Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jul 2025 17:33

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: Norge tæt på slalom bakkerne
Røget i behandling på psyk og bliver her proppet med truxal nu på 3.dagen

Jeg bliver direkte zombie af pillerne..Men de hjælper med at få lidt ro i hovedet

Vil pillerne blive ved med at virke sådan eller bliver zombie effekten mindre når jeg vænner mig til dem ,

Også en sidste ... Har sygt meget lyst til en joint .. hvordan vil det gå sammen med truxal

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: over stok og sten
jeg blev meget følelses forladt af at tage dem, jeg fik dem imod "kæreste-sorger" faktisk - fordi jeg gik og var trist, og de hjalp ikke just på problemet, man blev bare ude af stand til at tænke over problemet og dermed blev det ret svært at finde en løsning.

jeg to dem i en lille uges tid og havde den der "zombie" effekt hele tiden. hvorfor har du fået dem ? hvis du bare skal bruge en meget kort periode at få ro i tankerne på og du ikke kan se andre måde at få det på er det måske en god ide - hvis du f.eks lige har været igennem en hektisk periode der har været hård ved psychen eller andet men generelt vil jeg ikke anbefale sådan noget som en varrig løsning, hvis jeg var dig ville jeg bruge det så kort tid som muligt.

jeg kan ikke huske hvordan hash og truxal går med hinanden - jeg mener vist jeg holdte rygepause da jeg tog dem, men mon ikke de booster hinanden lidt ? i dunno, vent i hvert fald til et klogere hoved svare på det. og hvis du har det hårdt psykisk var en fed måske ikke liiiiiige det du havde brug for nu :)

btw skulle ædeflips vist være en bivirkning på truxaler så vær lidt forsigtig ikke at æde dig fed ;)

får du noget andet medicin ?

Medlem

Er indlagt på psyk og får truxal der så er i behandling .. ikke noget jeg selv har fundet på at tage

Ædeflip kunne være fint ... stortset ikke spist i 2 mdr

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

så må du da være lige ved at stille træskoende ?
Er du tvangsindlagt ? for hvis ikke skal du jo ikke tage dem hvis du syntes du får det skidt eller at de ikke hjælper på dit problem..
hvad føler du selv for at gøre ? jeg tror desværre ikke zombie tilstanden er til at undgå men hvis du syntes de hjælper på din situation er det nok en ok ide, men har du spurgt nogle af de ansatte på stedet om det og hvor lang tid de forstiller sig du skal have det ?

Citat:
Experts believe it is possible for the human body to survive without food for up to two months

måske var det en god ide at få noget at spise du... det gør altså også noget ved humøret og tænkeren deroppe.. mangel på så livsnødvendige ting kan virkelig gøre dig syg i krop og sind.. hvis du har brug for nogen at chatte med lidt så send en pm.

Medlem

Er her frivillig dog nok 15 år forsent

Har snakket med personale ang. Zombie virkningen og den er som den er... Har så også den virkning at jeg få ro i hovdet hvilket jeg har brug for

At jeg skal spise ved jeg og spiser også men betydeligt mindre som jeg plejer da jeg slet ingen appetit har overhovedet... pillerne hjælper ikke på det

Meen jeg skal altså ikke regne med at zombie virkningen bliver mindre

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

well man kan vel se sådan på det at det nok så var godt du ikke ventede 15 år til ;) bedre set end aldrig.
jeg tror måske højst du kan regne med at du vender dig lidt mere til den men husk nu at det ikke er løsningen på sigt det møg :/ men godt at høre det hjælper dig lidt, og ærgeligt med apetitten, men jeg mener også der gik lidt dage og pludselig åd jeg som et svin :)

jeg tror ikke det er nogen god ide hvis du spørg personalet..... men hvis en joint er det ENESTE der skal til for at du får lyst til lidt mad så ja.... jeg ved det ikke.... du skal i hvert fald have dig et godt måltid - mad i maven giver også ro og afslappelse (well kommer an på hvad du spiser self) får du kvalme evt i forbindelse med mad og har du været ude i et længere hashmisbrug og er nu brat stoppet ? ... hvis du får kvalme kan lidt ingefær evt afhjælpe det.

hvis du bare ikke har lyst til at spise det, må du altså lige tvinge dig selv lidt her ;) nee mæ æ du : )

har du fået nogle diagnoser ? det er helt ok hvis du vil holde det for dig selv self.

Medlem

Røget i 17 år med mindre pauser .. også kold tyrker nu

Lige nu tvinger jeg migselv til at spise med efterfølgende kvalme... Er sket at det kommer op igen kort tid efter

Ingen diagnose endnu bliver først mandag jeg skal til samtale.... Man har vuderet at så længe jrg er het på afdelingen så er jeg ikke til fare for migselv så drt er truxal weekenden over

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

så forstår jeg bedre du har det svært men måske er stop netop hvad du har brug for - for at få det bedre :) !
er du på 3 dagen uden tjald nu så ? jamen fra i morgen af begynder det jo allerede at gå op af bakke så ! :D appetitten skal nok vende tilbage til dig, det kommer lige pludselig. og hvis kvalmen er helt slem så køb nogle ingefær tabeletter ! det virker faktisk ret godt.

Medlem

Lidt appetit er der da komme med zombien er der stadig også er der enda snak om at jeg skal have større dose som nu ..

Men det hjælper da på hovedet

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]