Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jul 2025 00:50

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem
Brugeravatar

Hej Psychedelia :D

Jeg har ikke meget erfaring inden for opioider men jeg har tidligere taget Tramadol og Morfin af mærket "Contalgin" hver for sig.
Jeg nyder begge selvom jeg synes de har forskellige effekter på mig.

Jeg bliver meget træt på Tramadol og falder ind og ud af søvn og drømmer ofte. Det kilder også i mine ben når jeg er påvirket af Tramadol.

På Morfin føler jeg mig dejligt tilpas og afslappet men ikke søvnig. Desuden kan jeg mærke en trykkende følelse i min krop især omkring min hals og mine skuldre.

Jeg plejer at tage omkring 300mg Tramadol og sluge kapslerne med vand. Jeg tager 30mg Morfin normalt. Morfinen er sådan noget langsomt virkende noget så jeg plejer at skylle belægningen af og knuse pillerne før jeg tygger og sluger dem (De smager for resten cirka lige så godt som menneskelort).

Nu har jeg både nogle Tramadol'er og nogle Contalgin'er. Jeg kunne godt tænke mig at tage dem sammen hvis de på nogen måder supplerer hinanden og giver en god effekt. Jeg ved dog at man skal være varsom med at tage sådanne stoffer sammen.

Hvordan kunne jeg tage pillerne sammen og ville det give en god (bedre?) effekt?
Og er der nogle der ved hvorfor jeg får så forskellig en effekt fra de to opioider. Jeg får for resten også kvalme nogle gange på Tramadol men aldrig på Morfin.. Hvorfor det? :)

Medlem
Brugeravatar

Det kan du godt, hvis du er forsigtig. En passende dosis er nok 150 mg dolol og 30 mg morfin.

"There are some sins that you commit that you can't come back from, you know, no matter how hard you try. You just can't. It's like the devil is waiting for your body to quit. Because he knows, he knows that he already owns your soul. And then I think maybe there's no devil. You die... and God, he says, Nah, nah you can't come in. You have to leave now. You have to leave and go away and you have to be alone. You have to be alone forever."

Medlem

Jeg ville passe meget på med at blande opiater. Det har selv givet mig et par rigtigt slemme forskrækkelser.
Tag dem hver for sig.
Du har et langt liv igen og opiater svarer hårdt igen.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Lige som alle andre stoffer, så hav fornuften med, især når du leger med opioder. Jeg syntes Tramadol'en ligger en god "bund" oveni morfin. Jeg vil anbefale at tage dit morfin rektalt, på den måde for du mest ud af stoffets dosis. Start ud med 20mg morfin og 100mg tramadol og lyt til din krop. Hvis du føler for at blive mere lam, så redosere med MAKS 50mg tramadol af gangen og prøv at hold morfin doserne så lave som muligt.

Held og lykke.

Medlem

Jeg vil gerne lige indskyde her at før jeg havde tolerance var 20 mg morfin oralt nok til at jeg begyndte at nodde.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]