Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 20:57

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 18 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej.

Jeg havde noget hvidt amfetamin som jeg vacuum pakkede.. Efter nogen timer var det pludselig blevet orange. Jeg forstår det ikke, men det ser ikke ud til at kvaliteten har ændret sig, jeg undrer mig bare over hvordan det kan skifte farve sådan uden videre.

Medlem
Brugeravatar

Har al amfetaminen skiftet farve, eller er det kun noget af den, der har gjort det?
Så vidt jeg kan læse mig frem til, bruger man ofte vacuum hvis man vil isolere amfetaminens isomerer fra hinanden. Måske det kan have noget med det at gøre, men jeg skal ikke kunne sige det med sikkerhed.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Neogen
Du kan have fået et nyt batch af noget amfetamin hvor rest produkter fra produktionen stadig er til stede. Disse rest stoffer kan være blevet nedbrudt over tid og gjort dit amfetamin orange.

Junior medlem

Hej. Ja, det er alt amfetaminen der er blevet orange. Jeg har aldrig set det før så det er underligt.. Da jeg fik det var det mere eller mindre flydende og jeg var nødt til at cutte det op bare for at kunne sniffe det, da det ikke ville tøre... Men jeg har bestemt ikke brugt farvet cut i det... Vedkommende jeg købte det af fortalte at det var 70% rent.. Men om det passer er jo svært at vide.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Under hatten, over bordet.
Du kunne også lægge det til at tørre, så slipper du for at indtage cut midler.
jeg har hørt! har ingen kilder, men hørt at det kan indeholde rester af jern der så ruster og derfor farve skiftet.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Lav en acetone vask, så sidder du tilbage med et langt renere produkt og muligvis vil det orange også forsvinde. Og så lad være med at cutte i dine stoffer frem over.

Junior medlem

Jeg er godt klar over at amf skal være hvidt, lugtfrit og kridtagtigt... Men jeg har læst at man også kan få det i freebase. Og jeg er ikke sikker på om det er det jeg sidder med.. Det stinker langt væk og er som mudder i en olieagtig væske... Her er det hvidt, men så snart at jeg selv har cuttet det og kommet det i vacuum, så bliver det orange efter nogen timer... Og den med at lade det tørre kan jeg vist godt glemme.. Har haft det over en pæn varme i mere end 4 timer.. Det blev det ikke tørt af.. Så var næste mulighed jo at cutte..

Junior medlem

Ved nogen om dextrose kan blive orange når det kommer i kontakt med amf?

Medlem
Brugeravatar

Ved nogen om dextrose kan blive orange når det kommer i kontakt med amf?

Jeg har tit brugt dextrose, men har aldrig oplevet at det er blevet orange af det. Har dog heller aldrig vakumpakket det.

"There are some sins that you commit that you can't come back from, you know, no matter how hard you try. You just can't. It's like the devil is waiting for your body to quit. Because he knows, he knows that he already owns your soul. And then I think maybe there's no devil. You die... and God, he says, Nah, nah you can't come in. You have to leave now. You have to leave and go away and you have to be alone. You have to be alone forever."

Junior medlem

Jeg pakker det mere af hensyn til andre ting og har altid gjort det.. Men det er kun denne gang at det er blevet orange.

Junior medlem

Opdatering: Jeg har renset det med IPA og fik noget gult stads ii glasst, og og et knas tørt hviidt pulver.. Jeg lod IPA'en med det gule stads fordampe, og endte med en gul gummiagtig masse som tiltrak masser af væske fra luften ret hurtigt. Jeg og en ven prøvede at smage på den gule masse, da IPA,en var fordampet, og bare en lille smule på størrelse med hovedet på en tændstik gjorde os påvirket. Men det hvide pulver kunne vi næsten ikke mærke.. Derfor går mit spørgsmål nu på hvad der er amfetamin og hvad der ikke er af de to ting?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Neogen
Amfetamin er kun delvis opløseligt i IPA, så du er nok endt med en blanding af amfetamin i pulveret og den gummiagtige klump. Ud fra jeres test så lyder det til det meste af amfetaminen er i gummi massen. Jeg kunne forstille mig at temperaturen af IPA har noget at gøre med hvor opløselig amfetamin er. Jo lavere temperatur jo svære er det at opløse. Da jeres IPA nok er stue temperatur, så har det trukket det meste med over i IPA.

Tjek denne tråd: viewtopic.php?f=10&t=7822&start=140

Citat:
Så bliver det her efterhånden gamle topic taget op igen :wink:
Har haft et øje på det her topic længe, da jeg finder det ret sjovt at lave lidt simpel kemi. Jeg har så valgt discount udgaven af en acetone og vand rensning, da det eneste indkøbte til forsøget er acetone og amfetamin. Da jeg ikke lige havde mulighed for at måle vand og acetone op blev det bare hældt i så der var nok.

