Hej Psycheledia.
Jeg har fulgt med på siden her i godt et år nu, vil jeg tro, men først nu turde skrive herinde
Jeg har læst rigtig meget på alt, triprapporter, tråde i al almindelig osv., og er nu kommet frem til at min første gangs oplevelse, med andet end hash og alkohol, skal være MDMA.
Men først vil jeg gerne have råd, for at formindske muligheden for at det skal gå galt mest muligt.
Jeg ved godt at denne type tråd efterhånden er almindelig (måske en smule irriterende), men vil stadig gerne have en personlig tråd, så håber ikke I skyder mig for meget ned.
Det skal lige siges at jeg har læst rigtig meget på stoffet, og er så godt forberedt på det punkt som muligt (vil jeg mene).
Altså planen er således: Indenfor den næste måneds tid, vil et par venner og jeg (de er kendt indenfor området), slå os ned i min vens lejlighed, de er alle nogen jeg stoler på, og har været venner med længe.
De vil anskaffe MDMA, og jeg har tænkt på at bombe det, måske 75 mg.
Grunden til jeg ikke har lyst til at sniffe det, er simpelthen at jeg får utrolig let næseblod, og sådan har det altid været. Så det tror jeg umiddelbart ikke er den bedste løsning for mig.
Men altså, jeg kan holde fri i weekenden hvor det kan lade sig gøre, det er i hyggeligt og trygt selskab med venner som ikke lader mig i stikken, hvis uheldet er ude.
Hvordan lyder dette på jer? Råd/forbedringer modtages med kyshånd.
P.S. Ved ikke om dette er det rigtige forum.