Jeg aner ikke hvad din sygdom er, eller hvad det betyder for din hverdag. MDMA er stærke sager for din hjerne, vær klar på at den "nedsmelter", ment på den måde at du er ret sløv i betrækket nogle dage efter. Det er helt normalt!

det er virkelig et dejligt stof, men tag dem med omtanke!
Angående det med vand, så skal du ikke tænke for meget over det. Drik vand som du normalt ville gøre, og lad være med at have hovedet under armen. Vand ud skal gerne afløses af vand ind, så går det nok.
Glæd dig, det er fantastisk. Lad være med at forberede for meget, eller hype dig for meget op til det. De fleste fede ting sker når forventningerne og planerne er små.
Hjertebanken har jeg aldrig selv fået i så stor en grad det generede mig - er du sund og rask så gi den gas. Angstanfald har jeg Aldrig hørt om på MDMA. Tager man for meget, kan man godt blive "sovset" i hovedet. Det kan til tider være meget sjovt, mens det andre gange er lidt irriterende. Prøv dig frem, med små doser af gangen og se hvad der sker. Det er trods alt de bedste råd man kan anskaffe sig