Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 20:09

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Tramadol.
Junior medlem

Hey alle sammen, jeg har nu endnu et spørgsmål omkring, tramadol.

Ville lige tilføje at det stadig er mig der styrer tramadol og ikke omvendt. :-)

Jeg ville hører om hvor lang tid man skal vente med at tage andre stoffer (Eller alkohol for den sags skyld) efter man har taget tramadol, for at være på den sikre side? Eller hvilke stoffer passer godt sammen med tramadol? Jeg ved at hash kan give virkning lidt mere volume, men har nogen folk erfaring med svampe på tramadol? Eller risikere man kun at brænde fingrene når man begynder at komponere opiater og opioder med andre stoffer end hash?

Jeg glæder mig til at få respons, da jeg syntes det er spændende emne at studere.

Tak på forhånd ;-)!

Titel: Re: Tramadol.
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: syd
kan ikke hjælpe dig med et konkret svar, men vil tro det er omkring et døgn. vent med at gøre noget dumt, indtil et klogere hovede har givet dig et kvalificeret svar.
når det er sagt, syntes jeg du skal tage en slapper med tramadol, og for den sags skyld alt andet, du har haft en del tråde om tramadol det sidste stykke tid, og en om depression. siger ikke det sker for dig, men for mange er det starten på et misbrug, når de begynder og eksperimentere med downers under en depression.

Junior medlem

Jeg er glad for din bekymring, men hensyn til mit forbrug af tramadol. Og jeg er helt bestemt opmærksom på det ikke udvikler sig, og jeg behandler det med den respekt det fortjener.

Når det er sagt, er jeg endelig blevet rask igen, og går ikke længere med en depression. Jeg har endelig et positivt syn på livet, og føler at jeg har det bedre end jeg længe har haft :-) Men tak for inputtet

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Godt du har det bedre! Må man høre hvor tit du ca tager tramadol? De har jo (udover sin μ-opioid effekt) både effekt på serotonin og noradrenalin hvilket godt kan fjerne symptomerne på depression.

Junior medlem

Jamen jeg har faktisk først begyndt på tramadol efter min depression forsvandt. Men det faktisk et godt spørgsmål. Jeg vil nok sige at det er én gang hver anden uge. Jeg er sikker på at der er flere der sagtens kunne argumentere for at det er for meget. Men jeg har faktisk fundet positive resultater med den to ugers pause mellem jeg tager det. Den eneste negative oplevelse jeg har haft med det, er at jeg én gang efter at havde indtaget det, havde en temmelig grov hovedpine dagen efter der dog forsvandt da jeg kom hjem fra skole og lige fik halvanden times søvn.
Jeg gætter på at folk der har taget det med så kort mellemrum oftest er faldet i. Jeg er derfor også ekstra varsom med at jeg ikke overskrider det.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jamen jeg har faktisk først begyndt på tramadol efter min depression forsvandt. Men det faktisk et godt spørgsmål. Jeg vil nok sige at det er én gang hver anden uge. Jeg er sikker på at der er flere der sagtens kunne argumentere for at det er for meget. Men jeg har faktisk fundet positive resultater med den to ugers pause mellem jeg tager det. Den eneste negative oplevelse jeg har haft med det, er at jeg én gang efter at havde indtaget det, havde en temmelig grov hovedpine dagen efter der dog forsvandt da jeg kom hjem fra skole og lige fik halvanden times søvn.
Jeg gætter på at folk der har taget det med så kort mellemrum oftest er faldet i. Jeg er derfor også ekstra varsom med at jeg ikke overskrider det.

Lyder helt fint hvis du kan holde det der :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Under hatten, over bordet.
Svampe og tramadol virker som en dum blanding, jeg vil umiddelbart tro at tramadolen lægger en dæmper på svampene.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Også dumt at kombinere med MDMA og andre stoffer der påvirker serotonerge system.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]