Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 aug 2025 18:19

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej Psy.

igår var vi 6 venner der sad og hyggede os med et par gode joints og sådan, og så blev planen lige pludselig at vi skulle have fat i noget MDMA, og jeg sagde at jeg bestemt ikke ville i byen eller nogle andre steder hen, for det kan jeg generelt ikke lide når jeg har røget. på dette tidspunkt er jeg RIMLI' skæv, og har også taget et par shot's og sådan.
men er bestemt ikke sådan, " fuld ".
men det var ikke nødvendigt at tage nogle steder, da der var en af dem der havde en del med sig.
jeg spørger så om det gør noget at vi har røget et par joints eller om det ikke skulle betyde noget for virkningen af MDMA, og de siger at det normalt bare gør det federe.
så vi blev enige om at nu skulle der sku' være mini abe fest.
så den ene af dem begynder så at hakke krystallerne godt op, og vi laver jo så 6 pæne store streger.
på dette tidspunkt er jeg den eneste i lokalet der ikke har prøvet MDMA, men jeg følger mig meget tryg med de mennesker jeg var sammen med så jeg tænkte bare " let's do it " .
jeg tager så stregen og føj, smagen kan jeg sku ikke lige frem lide, men det er til at holde ud, jeg sidder og snøfter lidt, og når der så er noget af det som kommer ned i halsen er jeg sku lige ved at brække mig, så jeg går lige udenfor og får lidt luft og sådan. jeg går så ind igen og drikken en faxe og slapper lidt af.
vi sætter så noget tramp på.
generelt er jeg slet ikke til noget af den slags musik, men når der er fest kan jeg sektens nyde det.
jeg syntes at dropsne lige pludseligt er voldsomt fede, og kan ikke rigtig sidde stille.
men så kigger jeg så rundt på de andre aber, og de står på fuld smader og gir den gas og det ser ud som om de har det for fedt, men jeg følte enligt bare at jeg var skæv, men at musikken bare var blevet bedre på en eller anden måde.
godt 40 minutter senere, ( klokken er nu 22.00 ) følger jeg mig kun skæv.
aftenen fortsætter jeg tager i det hele 4-5 streger alle sammen i det samme næsebor
den sidste streg tager jeg ca klokken 01.00 )
men jeg syntes sku' ikke rigtig at der er nogle af dem der tager fat, jeg ved ikke om jeg bare er voldsomt skæv eller hvad det er der sker, alle de andre siger de følger sig lette og de kan kun stå op og de klatre virkelig rundt på vægene.
jeg føler mig bare ret skæv syntes jeg, tung i hovedet, en lille smule svimmel dog nyder jeg stadig musikken, men effekten var bestemt ikke den jeg regnede med, jeg tænker selvfølgelig at den batch vi tog måske bare ikke var skide god, men mine venner virkede godt nok totalt blæst :)
( det skal lige siges at vi røg 2-3 joints mellem klokken 22.00 og 01.00, en 3'er og to enere)
her dagen efter har jeg det helt fint, ingen smerter, sov i ca 8 timer og alt føles normalt og jeg følger jeg kan huske hele aftenen.
vil i sige at næste gang jeg tager MDMA skal jeg gøre det uden at ryge eller drikke ?
skal jeg gøre det til noget som TAM TAM eller lignende?

( jeg undskylder eventuelle stavefejl og . , fejl )

Tekar

Senest rettet af tekar 17 nov 2013 15:04, rettet i alt 1 gang.

Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Inside the animal
Alkohol kan godt lægge en dæmper på virkningen, og er i øvrigt også lidt scetchy med HR-brillerne på, da det er med til yderligere dehydrering, og i øvrigt kan give lidt forvirring.

Det er altid godt at tage et nyt stof i hjemlige, trygge omgivelser de første par gange, så man ikke går totalt sideways et fremmed sted, og bliver alt for overvældet.

Junior medlem

okay mange tak @frugthat så man kan godt få en dejlig tur hvis man måske bare gør det alene og så måske bare med en ven ?
men det skal dog siges at jeg bestemt godt kan lide selskabet, den ene af dem der var der har jeg været venner med siden børnehaven, og de andre 4 har jeg kendt siden 7 klasse, det vil sige i godt 7 år.
der hvor vi holde abe fest er jeg generelt et par gange om ugen så det var som sådan ikke noget nyt over nogle af tingene, andet en det var MDMA vi tog.

kan det være fordi jeg sniffede forkert? når jeg først havde fået det op i næsen, sad jeg bare og blev ved med at snøfte ind til jeg ikke ku' smage mere, skal man lade være med det? og bare lade det sidde oppe i næsen så længe som muligt?

Medlem

det gør ingen forskel mdma er oralt aktivt så det du får i halsen ryger bare i maven og bliver optaget der.

Junior medlem

@bloodfighter okay :)

Medlem

men prøv måske at læse nogle trip rapporter det kan være der er et svar gemt et eller andet sted der :)

Junior medlem

det vil jeg gøre, gør selvfølgelig sådan noget før jeg prøvet et nyt stof normalt, men igår det skulle det sku' bare være nu :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Between dimensions - Hell and Heaven
første gang jeg tog mdma skete der heller intet, og havdehverken drukket eller noget, og min ven var helt fyrret af

//Zh4d0w

Kāmasūtra: "If food be mixed with the fruit of the thorn apple it causes intoxication". "It also advises a man to anoint his penis with honey infused with datura and long peppers before sexual intercourse to make his partner "subject to his will"
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.

I'm Back!!! ;) Watch out Psy.dk

Medlem

hey tekar prøvede du at danse og rende rundt eller noget? eller sad du bare stille og chillede?

Junior medlem

hehe i starten sad jeg bare og chillede, men så kom en af dem og sagde omg dude, du skal stå op come on, og bare gå rundt så kan du ikke lade være, og så gjorde jeg det, og jo, det hjalp da noget, begyndte da at stå og samle æbler, tænde græs slåmaskine og nogle af de andre fantastiske danse og jo, det var da rimeligt sygt og jeg elskede at være sammen med de mennesker jeg var sammen med. vi var også ude og finde spøgelser på en stor bondegård det var ret spændende, men der blev kun fundet en rotte, dog var det da not til at få en af os til at få et par mudrede bukser.

Medlem

personligt brugte jeg hash til at dæmpe trængen til at danse men det dæmpede også meget af det gode for mig, men at at stå op eller løbe rundt var dejligt eller at drikke kold vand fra hanen var skønt, jeg synes mdma gjorde små ting utrolige og de store og fede ting blev mest hvor de var, så næste gang du prøver det så drik noget juice af forskellige arter, løb, dans prøv at spise et æble prøv alt og mærk hvordan det føles, det giver nogle glimrende oplevelse. (selvom folk der aldrig har prøvet stoffet vil bare stå og 0.o og det kan vi jo grine af) men ellers kram og blive kløet på ryggen alle de små ting bliver så fede :D

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Birkerød
Kender det godt min ven - Det handler om du ikke fik nok MD :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]