Hey psychedelia, i forgårs var jeg sammen med en ven, og jeg havde nogle piller liggende som indeholdt 125 mg 5-EAPB(lovligt research chemical), som jeg havde købt for et par måneder siden, men troede bare det var ret virkningsløst, efter jeg havde læst på nettet at det ikke skulle være særlig kraftigt.
Jeg tog så en halv af disse piller, og tog ind til byen for at købe noget alkohol til aftenen. Efter vi var kommet hjem, konkluderede jeg at det ikke virkede, og vi var lidt nedtrykte, men stadig klar på at feste. Jeg gik så ned i bad, og lige pludselig kunne jeg mærke det. Først blev jeg lidt bange, men efter 10-15 minutter havde jeg det virkelig godt, det føltes meget lig MDMA (prøvede det én gang for ca. 6 måneder siden). Min ven, som aldrig tager stoffer (og generelt er imod dem), tog også en halv pille, og vi havde virkelig den bedste aften i hele vores liv, vi endte med at tage ca. 2 piller hver, imens vi festede igennem på et diskotek.
Da vi skulle i seng, havde jeg intet problem med at falde i søvn, men da jeg vågnede følte jeg mig rimelig træt og udkørt, og mine tænder gjorde virkelig ondt efter vilde kæbespændinger aftenen før. Jeg havde også stadig nogle visuelle forstyrrelser og muskelspændiger. Da jeg kom hjem, tog jeg en kapsel med 5-HTP og faldt i søvn igen, og sov til kl. 04 idag. Da jeg vågnede følte jeg mig faktisk helt normal, ikke deprimeret og ængstelig, som der er mange der siger man bliver efter sådan en tur.
Mit spørgsmål er så: Er comedownet "ovre" nu? Eller vil jeg blive meget deprimeret om en dags tid?
EDIT: Det skal lige siges at det er 30 timer siden vi tog den sidste dose.
|