Udstyr:
Amfetamin, acetone, husholdningsfilm, elastik, vand, shotglas/drikkeglas, toiletpapir(til at suge acetone), tallerken/fad, sugerør (mangler stadig en sprøjte...), kort/barberblad, hårtørrer

1. Acetonen i fryseren og vent til den er iskold.
2. Hak amfetaminen fint og smid det i glasset. Put husholdningsfilm over glasset og på med elastikken.
3. Stil glasset i fryseren til det er blevet koldt (for ikke at opvarme acetonen).
4. Hæld acetone i glasset luk det. Sving glasset eller rør lidt rundt. Lad pulveret bundfælde 5-10min.
5. Sug acetonen op med toiletpapiret/sprøjten. Tør resten.
6. Hæld vand i det tørre pulver og rør rundt, og lad det bundfælde 5-10min.
7. Sug vandet op og sprøjt det ud på tallerken. Det er muligt med sugerør selvom det kræver en del gange at få det over.
8. Gentag evt 6-7.
9. Vent på at bliver tørt.... For andre som mig der er utålmodige og ikke gider vente kan en hårtørrer bruges.
10. Skrab det indtørrede pulver sammen og nyd det nu lidt renere produkt :twisted:
11. 6-10 kan gentages igen da der kan sætte sig noget på siderne som man kan få opløst i vand igen.

Har nu prøvet metoden med af 3 gange med ret små mængder amfetamin. Første gang fik jeg brændt det lidt på nogle få steder hvor det blev svagt gult. Det kunne dog ikke ses på den færdige mænde da det blev blandet sammen.
Første gang med 500mg med et udbytte på 350mg
Anden gang var det med 400mg hvor jeg dog kun fik 225mg tilbage.
Tredje gang, 1440mg kom det 835mg tilbage igen. Det var også noget andet end det der blev brugt første og anden gang

Resultater er blevet et helt hvidt og fint pulver der glimter lidt i lyset. Lugten er meget svag og man skal ha' næsen helt ned til det for at kunne lugte det.
Når det bliver sniffet river det lige kort i næsen og smager kemisk er kort øjeblik. Effekten er sjovt nok som amf, men min kæbe har stået lidt mere stille end normalt.

Junior medlem

Der er en syntese for amfetamin hvor man varmer IPA op og tilsætter P2NP og når det er færdigt får man en masse som ligner den jeg har.. Kunne det være sådan noget...? Og jeg kender udemærket metoden, så en gammelklov gut har ikke nøde at referere til andre topics...

Medlem
Brugeravatar

Jeg har også prøvet min af blev orange, og også at det blev rødligt.
Min kammerat er laborant, og har fortalt mig, at det er en fejl i jod processen, eller at der er små mængder jod tilbage fra syntesen... Har dog ingen officiel kilde.... =)

Junior medlem

Jeg har også selv læst lidt her og der.. Men der er mange delte meninger. I hvertfald når det angår base, fordi sulfat ved alle jo hvordan skal se ud. Jeg læste et andet sted at det ikke er unormalt at det er gult eller rødt, og at farven kommer afpå hvad der er blevet brugt under syntesen... Til at lave amfen. Men ved ikke noget om det. Jeg ved kun at jeg har læst alverdens steder, og kun er blevet mere forvirret, hvad angår base.. Og jeg ved også kun at det hvide pulver vi fik tilbage da jeg rensede det havde 0 virkning

Junior medlem

Jeg har bla. fundet den her side hvor der er stor enighed om at det er ren base det gule, her er et link hvor jeg læste lidt: http://www.partyvibe.org/forums/drugs/a ... lease.html

Så hvad skal man så tro?

Junior medlem

Nu har jeg snakket med ham som laver det. Han siger at det er noget der hedder A-OL som bruges under produktionen... Siger det jer noget?

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Bananmonarkiet DK
Nu har jeg snakket med ham som laver det. Han siger at det er noget der hedder A-OL som bruges under produktionen... Siger det jer noget?

Mon ikke han tager lidt pis på dig? :) Hvilken funktion skulle det udøve i processen?
Der er mig bekendt ikke noget som "officielt" kaldes A-OL. Ikke engang Google vil kendes ved det!
Kan det være et meget meget indforstået provins-slang?

Jeg har også prøvet min af blev orange, og også at det blev rødligt.
Min kammerat er laborant, og har fortalt mig, at det er en fejl i jod processen, eller at der er små mængder jod tilbage fra syntesen... Har dog ingen officiel kilde.... =)

Hvis vi snakker methamfetamin kan der være rester af iodid-ioner.
Hvis meth´en opbevares fugtigt kan disse iodid-ioner, såfremt der er oxiderbart materiale til rådighed, reduceres til frit iod, som er rød-violet.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 18 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]