise dit mdma er også klart det bedste imo, og jeg finder rusen mere smooth og i hele kroppen når jeg spiser det :)
og mht. dose, hva vejer du ?

Medlem

Geografisk sted: Sjælland
Lyder rimelig fornuftigt :)

Dog har jeg aldrig hørt den med mørk chokolade.
Nogen som kan be/afkræfte den og fortælle hvor mange dage inde man skal fråde det og hvor meget om dagen, hvis det da virkelig virker?:)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

https://www.google.dk/#q=site:psychedel ... +chokolade

(Baudelaire 1860).

Medlem
Brugeravatar

Synes personligt at 75 mg er for lidt. MDMA er en rus som er nem at styre, så mener bestemt ikke, der er noget farligt i at snige sig op på 120 mg. Tror du vil blive skuffet af 75 mg. Og ja, tag det helt klart oralt. Og lad være med at spise noget 3 timer før, der er ingen grund til at gøre sit comeup længere end nødvendigt. Held og lykke!

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Beyond Fractals
Det lyder til at du/i har gjort jer nogle fine overvejelser :)
Synes selv det er bedst at "bombe" MDMA som Buttons også siger er det klart det bedste, og jeg finder også rusen mere smooth i hele kroppen ;)

Ehm, en god idé: Husk at drikke vand indimellem ikke for meget, men heller ikke for lidt, og tag trøjen af hvis det bliver for varmt :)
godt med tyggegummi er klart et must i mine øjne, da ens kæbe godt kan komme til at hoppe lidt voldsomt ;)
(Og så gør det også mindre ondt dagen efter.)

- Jeg synes det er nice at smide en DVD på med f.eks. Qlimax, Indian Spirit eller lign.

Jaaa, så det vel bare at smide jer i sofaen eller hvor det nu kunne være, og bare nyde det!
:peace:

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Omicron Persei 8, on delivery mission
Synes personligt at 75 mg er for lidt. MDMA er en rus som er nem at styre, så mener bestemt ikke, der er noget farligt i at snige sig op på 120 mg. Tror du vil blive skuffet af 75 mg. Og ja, tag det helt klart oralt. Og lad være med at spise noget 3 timer før, der er ingen grund til at gøre sit comeup længere end nødvendigt. Held og lykke!

Synes du selv, det er et godt råd at give en førstegangsbruger? Trådstarter har været yderst fornuftig og har valgt at starte lavt. Hvis han/hun ikke vejer ret meget, kan 75 mg sagtens give en god effekt. Måske ikke den helt over-smeltede MDMA-breakthrough effekt men en god oplevelse none the less.
Jeg kan så fortælle, at jeg bestemt ikke synes MDMA-rusen er let at styre. Jeg bliver altid overkærlig og meget kælen og overskrider derved tit både mine egne og andres grænser, når jeg har taget det (derfor tager jeg det ikke længere).

Trådstarter: Det ser ud til, at du har godt styr på dit shit. Al held og lykke herfra.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Hvor?
Yeah! 75-80 mg er sikkert helt fint :D du kan jo altid redosere med ca 40 - 50mg efter en times tid til 2 hvis det ikke rammer dig ordenligt. god tur! første gang er et blast!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: The White House
jeg ville sige 120, har bare erfaring med at man først blæser rigtigt når man når 120.

tyggegummi får faktisk dine kæber til at gøre mere ondt dagen efter, hvis du vil UNDGÅ kæbespændinger så køb noget magnesium, du kan købe det i de store kæder der sælger kosttilskud og shampoo ( ;) ) for meget billige penge, og det hjælper vanvittig meget, jeg har kun gode erfaringer med det.

så tag 600-900 mg magnesium en time før du indtager mdma for at undgå kæbespændinger.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Hvorfor så lav dose? Det er da lige knap og nap tærskel hvis det er helt rent.

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Her og der
jeg ville sige 120, har bare erfaring med at man først blæser rigtigt når man når 120.

tyggegummi får faktisk dine kæber til at gøre mere ondt dagen efter, hvis du vil UNDGÅ kæbespændinger så køb noget magnesium, du kan købe det i de store kæder der sælger kosttilskud og shampoo ( ;) ) for meget billige penge, og det hjælper vanvittig meget, jeg har kun gode erfaringer med det.

så tag 600-900 mg magnesium en time før du indtager mdma for at undgå kæbespændinger.

Mine erfaringer med magnesium siger at man skal tage dem når behovet opstår. Jeg foretrækker at preloade med ~300mg i depotformulering, og efterfølgende tage 2-400mg ikke depot når jeg syns det er nødvendigt... Men denne måde kræver at man har forskellige magnesiumtabletter ved hånden. Hvis jeg ikke har depot til rådighed tager jeg dem bare løbende når behovet opstår. Vær obs. på at spise aaaaalt for mange, det kan give racermave. Jeg har dog spist >2g magnesium ved at par lejligheder uden at dette var noget jeg lagde mærke til!

