Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 20:30

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: ja
Hej! Jeg har lige været i et ret stort dilemma med mine forældre, men det har alt sammen løst sig, og jeg vil nu holde mig clean fra hash. Jeg skal snart ud til nogle venner der har skaffet sig noget 2c-b vi har kun erfaringer med MDMA, hash og LSA frø, hvor kun 1 ud af os 3 der har prøvet det fik et rigtigt trip. Vi er allesammen 16. Vi tager 2c-b'en i et telt ved noget smukt natur, ikke langt fra hvor en af os bor, så vi har mulighed for at gå indenfor hvis det bliver nødvendigt.

Mit spørgsmål er egentlig bare at denne 2c-b får vi på et frimærke. Jeg har søgt lidt rundt og det eneste jeg fandt frem til at man ikke kan få 2c-b på frimærke. Er der nogen der kan af-/be-kræfte det?

Vi glæder os utrolig meget og tager gerne imod råd. F.eks. er det bedst at spise på tom mave? Og hvilket musik er fedt at hører? Vi hører altid Shpongle og psytrance når vi tager LSA og vi hører House og Fidget når vi tager MDMA men da 2c-b eftersigende skulle have en både stimulerende men samtidig psycehdelisk rus ville jeg hører hvad i kan foreslå?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Under hatten, over bordet.
Kan da næsten kun være 2c-nbome?

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: ja
Tak, begynder straks at læse op på det. Det hele er lidt suspekt fordi vi startede med at skulle have LSD, så spurgte de om vi skulle have 2c-b eller 2c-e mærke?!

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Agrabah
Nogen pushere er simpelthen inkompetente, mængden af misinformation der flyder rundt i de danske narkorelaterede facebook sider er simpelthen absurd!

Dedikeret medlem

Jeg har fået 2c-c på frimærke(det fik jeg ihvertfald afvide) Så kunne da godt forestille mig du også kan få 2c-b på mærker.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: sydschlaraffenland
Jeg har ofte, for nyligt, hørt folk omtale NBOMe mærker som enten bare 2c-mærker eller bare 2c-i- eller 2c-c-mærker :(

Det kunne godt være 25B-NBOMe, men det kunne også være hvilken som helst af de andre mere populære som 25C- og 25I-NBOMe

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Hvis det er 2 stykker papir der er limet sammen omkring en mærkbar(dvs den kan mærkes med fingrene) dosis pulver, så kan det tænkes at være 2C-B. Hvis det bare er et stykke papir, så er det temmeligt sikkert noget andet.

Medlem

Jeg er ikke din mor, men svjv har samtlige brugere herinde netop anbefalet dig ikke at tage psykedeliske stoffer i så ung en alder. Joh, der var måske en enkelt der sagde, du kunne overveje 2c-b, hvis du endelig skulle prøve noget. Dagen efter har du planlagt et trip? come on. Så har du jo slet ikke lyttet til nogle af indlæggene. hvad har du så travlt med?

Psykedeliske stoffer er for voksne. Dvs, ikke for dig - du er ikke gammel nok. Jeg ved godt det sidste er et koncept der giver meget lidt mening for unge drenge i dag, da I alle er fantastiske, unikke og misforståede, men det er virkelig ikke for sjov, folk fraråder dig det

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Hov, jeg så slet ikke din alder. for det første, så er det formentlig ikke 2C-B I har, så allerede der er der advarselslamper. NBOME-stofferne virker betydeligt mere psykedelisk end 2C-B, og I kender formentlig ikke dosen på de mærker I har, hvilket tænder yderligere lamper. Til sidst, så er I ikke modne nok til at tage psykedeliske stoffer. Jeg ved godt at man kan føle sig som en fandens karl i den alder, men jeg må sige at det er værd at tage ventetiden og så gøre det i en bedre alder. Selv var jeg 18 da jeg tog LSD første gang, dengang blev jeg ikke informeret om at det var en god ide at vente. Men jeg må tilstå at ca 25 år nok havde været en bedre alder at prøve det i.

Så alt i alt: Jeg synes I skal smide de mærker i en fryser, vente 5 år, og så overveje det igen. Når man er flyttet fra sine forældre, har fået en egen tilværelse op at stå(i mere end blot få måneder), evt. har færdiggjort uddannelse eller lignende, så er man sandsynligvis mere klar til den slags. Som 16-årig er man med 99,9% sikkerhed ikke klar.

Medlem
Brugeravatar

du kan sagtens få 25b-NBOMe på mærker. :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

^ Det er der blevet sagt. Men når det bliver solgt som "2c-b", må man gå ud fra dealeren ikke har styr på hvad han sælger. Så egentlig alle 25x-NBOMe, er i målgruppen. Men igen, det er bare gætterier. Der florrer rigtig mange NBOMe'er rundt som både bliver solgt som LSD, og 2c-b åbenbart.

16 år er derudover en ret tidlig alder at trippe i, som de andre er inde på.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]