Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 02 aug 2025 21:25

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
Moderator

Geografisk sted: Messier 45
Hej folkens!
Jeg har fået fingre i noget 2c-b i gelatine-kapsler. Var til stede da doserne blev vejet op og ved, at de indeholder 25 mg pr. kapsel. Jeg vil gerne prøve stoffet om en måneds tid (prøver at holde god pause mellem trips), men er i tvivl om dosis er for høj for en førstegangsoplevelse? Har tidligere erfaring med LSD (250 ug hver gang).

Derudover vil jeg gerne høre jer, hvilken route of administration I anbefaler/foretrækker? Ham jeg fik det af anbefalede insufflering, men har hørt fra andre, at det skulle være som at blive sparket i ansigtet af en hest. :) Mht. kvalme og ubehag under trippet, er der så nogle der har erfaringer/tips, der kan hjælpe til at reducere disse?

På forhånd tak.

EDIT: Noob spørgsmål måske, men søgte lidt rundt og syntes ikke jeg fandt den info, jeg ledte efter. Og så kan jeg også godt bare lide at rådføre mig personligt med nogen, før jeg kaster mig ud i at prøve en ny substans. :peace:

Stodder
Brugeravatar

Hvis du har erfaring med 250 ug LSD tror jeg ikke du bliver overvældet af 25 mg 2c-b.
Der kommer helt sikkert til at være godt gang i visuals men der er generelt ikke nær så meget mind-fuck som ved LSD-
Hvis du vil insufflere så start med 10 mg, så kan du altid redosere hvis du vil have det kraftigere. Og ja, det gør ret så ondt i et kvarters tid.

Hvis det er 2c-b der er "hovedmenuen" så spiser jeg det og hvis jeg bruger det til at booste andre stoffer, så sniffer jeg som regel.

Den måde jeg bruger 2c-b oftest er at sniffe 10 mg mens jeg er på methylon.

Medlem

Hvilken dosis havde du tænkt dig at tage? 25mg? Hvis du tidligere har været oppe på 250ug LSD uden nogen komplikationer tror jeg såmænd ikke 25mg 2c-b er for meget. Det er måske lidt i den tunge ende for en førstegangsoplevelse, alt efter din følsomhed overfor psykedeliske stoffer.

Jeg vil klart anbefale oral ROA for en førstegangsoplevelse. At blive sparket i ansigtet af en hest er et meget rammende udtryk. Der er et voldsomt liftoff, og det gør nas af helvedes til. 2c'erne er blandt de mest smertefulde stoffer at insufflere. Bevares, det går over, men at starte trippet med en sådan intensitet blandet med smerten ved insufflering kan godt være nedern. Derudover synes jeg det kortvarigere og voldsommere peak ved insufflering giver én en mere overfladisk forståelse af stoffet - jeg foretrækker at blive fortrolig med rusen ved lavere intensitet (oral ROA) først. Sidenhen kan det være meget skægt at prøve at insufflere. Det varierer selvfølgelig fra person til person hvad man foretrækker af ROA, men hvis du endelig vælger nasalt, bør du være opmærksom på at doserne er en del lavere end ved oralt indtag.

Jeg synes generelt ikke jeg oplever bodyload eller kvalme på 2c-b, men den kropslige uro der tit kommer under come-up plejer jeg at klare med en frisk gåtur, gerne ud i naturen. Det er en rigtig rar måde at starte trippet på, synes jeg.

Moderator

Geografisk sted: Messier 45
Ja ok, havde også hørt der var mindre mindfuck på 2c-b, det var også det, der lød fedt ved det synes jeg, som kontrast til den totale nedsmeltning af ens ego og de mindloops, man kan føle på syre. :)

Jeg regner med at tage 1 kapsel oralt og så gå mig en tur med en kammerat.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Farveladeland
Mit råd, ud fra mine personlige oplevelser: Lad være med at insufflere 2C-B. Jeg synes det er direkte ækelt, og jeg har iøvrigt også fået det decideret elendigt i ca. 30 minutter på come-up. Derimod syntes jeg at det virker meget mere smooth ved oral indtagelse.

25 mg. 2C-B er IMO en høj førstegangsdosis. Men du har prøvet LSD, så du ved "hvad det drejer sig om". Du vil helt sikkert blive voldsomt påvirket af de 25mg. Hvis jeg skulle tage det nu (hvor jeg ikke har taget det i ca. 2 år) - så ville jeg nok tage 25mg. også.

Derudover.... glæd dig! Og take care!

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

^ Jeg er af samme opfattelse, jeg syntes også at ubehaget ved at insufflere 2C-B klart overskygger de positive sider, hvilket er rigtigt ærgerligt for det er fedt med det voldsomme og meget hurtige come-up i nogle tilfælde. Jeg har kun prøvet at indtage det på den måde en enkelt gang og det blev højst sandsynligt også den sidste.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Under hatten, over bordet.
Jeg synes rusen er ved at aftage i takt med at næsen bliver til at holde ud. Det er ikke det værd. Men alligevel gør jeg det, haha.

Stodder
Brugeravatar

Jeg synes også der er en mærkbar forskel på insufflering af HBr og HCl saltet, hvor sidstnævnte er værst.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]