Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 04 aug 2025 23:18

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Blå stue afdeling 2A
Hej drenge, jeg søger folk herinde der har erfaringer med de forskellige DOx'er

Hvad er forskellen i mellem DOB DOM DOC og DOI?

Så vidt jeg kunne læse mig til lod det som om at DOM var det shit - mere visuelt end DOB, og uden bodyloadet, men til gengæld en kortere oplevelse?

DOC, og DOI kender jeg ikke så meget til - er de noget værd, hvad er jeres erfaringer? :)

Alt hvad jeg skriver her på boardet er baseret på fantasi og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet personlig kendskab til stoffer, eller folk der tager dem. :)

Mvh.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: sydschlaraffenland
Jeg har prøvet doc og doi indtil videre.. begge er interessante, men først over 2,5 - 3 mg IME.
Ved lavere doser er de kun stimulerende og i rigtig lang tid.

Da jeg ikke har prøvet dob og dom, kan jeg desværre ikke sammenligne med dem, men i og c er minder en hel del om hinanden. Den største forskel er at doi er længere tid om at begynde at virke og virker en del længere.

Begge er fede drågz i min bog :) den lange virkningstid gør bare at de ikke lige er det foretrukne valg når man har et lille døgn til at eksperimentere i ;)

Junior medlem

DOC er et meget sjovt stof, hvis man ikke overdoserer for ellers varer det i evigheder. Jeg kom en gang til at tage 15 mg fordi jeg tog fejl af det og et andet stof fordi poserne ikke var mærket, så altid husk at have styr hvad der er hvad når man roder med så potente stoffer.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Blå stue afdeling 2A
Jeg har prøvet doc og doi indtil videre.. begge er interessante, men først over 2,5 - 3 mg IME.
Ved lavere doser er de kun stimulerende og i rigtig lang tid.

Da jeg ikke har prøvet dob og dom, kan jeg desværre ikke sammenligne med dem, men i og c er minder en hel del om hinanden. Den største forskel er at doi er længere tid om at begynde at virke og virker en del længere.

Begge er fede drågz i min bog :) den lange virkningstid gør bare at de ikke lige er det foretrukne valg når man har et lille døgn til at eksperimentere i ;)

hmm okay tak for svaret, det lader til at der ikke er så mange herinde der har stiftet bekendskab med de forskellige DOx'er, forståeligt nok da de er ret sjældne på gadeplan. Men jeg må jo bare prøve mig frem, ser meget frem til at få afprøvet DOM :)

Alt hvad jeg skriver her på boardet er baseret på fantasi og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet personlig kendskab til stoffer, eller folk der tager dem. :)

Mvh.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Milano
DOC er efter min mening ganske udmærket, hvis doserne vel at mærke ikke er for lave, jeg har 1 gang taget 1½ mg og 2 gange 3 mg. På 1½ mg følte jeg mig bare stimuleret med en anelse tankespind ala "Tripper jeg egentlig overhovedet" og jeg brugte størstedelen af mit trip på at lede efter tegn der kunne overbevise mig om at jeg havde en psykedelisk oplevelse, jeg fandt lidt visuelle tegn, men dosen var simpelthen ikke høj nok. På 3 mg derimod var det som om jeg havde taget toget til tegneserieland og jeg følte at jeg befandt mig i en anden verden end jeg normalt gør.

1½ mg = Den normale grød med en knivspids psykedelisk krydderi.
3 mg = Velkommen til etablissementet, dagens menu består af regnbuesoufflé toppet med en skum af stjernestøv.

Jeg har selv i tankerne at tage en tur på DOB i den nærmeste fremtid.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: den sorte muld
er i stødt på det i dråbeform, altså flydende?

edit : DOC

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: sydschlaraffenland
er i stødt på det i dråbeform, altså flydende?

edit : DOC

Ja.. 10mg/ml opløsning i ethanol er jeg "stødt på"...

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]