Hey, håber der sidder en eller flere derude der lige kan guide mig igennem det jeg oplever nu.
Har tidligere eksperimenteret en del med forskellige ulovlige substanser men har kun haft et decideret misbrug af hash. Jeg har flere gange før prøvet amf, men kom væk fra det igen da nedturen dagene efter, for mig, var lidt for slem.
I tirsdags besluttede jeg mig så for at prøve det igen for første gang i 8-10 år, bare lige for at se om tingene havde ændret sig lidt for mig.
fra tirsdag kl 22 til torsdag 0200 dvs. ca 28 timer, snittede jeg nok ca 1,5 til 2g af den virkelig gode amf sammen med nogle kammerater, den der, som klistrer godt i siden af posen og skal tørres godt inden indtagelse samt kradser som en jalapeno i næsen. drak nok også ca 10-12 øl i løbet af de 28 timer.
sov ca. 6 timers god søvn torsdag fra 4-10 om formiddagen, hvorefter jeg stod op. Gik i seng ved 0200 torsdag nat .... men kunne slet ikke sove, tankerne myldrede rundt i hovedet på mig, så stod op igen her ved 6 tiden i dag, fredag morgen, for at lige lave det her indlæg.
Jeg tænker lidt at jeg egentlig burde være ret udmattet nu, men føler mig hverken psykisk eller fysisk skidt, Altså kan da godt mærke jeg er træt men værre er det ikke... har ikke på noget tidspunkt siden jeg startede tirsdag aften haft hverken paranoia eller lignende og kroppen har haft det ok, maven har knurret lidt, men har selvfølgelig heller ikke spist helt optimalt, hvilket man jo aldrig rigtig gør på amf.
Hvor slem er min søvnmangel i følge jer nu med 6 timers stabil søvn og 4 timers lukken-øje-og-tankemylder-leg siden tirsdag? kan sgu ikke lige helt finde ud af hvor slemt det står til... og hvad med nedturen ? tror i den kommer når jeg får noget mere stabil søvn forhåbentlig senere på dagen eller i aften? eller burde den være kommet nu, hvis det var, eftersom det jo er mere end et døgn siden jeg sidst snittede? Det er sgu for længe siden jeg sidst har prøvet det her til at jeg kan huske alle de ting
Tager dagligt antidepressiv (citalopram 20mg) men tror ikke lige at det kan have haft nogen forbindelse til at jeg ikke har kunne sove så meget.
Håber der er nogen der kan hjælpe en gammel player