Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 05 aug 2025 17:54

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Ja det lyder måske dumt.
Til at starte med ska det lige siges at det ikke er noget jeg har tænkt mig at forsøge mig med.

Snakkede med en kammerat som er glad ved mdma, jeg spurgte ham om han godt ku klare flere dage i træk på Emma og ha det lige fedt. Til det var hans svar, at så snart han var færdig med at blæse den første aften to han en 4 dobbelt dose af 2 slags vitaminer (mener han sagde c og b-vitamin) sammen med en stort glas appelsin juice, inden han gik i seng. Og det samme igen når han vågnede.
Dette påstod han gjorde at han ku ha et mindst lige så fedt trip dagen efter første trip.
Da jeg ikke er helt inde i hva det egentlig er kroppen opbruger på sådan et trip ku jeg kun stå og tale ham efter munden.
Men ku rigtig godt tænke mig at høre om andre gir ham ret, enten helt eller delvist.
Eller om det egentlig overhovedet ka lade sig gøre at "fylde de depoter op der bruges på Emma" og derved opnå samme trip 2 dage i træk.

Har selv en enkelt gang før prøvet at indtage mdma en fredag og derefter igen søndag. Egentlig med ret fedt trip begge dage. Men 2 dage i træk syns jeg lyder vildt.

Jeg er helt med på at det ikke er noget man bør gøre osv osv. Så den diskussion er jeg ikke interesseret i.

God aften derude:)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Køleskabet
Nej, din hjerne vil være drænet for serotonin dagen efter, og det tager uger, før serotonin-niveauet er stabiliseret igen. Du kan godt opnå en lækker nok rus på anden dagen, men den vil ikke være ligeså fed som dag 1. Derudover er det virkelig ikke sundt at køre flere dage i træk. Jeg har gjort det før, og tredje dag var ikke sjov. Hardcore cravings og totalt nedtrykt humør. Aldrig igen... aldrig igen..

Junior medlem

Det er osse min egen tanke herom. Undrede mig bare over om der var nogen måde en fremskynde denne proces at få serotonin-niveauet op igen:)

Ordentlig and han fyrte af der så:D raaap rap rap rap:)

Medlem
Brugeravatar

2 dage i træk er et no-go for de fleste. Der findes måder at hjælpe hjernen med at komme sig på, men det tager stadig flere uger. Jeg kan kun fraråde dig at flirte med emma flere dage i streg, men hvis du beslutter dig for at gøre det, så husk at spis godt med mad og få sovet. Du kan desuden benytte dig af 5-htp, hvis du har noget liggende.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordjylland
Det ville ikke være nogen speciel klog idé, men hvis det er det du har i tankerne, så lyt til din krop på 2. dagen. Desuden bliver dine serotonin kammere helt fucked up, du vil højst sandsynligt have mange bivirkninger i et par dage efter.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]