Nu vi er ved kosttilskud har jeg også hørt at C-vitamin (pga. dets antioxidant-virkning) skulle være godt, så det har jeg gjort nogle gange. Det er jo vandopløseligt, så det skader på ingen måde, spørgsmålet er om det har effekt?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Debra skal tage en højere dosis, smide trøjen og overskride nogle grænser :P

Ej, men jeg synes nu når det er første gang med MDMA, at dosen godt kan skrues lidt i vejret. Man tager kun MDMA første gang een gang.

En overfølsomhedstest er dog en go idé, bare på 30 mg.

Medlem
Brugeravatar

Synes du selv, det er et godt råd at give en førstegangsbruger?

Det synes jeg faktisk. Når trådstarter har gjort så mange overvejelser, og er helt klar over hvad han/hun går ind til, mener jeg bestemt ikke, der er noget galt i at få en ordentlig oplevelse første gang. Første gang på MDMA er trods alt noget helt særligt, og jeg tror helt bestemt trådstarter godt kan styre et rigtigt "roll". Der er ingen grund til at underdosere.

Junior medlem

Har valgt at starte lavt, da jeg er ret nervøs for det - ikke bange, men bare nervøs, og derfor vil jeg hellere lige dyppe tæerne end at kaste mig hovedkulds ud i det, for ligesom at få fornemmelsen.
Og derudover, hvis jeg ingen markant effekt føler efter 1-2 timer, så har jeg overvejet at redosere, men dette er der blandede meninger om - har I råd her? Ja eller nej?

Jeg vejer ca. 70 kg :)
Det med Magnesium vil jeg undersøge yderligere.
Og skal nok drikke nok med vand, men forsøge at beholde trøjen på ;)

Men ellers 1000 tak for jeres tid!
Er det sidste føl i flokken, så er i trygge hænder :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: The White House
jeg synes comeup starter lidt efter en time og peaker efter 1.5 - oralt.

du kommer nok til at redosere, og det er også ok, men kun 1 gang og hvis du kan overskue så tag den i næsen - så får du mest muligt ud af dit trip, fordi du kommer hurtigere op på det (ca 30 minutter) og det virker kraftigere, i kortere tid.

Medlem
Brugeravatar

^ 1 time? Efter min erfaring mærkes rusen efter 20-25 min, og så er man peaket efter 30-35 minutter. Men det er så også med noget højere doser (+150 mg)

Junior medlem

Hej! :)

Her er min erfaring med MDMA.

Første gang jeg tog MDMA delte 150 mg med en kammerat i bombeform, altså 75 mg. Jeg var nemlig også meget nervøs, men da jeg er en mand på knap 2 meter og vejede ca. 90 kilo, så var det en dose uden effekt. Overhovedet.

Jeg blev ærgerlig, og tog derfor en redosering på ca 120 mg. Ja, det lyder måske voldsomt, men jeg VILLE bare opleve MDMA'en. Min redosering tog jeg oralt, altså på tungen med lortet og så drak jeg lidt øl og skyllede det ned. MDMA smager af helvedes til, men jeg foretrækker den måde fremfor bomber.

Det var fucking great. Jeg var absolut knast af, og havde en fantastisk oplevelse, som jeg aldrig vil fortryde.

Husk at spise sundt optil oplevelsen. Jeg spiste meget frugt og grønt, og det gjorde jeg også i dagene efter. Motion er heller ikke til at kimse af.
Du vil opleve spændinger i kæben. Jeg har ikke erfaringer med magnesium, men tyggegummi/riesen(de der chokolader) er fantastiske.

Hvis du bare sidder og chiller, så drik ca. 1 1/2 liter vand før/under trippet. Du kan kontrollere din urin for dehydrering. Hvis din urin er meget mørk, så mangler du væske. Hvis den er helt klar som vand, så har du nok drukket lidt for meget, hvilket man skal passe på med.

Junior medlem

Tak for svar KingAndLionHeart.

Godt lige at få en andens førstegangsoplevelse beskrevet, men planen er også at redosere, hvis effekten ikke er betydelig.
Jeg dyrker i forvejen motion 5-6 gange om ugen og lever sundt generelt, så dette bliver ikke et problem.

Hvordan kan det være du foretrækker oralt istedet for bomber?

Mange tak for råd. :)

Junior medlem

Tak for svar KingAndLionHeart.

Godt lige at få en andens førstegangsoplevelse beskrevet, men planen er også at redosere, hvis effekten ikke er betydelig.
Jeg dyrker i forvejen motion 5-6 gange om ugen og lever sundt generelt, så dette bliver ikke et problem.

Hvordan kan det være du foretrækker oralt istedet for bomber?

Mange tak for råd. :)

Jeg synes min rus bliver bedre, når jeg tager det oralt. Men det er helt klart individuelt :-) Godt du lever sundt, hvis du har flere spørgsmål, så spørg endelig!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 20 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]