Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 14:24

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem
Brugeravatar

Hej Psychedelia

Jeg fandt for et stykke tid siden nogle pakker med Dolol. Jeg undersøgte dets virkning og fandt så en dag i sidste uge hvor jeg kunne tage dem alene og prøve det. Jeg læste mig frem til at virkningen ville indtræde efter ca. 1 time. Jeg tog 200mg lidt efter jeg havde spist aftensmad og 100mg mere ca. 1½ time senere. I stedet for 1 time gik der dog mindst 3-4 timer før virkningen rigtigt indtrådte. Jeg lå ned og havde det dejligt i et par timer men da jeg rejste mig op begyndte jeg at få kvalme og måtte ud at kaste op før jeg kunne gå i seng. Næste dag havde jeg kvalme og havde det i det hele taget elendigt hele dagen og lidt næste dag igen. Jeg forstår ikke hvorfor virkningen var så lang tid om at indtræde og hvorfor jeg kun havde det dejligt i så kort tid men så dårligt i lang tid. Jeg kunne godt tænke mig at prøve det igen men ikke på samme måde. Doserede jeg forkert eller kan jeg bare ikke tåle det?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Alt for høj startdose, pas på med det! 200 mg i sig selv er rimelig hæftigt på de fleste. Dét der er med tramadol, er at den fulde virkning som regel først indtræder 1½-2 timer efter indtagelse, dit måltid og din redosering har givet dig en lidt for stor snurretur.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: k-hullet
det er en MEGET normal bi-effekt af opiater nogen har... ked af at høre da du nok vil få den samme effekt af alle opiater. ... ... lad mig sige det sådan her: min x kæreste , efter Temgesic kaster sygt op mens hun råber ... fuck im feeling nice... whuaahhhghghghghg its lovely.. whuahahaghhh....

jeg vil måske også mene 200mg som første gangs bruger af opiat er ok høj , hvis man ikke kender sin tolerance og om man f.eks er allergisk.
dog mener jeg ikke 200mg er høj hvis man bare har en smule kendskab.
jeg bliver også svimmel af høje doser, og skal helst forholde mig stille . men aldrig kastet op som mange jeg kender har....

no worries.. det er desværre normalt! og du kan skrive dig ind i klubben med mange... synd for jer ;)!!

<3
så ja.. prøv med mindre.. og håb på det bedste... ellers er opiater ikke for dig! sad truth! !

Junior medlem
Brugeravatar

Mange tak for jeres svar :)

Jeg håber det går bedre næste gang jeg prøver.

Dedikeret medlem

hej!
tag en af gangen på halv tom mave, og så med 45-60 minutter mellem hver stk.. (husk godt med vand) -så virker de bedre, og du ska derfor tage mindre! f.eks. 1+1+1 istedetfor 4+2 ..

og må jeg råde dig til ikke at tage dem flere dage i streg, for inden man ved det så sidder man sku i saksen! -og har kvalme når man ikk får sit drug of "choice"! :-) jeg har selv vœret igennem hele møllen, og jeg startede med.. dolol! -lige en venlig heads-up!

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

that ^

Hvis endelig man kører en periode med dem, så har jeg haft helt med at holde mig til samme dose (f.eks. 100-150 mg dagligt) og så når tolerancen stiger, så holder jeg en pause på 1 uges tid. Det værste man kan gøre hvis man bliver glad for det, er at uppe sin dose helt vanvittigt.

Junior medlem
Brugeravatar

Mange tak for heads-up :) Jeg er meget opsat på ikke at udvikle afhængighed.
Jeg har desuden et meget begrænset mængde Dolol tilbage så jeg kan ikke prøve mange flere gange :)

Dedikeret medlem

NP, og god stil! og søvnigsind har ret: øg aldrig antal/mœngde eller frekvensen af indtaget! det er tricket til at holde sig ude af dolol-fœlden! :-)
go kløtur!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]