Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 mar 2024 12:02


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 04 sep 2014 23:29 
Offline
In our memories

Tilmeldt: 19 feb 2009 18:02
Indlæg: 429
Geografisk sted: I busken, udenfor dit vindue..
Halløj.
Jeg har længe gået og leget med tanken om at prøve at plugge morfin sulfat, da jeg synes det er et fantastisk opiat, men desværre skal æde flere hundrede milligram for at få en passende effekt, da jeg har så stor tolerance.
Så nu skal det være nu :)
Jeg har 90 mg morfin sulfat (3* Malfin 30 mg), som jeg har tænkt mig at administrere på én gang. Men ville bare lige sikre mig at min fremgangsmåde er rigtig nok.
Har tænkt mig at bruge 1 ml lunkent vand pr 30 mg morfin. Altså 3 ml alt i alt. Som jeg vil opløse tabletterne i efter at have knust dem til et fint pulver. Vil røre lidt rundt et minuts tid og derefter lade det stå i 5-10 minutters tid, for at sikre mig at alt morfinen er blevet opløst.
Derefter vil jeg suge det op i min kanyle/sprøjte, som selvfølgelig er uden nål. Smøre den ind i lotion, og stikke den så langt op som muligt, og langsomt sprøjte opløsningen ud/ind ;)
Har læst at det er bedst at ligge på siden, og vente med at vende sig eller rejse sig før der er gået 25-30 minutter. Kan jeg forvente at at der ryger noget væske ud når jeg rejser mig eller hvordan og hvorledes? Og kan jeg trække sprøjten ud med det samme eller er det bedst at lade den sidde lidt for at undgå at noget kommet med ud? Det er vel ikke nødvendigt at filtrere opløsningen da det bare skal op i røven og ikke i en blodåre?
Oplever en del forstoppelse for tiden, da jeg rent ud sagt er lidt en oxycodon "junkie". Er lige løbet tør og har tænkt mig at holde en god pause fra oxy'en. Vil det være bedst at vente et par dage, til min forstoppelse har udviklet sig til en gang racer-røv af stof mangel, så jeg er renset godt ud, inden jeg begynder at sprøjte ting op i røven?

På forhånd tak for svar :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 sep 2014 02:18 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 19 okt 2010 19:59
Indlæg: 966
Nu kan jeg ikke lige huske om Malfin er et af de preparater som bliver til gel når man tilsætter vand. Men jo 2,5-3 ml varmt/lunkent vand alt efter om du bruger 2,5 eller 3 ml pumper(sprøjter), den behøver jo ikke være større end højst nødvendigt :P
Jeg plejer bare at knuse dem fint, og så hælder jeg det varme vand fra hanen i pumpen. Så hælder jeg morfinen i med et stykke "V" foldet papir, og så holder jeg med en finger i begge ender på pumpen, og så ryster jeg løs i 30 sek.. Så kommer jeg enden i til pumpen, og bukker mig forover og stikker den halvvejs op (evt. med noget smørremiddel), og skyder det hurtigt ud og går hen og ligger mig på maven i 5-15 min. Det er den bedste og nemmeste måde at gøre det på med de fleste opiater/opioder der kan plugges. Det skal nok blive opløst hurtigt i der varme vand oppe i nummeren, så du behøver ikke at lave det stå i 10 min. for at blive opløst der er imo ingen mærkbar forskel i rusen.
Håber det kan bruges til noget, og undskyld formuleringen men er ret skæv :P

_________________
Every individual reacts differently to every chemical.
Know your Body - Know your Mind - Know your Substance - Know your Source.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 26 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team