Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 25 jul 2025 16:32

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 31 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
bannet

Hej allesammen.

Jeg har idag fået noget brunt mdma med krystaller i og det lugter af mdma/ecstasy smager meget surt/bittert. Det er fra en af mine bedste venner og han siger det er super. Hvad mener i? Sorry billedet er lidt utydeligt.

http://billedeupload.dk/images/8gnJU.jpg

Godt Nytår! :)

Dedikeret medlem

Brunt mdma er meget normalt, det du har linket til ligner dog mere savsmuld, men du har måske bare grinded det ned.

Medlem

Geografisk sted: Søen
De gange jeg har fået brunt mdma, har det typisk en bismag af salmiak, er det tilfældet?
Eller smager det kun surt/bittert?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Between dimensions - Hell and Heaven
Har en ven der fuckede helt ud på 0.8 brunt mdma fra århus på min 20 års

//Zh4d0w

Kāmasūtra: "If food be mixed with the fruit of the thorn apple it causes intoxication". "It also advises a man to anoint his penis with honey infused with datura and long peppers before sexual intercourse to make his partner "subject to his will"
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.

I'm Back!!! ;) Watch out Psy.dk

Junior medlem

//Zh4d0w

Man skulle også gerne fucke helt ud, hvis man tager 0,8 g MDMA.

Trådstarter:
Jeg synes, det ligner meget af det helt fine MDMA, jeg har fået. Jeg har indtryk af, at brun/tan MDMA er langt det mest udbredte.

Medlem

Geografisk sted: Søen

Jeg har indtryk af, at brun/tan MDMA er langt det mest udbredte.

Helt enig

Medlem
Brugeravatar

Kunne en oprensning el. rekrystalisering være en ide her ?

tyder vel på at det: ikke er rent ? den kemiske proces ikke har været optimal ? el. at det er gammelt/oxideret eller på anden måde delvis nedbrudt ?

800mg lyder hjerne dødt højt og tyder bestemt ikke på at det var prima men måske ok efter hvad der kan fås på markedet.. (kunne være nice med MDMA på RX)

Junior medlem
Brugeravatar

De gange jeg har fået leveret den brune/tan istedetfor den normale, har jeg ikke kunne sætte en finger på noget negativt :-)
Det er et go herfra :-)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: The White House
brun mdma er den bedste slags mdma jeg har fået. stort set hver gang det er brunt er det himmelsk godt, i min erfaring. det smager mere af mdma end mdma der er vasket. Jeg har også læst flere steder at de affaldsstoffer fra safrazolien der bliver vasket væk tit har indflydelse på rusen og forstærker rusen.

Medlem

Køb noget ordetligt mdma, det er meningen det skal være et snehvidt pulver eller klare gennemsigtige krystaller. Det der ligner ikke noget jeg ville indtage

Dedikeret medlem
Brugeravatar

//Zh4d0w

Fordi det var brunt eller pga mængden? :wink: De fleste bliver pænt kogt når de kommer op i disse mængder.

Kunne en oprensning el. rekrystalisering være en ide her ?

Jo det synes jeg, en simpel acetone vask gør det i hvert fald ikke dårligere og tager ingen tid.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Køb noget ordetligt mdma, det er meningen det skal være et snehvidt pulver eller klare gennemsigtige krystaller. Det der ligner ikke noget jeg ville indtage

Den hvide MDMA kan i princippet være meget mere uren og farlig end den brune.

Trådstarter: du kan lave en allergitest hvis du er i tvivl.

Sidst jeg købte MDMA var det brunt og jeg var lidt skeptisk men det virkede fint. Jeg oplevede dog bivirkninger i form af rysten, flakken med øjnene og blæst følelse i hovedet. Jeg ved ikke om det var mere potent end hvad jeg plejer at få eller om det havde nogle urenheder med effekt på nervesystemet i. Men jeg tror jeg vil rense resten før jeg skal tage det en anden gang.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Kolding
ligner præcis det vi tog nytårsaften, jeg klagede sgu ikke overhovedet, men nogle af de andre havde dog lidt problemer med maven

Dedikeret medlem

ligner præcis det vi tog nytårsaften, jeg klagede sgu ikke overhovedet, men nogle af de andre havde dog lidt problemer med maven

Det er typisk brunt MDMA - der er mange som får dårlig mave. Men jeg syntes nu os nok jeg kan over spule det hele på gennemsigtige krystaller :)

