Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 07 aug 2025 06:46

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

første ting. undskyld undskyld undskyld hvis det står andre steder på sitet. Jeg har rigtig svært ved at koncentrere mig og overhovedet tage mig sammen til at skrive sådan en post her, har kigget lidt, men syntes ikke jeg kan finde det.

Hvis en sådan substans findes, hvad hedder den så, og somfremt den findes er den så under narkotikalovgivningen i danmark?

knuzzer og kramzer fra Max Power

Medlem

Der findes et RC der hedder Ethylphenidat. Har ikke selv nogen erfaring med det, men i og med det aktive stof i Ritalin er Methylphenidat kan jeg forestille mig de er ret ens.
Du kan evt. læse noget om det her: http://www.bluelight.ru/vb/archive/inde ... 0c3fe1db08

Kan ikke sige det med sikkerhed, men jeg er overbevist om at det er omfattet af Analoglovgivningen, og dermed ulovligt.

EDIT - Her er også en der en del info: http://www.bluelight.ru/vb/threads/6500 ... ridin-2-yl)acetate)-Megathread-V2/page11

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Ethylphenidate minder meget om Methylphenidate (surprise, duuh)

Ovenstående poster har ret i at Ethylphenidate er omfattet af analog lovgivningen.

Hvad skal det bruges til TS? Study drug eller rekreationelt?

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: sydschlaraffenland
Ovenstående poster har ret i at Ethylphenidate er omfattet af analog lovgivningen.

Forkert.. Det er dog tilføjet manuelt til listen over forbudte stoffer.https://www.retsinformation.dk/forms/R0 ... ?id=145195

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Selvfølgelig, det vidste jeg egentlig godt når jeg tænker mig om.

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Medlem
Brugeravatar

:offtopic:

første ting. undskyld undskyld undskyld hvis det står andre steder på sitet....

Jeg syntes der er noget galt på psy, når brugere der har brug for hjælp, må starte deres tråde på den måde.
Det er sku da et HR forum og hvis folk har set spørgsmålet før og ikke gidder svare SÅ LAD VÆRE :!: det syntes jeg det er en bedre løsning en at svine fokl til :!: og man ressikere at folk der ikke har overskudet til en sådan konfrontation unlader at skrive PÆNT DÅRLIG HR :!:
intollerance høre ikke til her, har i intet lært af jeres psykadeliske rejser :?:

:offtopic:

Jeg har ikke forstand på RC og det jeg ved er at jeg ikke vil rode med nye stoffer da de potientelt kan være meget skadelige som krokodil m.f.
så hellere sætte sig grundigt ind i "DN" og købe noget ulovligt man kender mere til fordi det har været brugt i mange år af mange menesker.

Bright..

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg synes det er fint at nye brugere skal bruge søgefunktionen først. Herefter man kan skrive "Jeg har prøvet at søge, men fandt intet" så ville ingen sige noget.
Jeg synes også det kommer meget an på hvordan man skriver sin tråd, korrekt tegnsætning og korrektur læsning vil også øge ens chancer meget for at ens indlæg vil blive taget seriøst.

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Her og der
Jeg har ikke forstand på RC og det jeg ved er at jeg ikke vil rode med nye stoffer da de potientelt kan være meget skadelige som krokodil m.f.
så hellere sætte sig grundigt ind i "DN" og købe noget ulovligt man kender mere til fordi det har været brugt i mange år af mange menesker.

Bright..

Nu er krokodil jo ikke farligt fordi det er nyt, men fordi det produceres på åndsvage måder som fører til åndsvage mængder urenheder. Desomorphin som er det aktive stof i krokodil har været patenteret siden 1932.

Medlem
Brugeravatar

måske krokodil var et dumt eksempel men problemet er de ukente virkninger og skadevirkninger, mange andre stoffter kan vi læse op på, men de nye er mere "som rusisk rulette" (også hvad dosis angår..)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]