Jeg ved ikke om dette er det rigtige forum da beskrivelsen ikke nævner opiater. Synes selv at opiater BESTEMT fortjener sit eget forum. Anyway.
Jeg har tænkt mig at købe nogle kodimagnyler med tanke på at prøve ruset fra en opiat, men jeg er i tvivl om nogle ting.
Alkohol og mit PN medicin (truxal og quetiapin) er begyndt af en eller anden mærkelig grund at virke meget mindre effektivt på mig. 100 mg truxal kunne før i tiden slå mig fuldstændigt ud i en drømmeløs søvn, det samme kunne quetiapin(på en anden måde, jeg havde nogle timer hvor jeg har været fuldstændig uden følelser for at så senere falde i søvn) men for leden da jeg ikke kunne sove pga. Mareridt tog jeg dem. Tre timer senere vågnede jeg fra et mareridt! Skal drikke en halv flaske vodka før jeg bliver bare en smule fuld. Kan jeg havde bygget en tolerance for pillerne fra næsten konstant brug? Anyway, med det in mind og det at jeg vejer ca. 70-75 kilo og er en mand, hvad vil være en god begynderdosis af kodein?
Jeg læste den der guide i alkymistens hjerne om kodein ekstraktion fra kodimagnyler, min økonomi er ret dårlig (har 1000 kr til sjov og ballade om måneden, smøger er med i det bugdet) og jeg har ikke lige lyst til at bruge en million milliard på en vægt og morter+støder til noget jeg måske kun vil gøre en gang, er der et alternativ? Kan jeg poppe 7 kodimagnyler (ca. 60 mg codein) eller vil det give mig en ASA forgiftning? Er en primitiv CWE mulig? Jeg har nogle tomme cola flasker, adgang til kaffefiltre og kunne improvisere en tragt ud af sølvpapir og gaffa tape, men jeg har ikke råd til morter og vægt da den slags er rigtigt dyrt (100 kr for en morter og minimum 150 til en digital vægt)
Jeg ved at misbrugspotentialet for opiater er meget højt men påvirker opiater en negativt psykisk? Ved at hash ikke er så godt at ryge når man har skizofreni og psykadeliske stoffer er heller ikke godt for psyken.
Er det stadig muligt at få fat på stoppende kodimagnyler eller er de udgået? Læste om kodimagnyler på min.medicin og så at man kunne få en pakke med 20 piller til ca 38 kr men der stod intet om de var ikke stoppende eller ej.
Er der nogle regulationer på hvor mange kodimagnyler man må købe eller besidde?
Håber i kan besvare mine spørgsmål
- SunnyO))) / Alma
|