Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 13 aug 2025 21:19

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

hej Psych.
Jeg har en kammi som var ude for lidt af en træls ting her igår.
min ven havde købt en gang Coke, som skulle indtages imorgen, altså nytårsaften.
Min ven plejer at "Stole" fint på ham han får det af, og der har aldrig været problemer med kvailiteten , før nu.
coke'n har så godt som ingen virkning, på trods af at den kommer i en sten. Så mit spørgsmål går ud på, kan de lade sig gøre at få f.eks ganske alm panodiler til at tage form som en sten, og er det noget en alm. "Gadepusher" kan finde ud af...
Håber i kan give mig lidt svar, da jeg så kan fise ned og give ham en ordentlig røffel hvis det er sådan.. På forhånd tak!

Medlem

Geografisk sted: Nordjylland
Lyder meget mærkeligt hvor meget tog din kammi. min konklusion går på at han måske har taget coke igennem længer tid og er måske begyndt at blive resistens over for. det:)

Medlem

At ens coke kommer i en sten er på ingen måde en kvalitetssikring af produktet.

Det lyder til at han er blevet snydt. En panodil kommer jo også som en slags sten, så den kan vel sagtens blive presset til en sten igen, selvom den er blevet knust.

Admin
Brugeravatar

Man kan lave det meste til "sten." Panodiler, babypudder, osv. Som ddsit siger, er det ingen garanti for kvalitet, at det kommer i sten. Det lyder for mig som om, at I er blevet snydt. Det er svært at sige noget om kvaliteten udfra udseendet, men jeg har som regel gået efter lugten af benzin. Det er ik nødvendigvis en indikator. Men næsten alt godt coke jeg har fået, har lugtet af benzin/opløsningsmidler.

-Jimmy Carter

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Man plejer at bruge acetone til at rerocke, så det får en slags tandpasta agtig konsistens, så putte det i en plastikpose med nogle huller i, så det fordamper igen. Men lugten af acetonen forbliver der, så hvis du kan genkende den lugt, kan det godt være at det er blevet skamcuttet, og så rerocked.

Ved ikke lige hvad du mener med at give ham en røffel, men synes bare du skal tage det som det er, og så aldrig købe af idioten igen. Alle snyder alle i den branche, så det er bare risikoen der er forbundet med at tage kokain

Medlem

Geografisk sted: Søen
Ellers smag på det, hvis det bedøver let på tungen er sandsynligheden for at det er coke rimelig. Der findes dog andre substanser som giver også samme effekt på tungen.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: NRBX
Hvis det ikke har nogen virkning, er I vel blevet snydt ligegyldigt hvad det er for et cutmiddel der er blevet brugt.

Det er iøvrigt meget udbredt at pushere, mellemmænd og bagmænd skamcutter narko. Især coke, da de der kan hæve fortjenesten betydeligt.

Der er ingen vej uden om at konfronterer vedkommen, og kræve pengene tilbage eller kræve noget andet coke. Der er desværre total wild west hvad det angår.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Ellers smag på det, hvis det bedøver let på tungen er sandsynligheden for at det er coke rimelig. Der findes dog andre substanser som giver også samme effekt på tungen.

Du siger det selv. Så det kan heller ikke bruges til at kvalitets teste ens coke..

Dedikeret medlem

De 2 gange jeg selv mener jeg har prøvet ordenligt kokain har det været i et små feddet små klumpende pulver :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
Kokain er desværre blevet udsat alt for meget for "Tjen penge hurtigt! - Konceptet". Jeg vil vove at påstå at 95% af alt kokain i Danmark er det værste shit. Det eneste kokain som jeg har prøvet som reelt havde en god virkning og virkelig gav en god rus, er købt online fra udlandet.

Dedikeret medlem

Kokain er desværre blevet udsat alt for meget for "Tjen penge hurtigt! - Konceptet". Jeg vil vove at påstå at 95% af alt kokain i Danmark er det værste shit. Det eneste kokain som jeg har prøvet som reelt havde en god virkning og virkelig gav en god rus, er købt online fra udlandet.

Samme her med de 2 gange jeg mener jeg har prøvet god kokain ! :D

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]