Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 apr 2024 12:23


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 26 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Indlæg: 11 nov 2014 19:29 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 02 jun 2007 15:16
Indlæg: 48
Hold da op, lyder som om du har fået hele turen! Kratom kommer nok ikke til at kunne gøre meget da det er et forholdsvis mildt opiat. Måske kunne det bruges i forbindelse med udtrapningen da det virker i op til 8 timer. Fed idé med at kunne hjælpe andre i samme situation. Hvis der er noget folk har respekt for så er det nogen der ved hvad de snakker om! f.eks en som selv har haft psykiske problemer, selv haft problemer med stoffer, selv prøvet at være på den anden side af systemet osv. Så slet ikke en dum idé! Tror rigtigt mange brugere mangler flere som faktisk ved hvad det vil sige mht. abstinenser og frygten for dem, så der vil du være guld værd


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 nov 2014 20:23 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2747
Hans er du tilknyttet et misbrugscenter? Eller vil det være en god ide og tage kontakt og lade dem hjælpe dig med en udtrapning.

Mvh


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 nov 2014 12:19 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 15 dec 2013 17:58
Indlæg: 22
Godt at høre fra dig igen;)) min kone fandt ud af mit misbrug for et par dage siden... Hun blev ikke glad;)) er på fentanyl plaster nu siden igår... 100 i timen og overvejer at sætte den op til 150... Lægen foreslog 50,,, misbrugslæger burde være nogen som havde prøvet det selv... Ingen kan forstå hvad vi er ude i medmindre de selv har været der... Det er et helvede uden nogen sammenligning... Min cancerbehandling som forresten gjorde mig lam i 6 måneder var vand i forhold til dette her, og har man først klaret det kan man klare alt


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 nov 2014 12:21 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 15 dec 2013 17:58
Indlæg: 22
Vildt nok tager misbrugscentret i Helsingør ikke læge ordinerede misbrugere ind.... Som om vi har det nemmere fordi vi får vores stoffer af systemet


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 apr 2017 07:21 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 12 apr 2017 07:08
Indlæg: 1
Man kan tag en kold tyrker uanset hvad for en dosis opiat man tager hver dag.. det handler bare om viljestyrke.. man kan ikke komme til skade af at gøre det .. alkohol og benzo kan man dø af ved kold tyrker .. jeg gik fra at ryge 1.5g heroin hver dag i 2 år , til at tag en kold tyrker .. den beslutning tog jeg fordi jeg ikke ville være afhængig af subuxone eller metadon. Man har smerter og er skide syg .. men for hver dag der går, jo bedre får man det :) ikke tag alt det lorte medicin misbrugscenteret vil gi en .. tag den kolde tyrker med en hård hånd! Jeg er clean på 3 måned nu. Held og lykke til jer der vil forsøge


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 apr 2017 13:06 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 21 jan 2013 17:55
Indlæg: 155
Ved godt det er en gammel tråd, men ville lige give mit besyv med da jeg har stået i samme position et par gange før. En ting der hjælper ekstremt meget på abstinenser fra opiater er gabapentin og lyrica. Lyrica er helt sikkert det bedste, men hvis man ikke har tolerance for nogle af delene er gabapentin også skide godt.

I min erfaring tager det rigtig meget af angsten og rastløsheden. Og det er specielt godt til at tage den uro man som altid for i benene. Det hjælper dig også med at sove.

Man skal dog være opmærksom på at det også er afhængighedsdanene og en kort udtrapning over måske en uge er mest optimalt.

_________________
"There are some sins that you commit that you can't come back from, you know, no matter how hard you try. You just can't. It's like the devil is waiting for your body to quit. Because he knows, he knows that he already owns your soul. And then I think maybe there's no devil. You die... and God, he says, Nah, nah you can't come in. You have to leave now. You have to leave and go away and you have to be alone. You have to be alone forever."


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 26 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Google [Bot] og 60 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team