Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 03 aug 2025 00:40

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Opiat + benzo
Medlem

Ved godt det er fy fy fy fuck fy Fy - men nogle med erfaringer?
Udover at man ska lade være;-)

Dedikeret medlem

jeeesus lovede du ikke at tage dig sammen i din anden tråd med alle dine spørgsmål ?
Hvis du godt ved man skal lade være hvorfor så spørge ? eller for den sags skyld gøre det ? Opret dog en tråd i offtopic som hedder "benzo26's spørgehjørne" så dette fora ikke er fuldstændig spammet med alle dine rodet spørgsmål om alt muligt som stort set er det samme benzo snak dag på dag eller så ting som du udenmærket godt ved du ikke skal gøre og du ved også godt at det er det svar du får efter som du er på et HR forum.
STRAM OP.....

Medlem

Geografisk sted: Sumpen
Der er ikke så meget andet at sige end at det er en pænt suicidal kombi, det er ret veldokumenteret.

Hvis din tolerance overfor et af stofferne eller dem begge er helt most til det punkt hvor du overvejer at potentiere dem ved at kombinere, så genovervej dit forbrug. Og hvis du har et dødsønske, så snak med en psykolog samt venner og familie. For din egen skyld makker.

In our memories

Geografisk sted: I busken, udenfor dit vindue..
Hvor er det helt præcist du vil hen med det her emne? Hvad er det du vil vide?
Der er helt sikkert folk herinde der har gjort sig erfaringer med den kombi. Jeg har også.
Begge stofgrupper potenserer hinanden. Hovedsageligt den sløvende og åndedrætshæmmende effekt, hvilket gør det til en potentiel livsfarlig kombination. Den kombination har taget røven på mange.
Det kan ikke anbefales.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Som de andre også siger, er det nok den combo, hvor flest har måtte lade livet pga. Så hvis du vil begive dig ud på det vand, så start med små doser.. Skriv evt op, hvilket tidspunkt du tager hvad, så du ikke lige pludselig "glemmer" hvad man har taget..

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: langt ude
Jeg har brugt benzoer ovenpå opiater når min tolerance er så høj at jeg ikke rigtig kunne kokse længere, fordi det er billigere at købe lidt benzoer i stedet for mere dope. Ellers synes jeg ikke det har nogen værdi. Egentlig synes jeg det er lidt synd at ødelægge en god dope high med benzoer.

EDIT: Og efter jeg blev afhængig af alprazolam besluttede jeg mig for at stoppe helt med det lort. Fuck benzoer. Sikke nogle lorteabstinenser i forhold til den high det giver. Så hellere heroinabstinenser.

Insane psychedelia user!

Hvad er meningen med alle de tråde du opretter? Udover at du godt kan lide at blamere dig med at du leger med de 2 mest vanedannende stoffer på samme tid.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: over stok og sten
:roll: :roll: :roll:

Dedikeret medlem

^hva fuk sker der lige for tha hate division??? ^ :roll:

Hej benzo26!
jeg har en del erfaring, hva vil du vide?..
(og som du selv siger er det altså FYFYFY at køre de 2 prœperater sammen; nonstop eller ej) -specielt fordi kroppen ikke kan holde til den rus, som hjernen gerne vil opnå..
det er en konstant balance på et niveau der er udenfor ens egen logiske rœkkevidde; mens man sidder i det! -med andre ord: en ond cirkel.. og når man så løber tør er det et mentalt helvede der sœtter ind.. og det stoppers normalt ved at træde ind i cirklen igen.. :-/
jeg fik personligt lavere guard + højere craving til random drugs, når kombi-tolerencen var på sit højeste.. -så det kan kun frarådes på det kraftigste!! anyhow btt-->
- hvor meget og hvordan vil du blande?

MVH :peace:

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordjylland
Det er jo et HR forum, start ud MEGET småt for at se om det er noget du overhovedet kan tåle til at starte med. Hvis du endelig skal det så læs dog op på de stoffer du har tænkt dig at kombinere, og om andre har prøvet at kombinere dem.

Og, ikke for at lyde som en sur voksen, for jeg er ikke en skid bedre selv, men ud fra alle dine spørgsmål virker det som om du enten er en 14 årig knægt der har fundet nogle stoffer, eller en dude uden alt for meget styr på hvad han laver, uanset hvad virker det ikke særligt forsvarligt du har gang i, men igen, jeg er/var ikke bedre selv. Held og lykke, og pas på dig selv.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]