jeg blev meget følelses forladt af at tage dem, jeg fik dem imod "kæreste-sorger" faktisk - fordi jeg gik og var trist, og de hjalp ikke just på problemet, man blev bare ude af stand til at tænke over problemet og dermed blev det ret svært at finde en løsning.
jeg to dem i en lille uges tid og havde den der "zombie" effekt hele tiden. hvorfor har du fået dem ? hvis du bare skal bruge en meget kort periode at få ro i tankerne på og du ikke kan se andre måde at få det på er det måske en god ide - hvis du f.eks lige har været igennem en hektisk periode der har været hård ved psychen eller andet men generelt vil jeg ikke anbefale sådan noget som en varrig løsning, hvis jeg var dig ville jeg bruge det så kort tid som muligt.
jeg kan ikke huske hvordan hash og truxal går med hinanden - jeg mener vist jeg holdte rygepause da jeg tog dem, men mon ikke de booster hinanden lidt ? i dunno, vent i hvert fald til et klogere hoved svare på det. og hvis du har det hårdt psykisk var en fed måske ikke liiiiiige det du havde brug for nu
btw skulle ædeflips vist være en bivirkning på truxaler så vær lidt forsigtig ikke at æde dig fed

får du noget andet medicin ?