Citat:
Forstår ikke helt hvor du vil hen med dine erfaringer med methylone og 2c-b, når det er bk-2c-b der bliver spurgt ind til?
100 mg 2c-b indtaget nasal i en dose var da også en voldsom dosering for at bryde igennem! Høj tolerance eller dårligt 2c-b?
fordi der i tråden både bliver snakket om en kraftig dose-response kurve og at det har effekter der ligner 2cb og methylone, og da jeg har oplevet at man skal over en vis dose med begge stoffer, kunne det være grunden til at han ikke fik den ønskede effekt.
det var en fuldstændigt åndsvag dose, jeg var brudt igennem med langt mindre end 100 mg - bad eyeballin. (vejede det op næste dag og så hvor meget jeg havde taget).
min pointe var at jeg har taget mange mindre doser 2cb, hvor jeg ikke har brudt igennem på 10-17 mg. men lige pludselig så har man ramt "sweet spot/breakthrough".
Jeg ved ikke om det er muligt med bk-2c-b, men sniffer man 2cb kan det meget hurtigt mærkes og man kan "styre" sin rus ved at dosere lidt af gangen indtil man har det godt.
Citat:
Joe-biden - lyder vildt. Jeg sku aldrig aldrig tage 100 mg af det 2cb jeg har. Shit man!!
må du nok sige! kunne ikke kende halvt forskel på virkelighed og fantasi, samtidigt med at jeg styrtede rundt... det kan ikke anbefales, der var ikke styr på ret meget, og de kraftige visuals gjorde det ikke nemmere at finde hoved og hale i det hele. fik kraftigt come-up ca 1.5 minut efter jeg sniffede det og sad og græd osv på grund af smerten... det sku jeg heller aldrig aldrig ha gjort.