Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 01 aug 2025 23:12

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Vil gerne prøve at gøre det kort
Havde planlagt at skulle hygge på LSD senere i dag, men min fredag endte med jeg fik 3-4 øl og .25-.5g coke.
Har ingen tømmermænd eller mærker noget fra i går, men coken har vel brugt noget af min hjernes energi, som jeg er bange for vil ødelægge det at tage LSD i dag.

Hvad siger i det har af betydning ? :)

Admin
Brugeravatar

Hvis du føler dig frisk kan jeg ik se noget problem i det. Har du prøvet lsd før? Hvis det er første gang, synes jeg du skal lade være. Men hvis du har taget det før og føler dig nogenlunde veludhvilet, tror jeg ik det fører til problemer. Et trip på lsd varer længe og kræver meget energi, men hvis man ellers har mod på det, skal man da bare gå efter det. Jeg har flere gange taget psykedeliske stoffer dagen efter stimulanter uden problemer. Så længe man ikke bliver mega træt midt i trippet, så er det okay.

-Jimmy Carter

Medlem

Har aldrig prøvet LSD, men dog vil jeg stadig mene at jo længere tids pause der er mellem dine rolls, desto mindre er sandsynligheden før det kan gå galt. Vil ikke vurderer udfra hvad der ske på LSD trip så kort efter indtag af coke, men blot råde dig til at vente til næste weekend. Muligt du ikke føler dig smadret, men din hjerne kan sagtens kører på 70%, uden du mærker til det.

Det samme gælder MDMA for mit vedkommende. MAX 2 uger efter et roll, føler jeg mig 100% klar til et nyt, men ved at min krop og CNS ikke er klar det, derfor venter jeg.

Medlem
Brugeravatar

@Imp
Nej det er skam ikke første gang jeg skal tage LSD :) Tror jeg tager chancen, hvad jeg kan læse mig til på nettet er det ikke fordi det er "farligt"..

@SHF
Personligt føler jeg ingen probs, var mere ude efter om nogle ville sige det var farligt pga et eller andet. Men ja 2 ugers pause plejer at være en god regl, men normalt tripper jeg 6-8 gange i løbet af et år :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]