Hej med jer.
Jeg skrev for nogle dage siden mht råd om udtrapning af henholdsvis Oxynorm og fentanyl plastre, uden abstinenser..
Jeg var lidt utålmodig, da jeg synes der var for lang tid, til jeg havde en tid hos lægen (i går)
Så jeg valgte selv at gøre noget ved det. Jeg fik i sidste uge 40 mg Oxynorm 4 x gange dagligt, og fentanyl plastre på 100 mg..
Og som jeg skrev, ville jeg rigtig gerne ud af det hurtigt, eller i hvertfald ned på absolutte minimum..
Så jeg trappede ned fra 100 mg fentanyl, til 12 mg i et hug, og fra 40 mg Oxynorm 4 gange dagligt, til 20 mg 2 gange dagligt, også på en dag..
Det gik faktisk rigtig fint, udover jeg blev dødsyg dagen efter, besvimede, så jeg faldt ned af trappen, hvorefter min far kørte mig på sygehuset.. Jeg fortalte om min udtrapning, og de blev mega sure, og sagde det var alt for hurtigt.. Og jeg havde så fået en lungebetændelse oveni..
Nå hjem efter nogle dage, og jeg holder fast ved min udtrapning.. Og er på penicillin nu pga lungebetændelsen.. Men alt i alt vil jeg bare lige rose mig selv, og sige jeg er super stolt!!
Jeg har lige fået en ordenligt portion Oxynorm og fentanyl udleveret til ferien imellem jul og nytår, og for første gang længe, ved jeg at jeg har masser, indtil lægen kommer igen..!! Lækkert!!
Hilsen en super glad, og ikke mindst stolt pige