Shambhala skrev:
Som Crime skriver, så prøv det under rolige settings første gang, og prøv at gå lige så stille op i dose, og mærk hvordan det føles. Det er vigtigt lige at blive bekendt med stoffet, hvor stærkt man reagerer på det osv, inden man kaster sig direkte ud i det blandt massere af andre mennesker, ingen ved hvordan du reagerer på det, vi har alle forskellige psyker og præferencer..
Med det sagt, så har jeg egentlig aldrig forstået det fede i at tage ketamin til fester/ravetingeling (jeg har nok bare ikke haft oplevelsen endnu). Men forstår ikke hvordan man kan danse, min krop bliver helt slasket/gummiagtig og bliver lukket ind i min egen verden, så jeg forestiller mig at det er de præcis modsatte settings af hvad der egner sig til stoffet. Har prøvet det en enkelt gang til trance med LSD + ketamin, og det var sgu egentlig ikke så rart. Kunne dog forestille mig det var fe' med MDMA, der har man jo massere af sprudlende energi og lyst til at være social. Anyways, held og lykke
Hej, tak for rådet, og var også min egen umiddelbare tanke at det var sådan det skulle foregå, men efter mit "personlige kodex" tager jeg aldrig stoffer hvis jeg ikke er til fest, så tror bare jeg vil prøve mig frem med meget små doser og se hvordan de eskalere.
Hvad angår emma, så er jeg kørt lidt død i det, ikke at jeg har taget for meget og tolerancen er for høj, men har det simpelthen for dårligt dagen efter og følgende dage, så det er en sjælden ting efterhånden.