Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 24 jul 2025 03:15

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 27 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
 Titel: bk-2c-b
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Hvor?
Er der nogle herinde som har erfaringer med bk-2c-b?
Der er rimeligt begrænset info på nettet omkring det, så ville lige høre om nogen herinde har prøvet det.
Hvis ja, hvordan er det?

wiki skriver: βk-2C-B (Beta-keto 2C-B, Bk-2C-B) is a psychedelic drug which is structurally related to 2C-B and methylone. It has similar effects to these drugs in humans and has been used recreationally

The dosage is 80–120 mg and the duration is approximately ten hours, notably much longer than 2C-B.[2] This is unexpected as the β-ketone moiety typically reduces duration of a drug.

mvh

Titel: Re: bk-2c-b
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Hvis du ikke allerede har tjekket bluelight har jeg 2 tråde her du kan finde information i

http://www.bluelight.ru/vb/threads/6945 ... B-(bk-2C-B)-Thread?s=89162353bfd47ff29123395c8c8d6a3b

Og en trip rapport:
http://www.bluelight.ru/vb/threads/6946 ... delic-quot

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Junior medlem

Jeg følger lige med her, har lidt på vej med posten. Er meget spændt på det, da jeg hverken har prøvet det "rigtige" 2c-b eller MDMA.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Agrabah
Hvaså? Nogen updates derude? :)

Junior medlem

Jeg har prøvet ca. 100 mg på rimelig tom mave. Må indrømme jeg er blev meget skuffet. Jeg render ikke og tager stoffer for at blive fucked op, men må indrømme jeg godt kan lide den der smack in your face følelse..

Det var meget mildt. Ikke nogen mærkbar eurofi eller empati, bare lidt små psykedelisk og små visual..

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Nu snakker folk inde på bluelight også om en kraftig "dose response curve", så man kan jo håbe på mere smæk for pengene når vi længere op.
Der var heller ikke nogen mærkbare bivirkninger? Hvordan var tømmermændene?

Jeg regner ihvertfald med at har muligheden for at teste det i løbet af december, så jeg skal også nok melde tilbage :)

Junior medlem

Det lyder rigtigt. Må prøve højere dose næste gang. Lidt mærkeligt body load og var træt dagen efter. Havde det ellers fint :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: The White House
min erfaring med methylone er i hvert fald at man skal ha en god sjat før man får breakthrough, måske lidt det samme med 2cb, men har kun prøvet små doser 2cb... og så en enkelt gang hvor vi sniffede en 100 mg... der var breakthrough for alle pengene.

Ikke for at opfordre til at starte ud med store doser, men en fuser kan måske skyldes en for beskeden dosis.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

min erfaring med methylone er i hvert fald at man skal ha en god sjat før man får breakthrough, måske lidt det samme med 2cb, men har kun prøvet små doser 2cb... og så en enkelt gang hvor vi sniffede en 100 mg... der var breakthrough for alle pengene.

Ikke for at opfordre til at starte ud med store doser, men en fuser kan måske skyldes en for beskeden dosis.

Forstår ikke helt hvor du vil hen med dine erfaringer med methylone og 2c-b, når det er bk-2c-b der bliver spurgt ind til?
100 mg 2c-b indtaget nasal i en dose var da også en voldsom dosering for at bryde igennem! Høj tolerance eller dårligt 2c-b?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Under hatten, over bordet.
Jeg har også læst at når du er over de 100mg så er kurven stejl, og de sidste 10mg kan gøre forskellen. Flere har også sagt de foretrækker det frem for 2c-b.
Joe-biden - lyder vildt. Jeg sku aldrig aldrig tage 100 mg af det 2cb jeg har. Shit man!!

Junior medlem

Lyder som om jeg må øge dosen en pæn sjat. Ærgeligt jeg har knægten alene hele dagen i dag nu hvor jeg ellers har fri.

Noget helt andet - er der nogle er jer der følger med i 6-eapb og 6-mapb?
Har også lidt af det på vej.. Vil vildt gerne prøve!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: The White House
Citat:
Forstår ikke helt hvor du vil hen med dine erfaringer med methylone og 2c-b, når det er bk-2c-b der bliver spurgt ind til?
100 mg 2c-b indtaget nasal i en dose var da også en voldsom dosering for at bryde igennem! Høj tolerance eller dårligt 2c-b?

fordi der i tråden både bliver snakket om en kraftig dose-response kurve og at det har effekter der ligner 2cb og methylone, og da jeg har oplevet at man skal over en vis dose med begge stoffer, kunne det være grunden til at han ikke fik den ønskede effekt.

det var en fuldstændigt åndsvag dose, jeg var brudt igennem med langt mindre end 100 mg - bad eyeballin. (vejede det op næste dag og så hvor meget jeg havde taget).
min pointe var at jeg har taget mange mindre doser 2cb, hvor jeg ikke har brudt igennem på 10-17 mg. men lige pludselig så har man ramt "sweet spot/breakthrough".
Jeg ved ikke om det er muligt med bk-2c-b, men sniffer man 2cb kan det meget hurtigt mærkes og man kan "styre" sin rus ved at dosere lidt af gangen indtil man har det godt.

Citat:
Joe-biden - lyder vildt. Jeg sku aldrig aldrig tage 100 mg af det 2cb jeg har. Shit man!!

må du nok sige! kunne ikke kende halvt forskel på virkelighed og fantasi, samtidigt med at jeg styrtede rundt... det kan ikke anbefales, der var ikke styr på ret meget, og de kraftige visuals gjorde det ikke nemmere at finde hoved og hale i det hele. fik kraftigt come-up ca 1.5 minut efter jeg sniffede det og sad og græd osv på grund af smerten... det sku jeg heller aldrig aldrig ha gjort.

