Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 06 aug 2025 00:47

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 45 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Endnu engang har jeg et spørgsmål til dette fantastiske community! :)
Jeg vil gerne spørge jer om hvilken stimulans i finder bedst? Jeg får methylphenidat på recept. Men har ikke lyst til at bruge dem til andet end hvad de er beregnet til, som er mit hjælpe værktøj til at studere.

Jeg leder efter noget som giver giver god eufori, giver den klassiske gode snakker, ikke varer ALT for lang tid m.m. Jeg håber i ved hvad jeg mener.

Almindeligt Amfetamin er prøvet, syntes det var fedt. Men varede alt for lang tid og gav tømmermænd som jeg ikke syntes kunne kompensere for den ellers fede aften. Har også prøvet diverse RC's, Ethylphenidat var fedt i starten men så var det dét. Methiopropamine har jeg også gode erfaringer med. Men grundet min situation lige nu, så tør jeg ikke bestille fra internettet.

Så jeg vil hører jer, er cola det jeg er ude efter? Eller findes der noget federe? :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Prøv at se om du ikke kan fimde noget her: http://psychedelia.dk/forum/viewtopic.php?f=4&t=45803

Medlem
Brugeravatar

Tak for linket! :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

3-MMC

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Medlem
Brugeravatar

MDMA anyday

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: The White House
its MDMA'azing!

altid MDMA, hvis man synes det blir for kedeligt så må man bare supplere med noget andet

men uden at have prøvet amfetamin vil jeg mene at mdma har en mere gennemtrængende rus, og den er slet ikke subtil ligsom coke f.eks er. man er FULD PÅ EUFORISK når man ruller med emma

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Kolding
mdma, alti alti

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Agrabah
6-apb er også en stærk favorit fra min side! Dette er dog ligeså meget empatogen som stimulans :)

Senest rettet af Deus. 21 okt 2013 18:42, rettet i alt 1 gang.

Junior medlem
Brugeravatar

Its hot water.. Coffee, tea, good hash... supply your mind og gør det med højre hånd.. Der findes ik en venstrehåndsskruetrækker

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Its hot water.. Coffee, tea, good hash... supply your mind og gør det med højre hånd.. Der findes ik en venstrehåndsskruetrækker

Informativ post.

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: NRBX
Amfetamin er efter min overbevisning klart det bedste stimulans, hvis man bruger det rigtigt. Pas på doserne og lyt til kroppen. Drik og spis noget ind i mellem, så minimerer du tømmermændene betydligt.

Kokain er det værste rusmiddel det findes på alle måde.

Junior medlem

^ Hvorfor? Jeg kan du meget godt lide at tage kokain engang imellem, dog er det for dyrt i forhold til effekterne (subtile), men stadig rart at tage.. Dog er amf meget kraftigere

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: NRBX
Citat:
Mexico's drug war: Number of dead passes 30,000

More than 30,000 people have died in drug-related violence in Mexico since President Felipe Calderon took office four years ago, the government says.

Almost 12,500 have been killed so far this year, a sharp increase on 2009.

Mexico's attorney-general said the number of deaths was "regrettable", but showed that the security forces were having success in their fight against the drugs gangs.

President Calderon has sent thousands of troops to battle the cartels.

The latest figures were announced by the attorney-general, Arturo Chavez.

He said 12,456 people had been registered killed in drug-related violence so far this year, compared to 9,600 in 2009, bringing the total to 30,196 since President Calderon took office in December 2006.

But he said the figures reflected the "desperation" of the cartels in the face of pressure from the security forces.

Mexico's ambassador to the US Arturo Sarukhan on what more needs to be done on drugs violence
Mr Chavez said the government had seized record quantities of arms and drugs and captured or killed 10 of the 24 most wanted drug traffickers.

The Mexican government says many of the deaths are the result of fighting between rival gangs over territory and smuggling routes into the US.

Most of the killings are concentrated in certain regions, particularly the northern border states.

The border city of Ciudad Juarez alone has seen 3,000 killings so far this year, ten times more than in 2007.

Critics of Mr Calderon's policies say they have increased the level of violence without reducing the flow of cocaine and other drugs into the US.

Human rights groups have also raised concerns that using the military has exposed civilians to possible abuse.

http://www.bbc.co.uk/news/world-latin-america-12012425

Selvfølgelig er det ikke kun kokain, men det er klart det primære rusmiddel der er skyld i de drab. Derudover er det selvfølgelig også war on drugs, og ikke kokain i sig selv der skyld i de drab. Men samtidigt bærer man også som bruger af kokain en vis form for skyld i de drab vil jeg mene. Man er hvertfald ikke med til at minimerer problemet. Jeg skal hvertfald ikke nyde noget af at sniffe noget op i næsen, der har så meget blod på sig.

Udover det var kokain også medskyldig i at mit liv fuckede helt op på et tidspunkt. Det er ikke sket med andre rusmidler.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
Lad os nu ikke give stofferne skylden for vores egne fuck-ups, det er jo ikke noget de kan gøre for ;) Med det sagt, holder jeg også på at amfetamin er én af de bedste stimulanser såfremt den bliver taget med omhu som Snufkin også nævner... Og så skal det også helst være noget ordentligt noget, findes ikke noget værre end skamcuttet lorteamf, det plejer også at give værre tømmermænd...

Medlem
Brugeravatar

Methylone kan også klart anbefales. Mere stimulerende og samtidig mere subtil end MDMA, hvilket kan være fedt i flere sammenhænge. Kort varighed (som kan forlænges med redoseringer), uden amfetaminens og ethylphenidatens klamme efterstimulering. Man skal dog bare lige huske at holde pauser fra det - ligesom med MDMA.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Under hatten, over bordet.
Vil ikke sige MDMA er en stimulans i klasse med det han søger her.
Dertil kommer den måde MDMA smadrer dig, ikke bare dagene men ugerne efter. Ihvertfald for mit vedkommende, ved ikke om jeg er specielt udsat.

KO-KA-IN!

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
Hvis vi tæller empathogenerne med som stimulanser, så vil jeg nok også tilslutte mig Methylonen, den giver en endnu bedre kontrol end MDMA'en hvor jeg godt kan have tendens til at blive mere kærlig end hvad godt er, samt smadret i ansigt/kæbe...

Medlem
Brugeravatar

^Lige præcis. Af clean stimulanser skulle 3-mmc være ret godt. Og kokain er da også altid fint, bare for dyrt ift. den rus man får ud af det.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Agrabah
Hvis det skal være et helt clean stimulans har jeg også gode erfaringer med methiopropamine, fandt personligt ikke meget eufori i dette stof. Af rc'erne kan camfetamine også nævnes, har testet det i doser op til 200mg, kan sammenlignes med 6-7 kopper kaffe, uden de ubehagelige effektert. Fedt nok til en morgen hvor sengen lokker lidt for meget men der er ting der skal laves.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Blå stue afdeling 2A
Kokain.

Alt hvad jeg skriver her på boardet er baseret på fantasi og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet personlig kendskab til stoffer, eller folk der tager dem. :)

Mvh.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 45 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]