Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 26 jul 2025 03:12

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej kammerater!

Nu sidder jeg her, kl. lort om natten, og kan ikke sove. Når jeg læser herinde, så reflekterer jeg naturligvis over mine egne oplevelser på Emma (læser jeg hovedsagligt om, da det er det eneste, udover weed jeg har prøvet).
Jeg kom så til at tænke, på dette års Roskilde Festival. Jeg havde en rigtig, rigtig mærkelig oplevelse på det.
Mig og min kammerat havde glædet os til søndagen, hvor vi havde aftalt at det skulle ske. Det var ganske hyggeligt, men jeg kunne tydeligt mærke at jeg absolut ikke havde fået nok. Det var som om at mit hoved ikke rigtig ønskede at blæse med. Det var som om, at jeg kun fik følelsen af at "flyde gennem luften". Han ville gerne op til en techno-party-party, men jeg ville hellere chille lidt rundt.

Da vi mødtes igen, blev vi enige om at vi skulle have lidt mere. Jeg havde nemlig endnu ikke peaket på nogen måde. En anden af vores kammerater ville så lave en vand til os, og kom ganske meget - efter min mening - MDMA i vanden.
Vi satte os ned i min vens camp, og delte vanden. Jeg drak nok lidt mere af vanden en min ven, da han følte at jeg skulle have lov at peake. Da ingen af os havde prøvet Emma i vand før, anede vi intet om hvor hurtigt man drikker det, så jeg tror den var væk i løbet af 10 minutters tid.

Jeg husker at alting begyndte at blive meget, meget forvirrende. Jeg opdagede mig selv i at nærmest "drømme" at der skete andre ting, end der egentlig gjorde. Men samtidig var det meget realistisk, fordi vi i mit hoved stadig sad det samme sted, med de samme mennesker. Jeg talte usammenhængende, og jeg har fået atvide at jeg eftersigende skulle have sagt: "Jaaaa, din kæreste ringede også lige før", til en af mine venner. Denne person har ingen kæreste, og min telefon havde altså ikke ringet.
Vi besluttede os for at gå en tur, og pludselig bliver jeg "REVET" i skulderen: "HVOR ER X?". Jeg tror, uden pis, jeg stod 5 sekunder og stirrede på personen, fordi jeg ikke fattede hvem det var. Det var så en pige fra mit gymnasium, som stod og gloede mig lige ind i øjnene. Jeg er ikke i tvivl om, at jeg har lignet den største psykopat lige der. Vi gik videre.

Kort efter sker der igen noget rigtig mærkeligt. Uden varsel kommer jeg pludselig med et "Gag". I ved, som om at jeg skulle til at brække mig. Jeg kunne ikke mærke noget på forhånd. Der var intet som ligefrem generede mig i maven, eller noget som helst. Det kom bare. Jeg brækkede mig ikke, men 2 sekunder efter kommer det igen, og der ryger en lille sjat - helt hvidt skummet væske - ud af munden på mig. Denne episode skræmte mig meget i øjeblikket, og jeg begyndte at blive småparanoid, for hvad nu hvis jeg havde taget en OD? Men disse tanker slog jeg hurtigt hen, og mine kammerater var lynhurtige til at assistere mig med en cola.

Efter dette begyndte tingene at blive lidt mere klare. Og dog.
Mig og min ven kommer ned i vores egen camp, hvor der sidder nogle andre. Vi havde bevidst valgt at bevæge os ud fra vores egen camp, da det ikke lige er EMMA-typerne. Derfor blev de mødt med en vis form for...... ja.. :-D Men de vidste udmærket godt hvad der foregik, og vi satte os ned og snakkede med dem. På dette tidspunkt er vi MEGET fascineret af lys-kæderne som går igennem hele roskilde festival, og vi forklarer detaljerne til en af camp medlemmerne, som faktisk var rimelig tæt på at prøve Emma - men sprang fra. De andre går i seng, og mig og min Emma-partner sidder stadig oppe. Så kommer min kæreste ud, som har ligget og ventet i mit telt. Dette var 1. gang hun havde set mig på Emma, så hun blev meget forbavset over mine kæmpe øjne. Jeg vil tænde en smøg, men har ingen lighter, så jeg vælger at gå en tur over i nabo campen. Her husker jeg en episode, hvor jeg - da jeg henvender mig - nærmest bliver mødt med rullende øjne. En pige, som snakker med to andre, står med ryggen til, og jeg henvender mig til en dreng længere væk. Pigen vender sig om, kigger på mig, og siger så: "WOW.. Han er godt nok helt blæst".. Det viser rimelig godt, hvor langt ude jeg har været. Da jeg får lighteren går det helt i kage.
Jeg kan simpelthen ikke tænde min smøg, fordi jeg ser dobbelt. Som om at jeg kan se smøgen i begge øjne, og da jeg prøver at ramme midten rister jeg smøgen fuldstændig. Jeg får ham fyren til at tænde en ny smøg til mig.

Da jeg kommer tilbage og sætter mig ned, sker der noget helt vildt underligt. Jeg kigger op i skyerne og bliver fanget af skyernes form. Det ligner for mig, at der er vanvittig mange måger, som flyver rundt. Jeg fortæller det til min kæreste - som bare siger; ja ja - og min emma-partner, som (HER BLEV JEG OVERRASKET) siger at han kan se det præcis samme.
Mit twist kommer, i det jeg pludselig ser disse måge 'skikkelser' nærme sig en busk nær mig, og lande der, og begynde at spise - som var der hængt fuglefoder i træet, I ved. Jeg vidste egentlig godt at det ikke var rigtigt, så jeg prøvede bare at 'flyde med', uden at overreagere.

Når jeg tænker tilbage på det i dag, kan jeg kun undre mig. Hvad skete der den aften? Var det MDMA som vi havde fået fingrene i, eller noget helt andet?? Jeg har ALDRIG haft lignende oplevelser på MDMA, hverken før eller efter denne episode!

Medlem

Der er mulighed for at i har fået MDA i stedet. Det er mere psykedelisk, hvilket måske kan forklare nogle af de underlige oplevelser. Det er bare ikke til at sige. Det kan jo principielt være alt muligt. :-)
Har dog også selv oplevet det du beskriver som at vågne af en drøm, på mdma. Det er en meget underlig oplevelse. I mine tilfælde har det altid skyldes en uforsvarlig dosering.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Det kan godt lyde som om du blot har fået en meget stor dosis MDMA... Jeg ved kammerater har oplevet lignende ting ihvertfald, personligt har jeg ikke oplevet andet end fuldstændig at tabe tråden i samtale emner og sige underlige ting, særligt hvis der har været joints indblandet.

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Under hatten, over bordet.
Lyder i mine øre som stor dosis MDMA.

Medlem
Brugeravatar

Det der med mågerne er også sket for mig og en ven, og det var kun os som kunne se dem. I vores tilfælde landede de ikke, men begyndte at lyse rødt og bølge frem og tilbage over himlen.

Lyder ellers som en rimelig kogt tur, måske du skulle holde bedre styr på dosis næste gang :D

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]