Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 25 jul 2025 05:54

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: morfin?
Junior medlem

hej jeg ville bare lige høre om det er normalt at trangen stadig er der til at tage morfin efter der er gået over en måned jeg har prøvet at dumle trangen med noget andet men det hjælper ikke det tager kun lige toppen af det det er som om det ikke vil gå væk jeg har været meget på hospitalet og fået i lange baner siden jeg var 8 år og nu er jeg 18 år jeg ved ikke om det har noget at sige men den følelse gør mig nedtrygt og aggressiv giver mig angst ingen livs glæde sur trist uro nervøs altså bare sådan irriterende følelse inde i kroppen der ikke vil forsvinde og så når jeg får morfin så får jeg det godt igen det er jo ikke normalt efter så lang tid jeg ryster også når jeg ikke er på noget lægerne mener det er spastiske lammelser men de muskel afslappende jeg har fået virker ikke så det kan jo ikke være det og sover dårligt når jeg ikke er på det og sveder helt vildt det kan jo ikke blive ved man jeg har også hørt at nogen altid ville have det sådan fordi kroppen har vænnet sig så meget til det det ved jeg ikke om det passer jeg har self nok fået morfin siden jeg var 4 år men det var først da jeg var 8 år jeg fandt ud af at man kunne misbruge det jeg bliver også snottet og kan godt føle mig lidt syg men det ved jeg ikke om er normalt og det kan da ikke blive ved

Titel: Re: morfin?
Insane psychedelia user!

Har du nogensinde hørt om tegnsætning. ?

Det er meget normalt at have PAW's. Symptomerne kan vare ved i flere måneder, efter endt misbrug. Dyrk motion. Spis sundt og find dig en hobby som kan dreje tankerne væk fra Morfinen.

Held og lykke.

Titel: Re: morfin?
Junior medlem

tak for jer,s svar det vil jeg da prøve jeg kender godt benzo det har jeg også et kæmpe misbrug af jeg plejer at blande det med alkohol selvom jeg godt ved det er farligt men antihistamin skal jeg nok ikke tage fordi jeg er på antabus men jeg ved ikke om jeg snart stoppe med det fordi det er jo farligt når jeg kan finde på at tage antihistamin og så drikke på antabus alligevel det har jeg gjort nogen gange og muskel afslappende er der også røget en del ned af det giver sådan en alkohol rus og jeg har prøvet at dumle det med hash men det kan jeg ikke tåle jeg tror jeg har fået en psykose af det der var en gang hvor jeg ikke ture trække ud i toilettet tisse ned i vandet eller se film hvor der blev skudt eller høje lyde fordi så var jeg overbevist om at mit hjerte ville springe eller pumpe meget hurtig og lige pluslig fik jeg det også sådan selvom jeg ikke var skæv så jeg får det psykisk dårligt af det men tak for jer,s svar det vil jeg prøve jeg skal bare ud af det her nu nu er det ikke sjovt mere og det der med tegnsætning har jeg aldrig lært så det er derfor jeg ikke gør det

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]