Medlem
Brugeravatar

Jeg har sku aldrig haft problemer med maven på selv 6-8 extasy piller indeholdene MDMA men andre piller med gud ved hvad i dem har jeg ligget syg på et badeværelsesgulv og brækket mig i mange timer følte ikke jeg var i fare men rart var det ikke..

mit råd er køb rene krystaller, ikke noget ringe lorte pulver og betal manden hvad det koster og test det med et EZ-testkit inden du indtager det. ressultatet kan nemt være at du ikke kan skaffe MDMA i den kvali.. men så vil jeg hellere undvære.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: The White House
et EZ kit tester kun om det ER mdma ikke? det er meget nemt at finde ud af om der er mdma i ens produkt uden at teste det. man kan bare lugte til det eller smage på det.
spørgsmålet er om der er andet i, eller hvor rent det er. Skal det ikke labtestes før man kan fastlå det?

Jeg har aldrig haft problemer med maven på mdma, og dem som jeg har set brække sig på det har været i tip-top stand lige efter.

Medlem

Jeg så en gang en stor emma krystal, den var hvid/gennemsigtig uden på og så blev den mørk ind mod midten hvor det så blev brunt. Jeg prøvede både noget af det fra ydersiden og det fra midten af krystallen, og kan konstatere at det i midten smagte meget af salmiak.

Medlem
Brugeravatar

det er meget nemt at finde ud af om der er mdma i ens produkt uden at teste det. man kan bare smage på det..

jeg har noget lige HER, du kan smage på ;-)

…………………...„„-~^^~„-„„_
………………„-^*'' : : „'' : : : : *-„
…………..„-* : : :„„--/ : : : : : : : '\
…………./ : : „-* . .| : : : : : : : : '|
……….../ : „-* . . . | : : : : : : : : |
………...\„-* . . . . .| : : : : : : : :'|
……….../ . . . . . . '| : : : : : : : :|
……..../ . . . . . . . .'\ : : : : : : : |
……../ . . . . . . . . . .\ : : : : : : :|
……./ . . . . . . . . . . . '\ : : : : : /
….../ . . . . . . . . . . . . . *-„„„„-*'
….'/ . . . . . . . . . . . . . . '|
…/ . . . . . . . ./ . . . . . . .|
../ . . . . . . . .'/ . . . . . . .'|
./ . . . . . . . . / . . . . . . .'|
'/ . . . . . . . . . . . . . . . .'|
'| . . . . . \ . . . . . . . . . .|
'| . . . . . . \„_^- „ . . . . .'|
'| . . . . . . . . .'\ .\ ./ '/ . |
| .\ . . . . . . . . . \ .'' / . '|
| . . . . . . . . . . / .'/ . . .|
| . . . . . . .| . . / ./ ./ . .|

Husk lige det er et HR-forum ;-)

ang. EZ kit: hvor hurtigt farve skifter og hvor mørk den bliver giver også en god ide om hvor meget produktet er "cuttet op"

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: sydschlaraffenland
et EZ kit tester kun om det ER mdma ikke? det er meget nemt at finde ud af om der er mdma i ens produkt uden at teste det. man kan bare lugte til det eller smage på det.
spørgsmålet er om der er andet i, eller hvor rent det er. Skal det ikke labtestes før man kan fastlå det?

Jeg har aldrig haft problemer med maven på mdma, og dem som jeg har set brække sig på det har været i tip-top stand lige efter.

Lugten kommer mig bekendt fra urenheder i produktet.. Og hvad hvis man aldrig har smagt MDMA før, hvordan ved man så det er MDMA man har fat i vha. smag?

Trådstarter; jeg har haft brunt MDMA som mindede om brun farin af udseende. Det var testet af politiet til 80%.

Junior medlem

Geografisk sted: Hullerød
Brun mdma er meget almindeligt. - Gloede dog også en del første gang jeg fik det, efter at have suget hvid de første par gange.
Men der er skam intet galt i det brune, du bliver stadigvæk godt ramt af det!
Personligt er jeg meget mere til hvid mdma, men det er blot pga. at jeg syntes det brune gør mere ondt at suge, og smager meget dårligere, men jeg ved ikke om det blot er mig der er sart, haha ;)
Udover det så syntes jeg at jeg bliver meget mere "på" af hvid mdma, end jeg gør af brun. Men suger skam stadgvæk det brune med glæde. Hæhæ

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 31 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]