Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 04 aug 2025 19:20

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej
Jeg skal til eventet elements her til april og vil gerne tage Emma. Har prøvet det mange gange og har for det meste taget det i bomber for jeg brækker mig lige så snart jeg sluger det.
Mit spørgsmål lyder på skader der virkningen af stoffet eller er det bare noget jeg bilder mig ind?
Hvis detver tilfældet det svækker virkningen kan det så være fordi jeg har brugt toilet papir? Med toilet papiret har jeg dog revet det i stykker så der kun er det ultra tynde lag tilbage.
Ville gel kapsler være bedre at bruge eller er der noget andet der er bedre?
Det er sjovt nok kun første dose der skal i bombe de andre omgange kan jeg sagtens få ned uden opkasten.
På forhånd tak :)

Medlem

De 2 gange jeg har taget MDMA, har været i gelatinekapsler, som fungerer helt fint.

Medlem

Har taget MDMA bomber 2 gange nu, og har aldrig haft problemer med det. Som du selv siger, så har det været i tyndt toilet papir.

Ellers så få fat i nogle gelatine kapsler, og fyr den af. Vi ses d. 16 ;-)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: The White House
du kan knuse det og drikke det i et glas vand, hvis du vil have en hurtigere effekt. ellers så ka du fint putte det i papir, joint papir evt, har jeg selv brugt nogle gange.

jeg plejer bare at stikke fingeren i posen og sutte på fingeren, hvis jeg ikke har lavet bomber hjemmefra. gelatine kapsler er selvfølgelig det "optimale", men det meste virker uden problemer... personligt har jeg ikke noget imod smagen... har faktisk flere gange gået rundt og suttet på en krystal en aften :p

det er ikke unormalt at knække sig af MDMA, har set det flere gange, har dog ikke selv prøvet det.

vi ses til ÆLÆMÆNDZ! jeg er ham den høje der knaser helt ud på emma :D

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: NRBX
Jeg tager altid MDMA i bomber. Det giver en længere og mere behagelig kontrolret rus synes jeg.

Men finger i posen eller drysse lidt i væske er også fint.

Bruger mig overhovedet ikke om at sniffe MDMA

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg er heller ikke meget for insufflering, kun til redoseringen.

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Junior medlem

Tak for svarene!! Har nok formuleret mig en anelse forkert ellers forstår jeg jer ikke helt :p
Syntes rusen af Emma er svag i bomber af toilet papir jeg vil være møg hamrende pisse blæst som man bliver hvis man bare drikker skidtet :) kan man lave en bombe måske med flere mg i og få samme effekt? Eller er der noget man kan blande med som neutraliserer smagen? Har prøvet vodka, gin, kakao, juice, vand og mælk og intet hjælper. Vil gerne undgå opkast jo :p
Men fedt at se nogle her joiner elements!!!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

du ka jo drikke det i saftevandskoncentrat hvis du synes smagen er så forfærdelig... men tag det som en mand ;) så slem er smagen virklig heller ikke. Jeg tror at de gange du har taget det i bomber har været af en dårligere kvalitet umiddelbart, eller en mindre dose... jeg er 100% sikker på at din mavesyre nok skal trænge igennem et skrællet stykke toiletpapir :)

Junior medlem

Du kan jo ikke konstaterer smagen ikke er forfærdelig det er en subjektiv mening. JEG syntes den er Klam og jeg kaster op af det når jeg tager det når jeg ikke er blæst :)
Om mavesyren kan trænge igennem det tvivler jeg ikke på jeg syntes bare ikke effekten er den samme og derfor spørger jeg om man ikke kunne bruge noget mere og stadig opnå samme effekt som tog man det uden noget pakket udover stoffet som fx toiletpapir eller joint papir

Dedikeret medlem
Brugeravatar

altså hvis man tager mere får man større effekt, ja. hvis det er hvad du spørger om. og man kan SAGTENS blive MEGET påvirket af bomber. hvis man drikker det kommer effekten hurtigere, men ikke kraftigere - det er i hvert fald min egen erfaring.

jeg er godt klar over smagsoplevelsen er subjektiv, jeg synes dog det lyder lidt whack at du ikke kan indtage mdma oralt uden at kaste op. Det har i hvert fald nok også et psykisk element så. hvis du ikke vil smage på det så riv et jointpapir i 2-3 stykker og pak mdma'en ind i det, det virker helt sikkert. knus det til pulver først.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Der skal selvfølgelig en smule større dose til hvis du kører en oral administrationsmetode. Insufflering kræver mindre doserng, men rusen er kortvarig og jeg synes ikke den giver den fulde rus.

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]