Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 21:06

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

kan man tillade sig og falde til ro på en 100mg selvom man har været hård ved sig selv i løbet af dagen? har indtaget 2g hurtig, med en ven altså delt i løbet af dagen, og igår fik jeg os et par stykker. kender ikke halveringstiden, og sorry, ved godt folk har snakket om det før, men mangler konkret svar da jeg skal op i morgen uden at have været vågen hele natten :P...

Grunden til jeg spørg om det er at jeg førhen har hørt, at det kaldes en kunstig overdose og blande opkvikkende midler med sløvende , men dette gælder vidst kun benzoer, og det er sero da ikk vel ?

Håber på hurtig respons da ole lukøje glemte min adresse i aften w :oops: :oops: :roll: :cheers: sry har os drukket bajs! (til det skal sige at jeg har meget høj tolerance for diverse lamme midler).

Senest rettet af arnebjarnovich 02 mar 2014 01:44, rettet i alt 1 gang.

Dedikeret medlem

Hvad er 2g hurtigt ?

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Kolding
går udfra at det er amfetamin.
Mange af mine venner bruger seroquel til at sove på, ovenpå en ammo tur, med gode resultater. men jeg kan ikke sige noget om, hvor sundt det er eller hvilke bivirkninger der følger

Insane psychedelia user!

Det er langt bedre at bruge Benzoer til den slags stimulansbashing. Seroquel er et helvedesstof. Prøv at læs inlægsedlen.

Medlem

og ja det var self Amf jeg snakkede om, jeg er godt klar og benzoer osv virker, men det er os pisse farligt ?

hvis man nu har kørt et par dage på den dårlige, og haft den dejlige rævesover og egentlig ikk sovet ordenligt i mere end max et par timer hver nat i 2 døgn( incl job på minimum 7 timer dagligt).

Begrundelse: fordi jeg dummede mig med en lille en for meget eller 2, sku op på job dagen efter, fik ikk rigtig sovet, så måtte reducere igen på job dagen efter, hvilket resulterede i at jeg heller ikk sov ordenligt den efterfølgende nat.

Er det så farligt og æde en 100mg quetiapin for at sove ordenligt igennem hvis man bare sørger for at lægge sig ned med det samme man har spist den. det er det eneste jeg har som beroligende nu .
håber der er nogle der kan være behjælpelig med dette

på forhånd tak go week derude.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]