Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 aug 2025 06:37

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Geografisk sted: o.O
Hey :)

Er der nogle der ved, hvad der er bedst at sniffe I fht. bindemiddel, almindelig Ritalin eller UNO.. Her taler jeg om effekten, men også hvad der er mest skånsomt for næsen?

Og nu jeg er ved det, hvad kan man gøre for at ens næse ikke bliver ødelagt? Kan det undgås når man sniffer overhoved?
Hvad er de eventuelle konsekvenser hvis det ikke kan?

Ja, det blev til en del spørgsmål, men det er meget vigtigt for mig.
På forhånd tusind tak!

V.H. Øffe

Junior medlem

Geografisk sted: o.O
Jeg må tilføje endnu et spørgsmål; hvordan skal ens næsebor være for at det kan optages bedst muligt? Fugtig, tør, andet ^^?..

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: NRBX
Det var engang et emne om hvordan man kunne udvinde kodein fra hovedpinepiller, via en mere eller mindre loser-fuck meth-cook metode. Måske virker det også med ritalin. Jeg ved ikke om kan graves frem fra gemmerne??

Og kunne man egentlig ikke acetone rense de knuste piller?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

UNO indholder svjv mindst bindemidler og er derfor mest skånsomt for næsen. En ting der er god at gøre for sin næse, er at rense den med saltvand 1-2 gange over aftenen.
Det er bedst hvis dine næsebor er fugtige, så får man optimal optagelse og man undgår sår og skrammer i næsen.

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Junior medlem

Det var engang et emne om hvordan man kunne udvinde kodein fra hovedpinepiller, via en mere eller mindre loser-fuck meth-cook metode. Måske virker det også med ritalin. Jeg ved ikke om kan graves frem fra gemmerne??

Og kunne man egentlig ikke acetone rense de knuste piller?

Du kan faktisk rense disse piller med vand, ved ikke med Ritalin men med Ritalin UNO har jeg gjort det et par gange og en gang med en større mængde, og hold kæft hvor var jeg blæst længe uden ondt i næsen. I mit største forsøg brugte jeg 1,8g methylphenidat (1800 mg methylphenidat), svarende til 40 40 mg, eller 180 10 mg piller. En 40 mg pille vejer så vidt jeg husker 1,2 gram med kapsel så vidt jeg husker. Ud af disse 40 piller, eller 48 gram pulver fik jeg ca. 1,4 gram krystaller ud af, de 400 mg gik spildt i processen, om jeg kunne have filtreret anderledes, knusse dem bedre eller giver dem længere tid i vand for at få mere ud af dem ved jeg dog ikke.

Metoden er meget, meget simpel og ALLE kan gøre det.

Du skal bruge:
Vand
En kop
Kaffefilter (kan gøres med toiletpapir men kan IKKE anbefales).
En beholder af glas eller porcelæn, andet kan også gøre det men kan heller ikke anbefales da krystallerne klistrer sig til bunden og skal "kræses" af.
Et skarpt, lige stykke metal eller andet til at skrabe krystallerne af beholderen, kort kan bruges men igen, kan ikke anbefales da de sidder forbandet godt fast.

Metoden er simpel, jeg vælger at beskrive hvordan det blev gjort med den største mængde da det er nemmest.
Knus alle pillerne godt og grundigt, helst ikke mere end 1-3 piller ad gangen for at sikre de bliver helt knust og pulverret ikke bare presses sammen så du ikke kan ramme kuglerne. Når det hele er knust hælder du det op i en flaske med vand eller andet med låg på, med den store mængde blev der brugt 2 ½ liters flaske 1/2-2/3 fyldt med vand, rystet godt og grundigt, lod dem stå lidt (2 min højest), rystet igen og gentog 3-10 gange. Herefter finder du kaffefilteret frem og holder vandet igennem, helst inden der kommer bundfald af binde produkterne, du skal bruge langt mere end et kaffe filter da kalken hurtigt vil stoppe filteret, ved hver filter vent til alt vandet er sivet igennem, skift det og brug et nyt indtil dette også er stoppet. Efter dette lader du det stå i koppen eller, som anbefalet hælder det over i en endelig beholder hvor vandet så skal stå og fordampe. Du kan godt bruge LAV varme til få det til at fordampe det hurtigere men pas på, ved for høre temperaturer bliver krystallerne klistret og brune og sætter sig sammen, sker dette vil de stadig kunne give en rus men ikke synderlig imponerende at se på eller behagelige at få sådan en brun klump op.
Når vandet så er væk skraber du alle krystallerne af og der står du med dit MEGET potente produkt, og pas nu på, det er altså et stof som slå hårdt!, prøvede en streg på 0,1 og var vågen i 3 dage, håber det giver lidt perspektiv på potensen i dette slut produkt.

Tag og pas på dig selv og tag så små og tynde streger at du griner ad dig selv når du liner dem op og tænker "det her kan simpelthen ikke give en virkning", jo det kan, for det er RENT!

Held og lykke.

PS: Skriv lige hvis det er du ikke kan forstå noget af det, har ikke lige fået læst det helt igennem da jeg har lidt travlt idag :).

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

100mg methylphenidate er altså også en voldsom dose.

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]