Hej Psychedelia
Jeg har ikke meget erfaring inden for opioider men jeg har tidligere taget Tramadol og Morfin af mærket "Contalgin" hver for sig.
Jeg nyder begge selvom jeg synes de har forskellige effekter på mig.
Jeg bliver meget træt på Tramadol og falder ind og ud af søvn og drømmer ofte. Det kilder også i mine ben når jeg er påvirket af Tramadol.
På Morfin føler jeg mig dejligt tilpas og afslappet men ikke søvnig. Desuden kan jeg mærke en trykkende følelse i min krop især omkring min hals og mine skuldre.
Jeg plejer at tage omkring 300mg Tramadol og sluge kapslerne med vand. Jeg tager 30mg Morfin normalt. Morfinen er sådan noget langsomt virkende noget så jeg plejer at skylle belægningen af og knuse pillerne før jeg tygger og sluger dem (De smager for resten cirka lige så godt som menneskelort).
Nu har jeg både nogle Tramadol'er og nogle Contalgin'er. Jeg kunne godt tænke mig at tage dem sammen hvis de på nogen måder supplerer hinanden og giver en god effekt. Jeg ved dog at man skal være varsom med at tage sådanne stoffer sammen.
Hvordan kunne jeg tage pillerne sammen og ville det give en god (bedre?) effekt?
Og er der nogle der ved hvorfor jeg får så forskellig en effekt fra de to opioider. Jeg får for resten også kvalme nogle gange på Tramadol men aldrig på Morfin.. Hvorfor det?