Junior medlem

Nogle andre der har prøvet bk-2c-b?

Dedikeret medlem

sniffede omkring 30mg. 2c-e damn kan lige forestille mig 100 må jo være en fuldstændig ubeskrivelig smerte jeg hoppede rundt og slog mig selv i lårene af smerte i 15mins tid bare af de 30 ^^

Insane psychedelia user!

Det er ret irrelevant hvor mange mg i har sniffet af alt andet end bk-2c-b. Hold jer til topic eller hold kæft, tak.

Jeg følger også med her. I spænding. Da jeg har en sampler på vej.

Dedikeret medlem

Geografisk sted: NV
Har lige taget 100 mg (01:20), vil vende tilbage senere med updates.

Junior medlem

Her kommer min oplevelse af dette RC

10:30 Allergi test
10:50 100mg sniffet
10:55 Dette gør jeg aldrig igen, alting svier og brænder
11:05 Den værste smerte er overstået
12:00 Sniffer 50mg
12:15 Det gør mindre ondt nu men den eneste effekt der er, er at jeg gaber og er træt. Små skygge forandringer men ingen visuals overhovedet.
13:00 Jeg har mistet tålmodigheden og tror ikke længere at det holder det som folk har sagt om det.
13:01 Jeg bomber 100mg
13:30 Der sker intet
13:35 Jeg bomber 100mg igen. Respekten er røget sig en tur.
13:55 Det sitrer i kroppen men ingen bodyload overhovedet.
14:15 Jeg bomber 100mg igen
14:45 Bomber 100mg igen tror ikke på det længere
15:05 Det stikker fuldstændigt af for mig. Jeg er ikke længere i tvivl om det virker.
16:30 Skovtur, CEV og OEV er stærkere end det 2-cb og 2-ci jeg har prøvet. Der er ingen mindfuck, men hele skoven bevæger sig. Tankerne er helt klare, men visuals er for syge. Jeg har før taget store doser af svampe, trippet meskalin men dette her overgår alt.
17:15 Tilbage i lejligheden, alting bevæger sig det har slet ikke nærmet sig toppen. Intet ligner sig selv, ej heller mig selv når jeg kigger i spejlet.
18:30 Kroppen er træt, har lyst til søvn men føler mig varm og pulsen er en anelse påvirket.
19:30 Jeg planlægger at lægge mig til at sove men selv i et helt mørkt lokale er mine visuals for stærke til at jeg kan falde til ro.
21:30 Nu vil jeg bare gerne sove
23:30 Jeg har gabt nu i mange timer mine visuals er begyndt at dæmpe sig og mit hovede er helt klart. Mine pupiler ligner noget fra TamTam.
01:30 Føler jeg er tilbage til udgangspunktet.
02:30 ZzzzZzzZzz

Dedikeret medlem

Her kommer min oplevelse af dette RC

10:30 Allergi test
10:50 100mg sniffet
10:55 Dette gør jeg aldrig igen, alting svier og brænder
11:05 Den værste smerte er overstået
12:00 Sniffer 50mg
12:15 Det gør mindre ondt nu men den eneste effekt der er, er at jeg gaber og er træt. Små skygge forandringer men ingen visuals overhovedet.
13:00 Jeg har mistet tålmodigheden og tror ikke længere at det holder det som folk har sagt om det.
13:01 Jeg bomber 100mg
13:30 Der sker intet
13:35 Jeg bomber 100mg igen. Respekten er røget sig en tur.
13:55 Det sitrer i kroppen men ingen bodyload overhovedet.
14:15 Jeg bomber 100mg igen
14:45 Bomber 100mg igen tror ikke på det længere
15:05 Det stikker fuldstændigt af for mig. Jeg er ikke længere i tvivl om det virker.
16:30 Skovtur, CEV og OEV er stærkere end det 2-cb og 2-ci jeg har prøvet. Der er ingen mindfuck, men hele skoven bevæger sig. Tankerne er helt klare, men visuals er for syge. Jeg har før taget store doser af svampe, trippet meskalin men dette her overgår alt.
17:15 Tilbage i lejligheden, alting bevæger sig det har slet ikke nærmet sig toppen. Intet ligner sig selv, ej heller mig selv når jeg kigger i spejlet.
18:30 Kroppen er træt, har lyst til søvn men føler mig varm og pulsen er en anelse påvirket.
19:30 Jeg planlægger at lægge mig til at sove men selv i et helt mørkt lokale er mine visuals for stærke til at jeg kan falde til ro.
21:30 Nu vil jeg bare gerne sove
23:30 Jeg har gabt nu i mange timer mine visuals er begyndt at dæmpe sig og mit hovede er helt klart. Mine pupiler ligner noget fra TamTam.
01:30 Føler jeg er tilbage til udgangspunktet.
02:30 ZzzzZzzZzz

Det var da en hjernedød omgang med helt nye RC's som BK-2c-b :roll: Læs lidt op på hvordan man omgår sig med nye stoffer - det der ender galt en dag. :!:

Junior medlem

Du har ret - tildels. Men efter 2 kilo Mephe så taber man nok respekten. Men ja Harm reduction først ;-) Pas på jer selv derude ;-)

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Havde du læst lidt op på sagerne ville du også vide at bk-2c-b har et relativt langt comeup. Udover det skulle de første par timer være rent empatogent, og ikke psychedelisk (har jeg læst mig frem til). Næste gang håber jeg at du vil være mer forsigtig, men det lyder det også til du vil :)

Jeg kunne godt tænke mig at høre om hvordan du havde det i kroppen under peaket, er det den typiske empatogene følelse som fra methylone og mdma (varme, velvære, kilden, osv.)?

Ved godt jeg lidt lovede at komme med update, men har ikke lige haft det hjemme endnu, måske i løbet af febuar? :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 27 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]