Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 26 jul 2025 03:05

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Geografisk sted: oppe i din kusse.
hey folkens ville høre om i ved om der eren lille mulighed for at jeg kan sove har sniffet 7 baner rita i løbet af idag, og den sidste tog jeg kl 01.10 ca ellers siden da har jeg ædt 4 krydser indtil nu , og er rimelig vant til krydser , men noget tid siden jeg ædt dem hverdag. takker på forhånd

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: vest for København! !
du kan dø af den blanding... op og ned fungere bare ikke sammen!! Be careful...

Insane psychedelia user!

Du kan jo prøve at ligge dig til at sove. Så finder du ud af det.

Selve blandingen er ikke farlig, andet end hvis du indtager store mængder af det ene stof og det andet så ophører med at virke. Det der med at op og ned ikke dur sammen er noget bullshit. Overhovedet ikke så farligt som fx at blande to downere, selv om mange mennesker gerne vil holde liv i den myte. Benzodiazepiner bliver givet mod stimulansoverdoseringer på danske hospitaler.

Insane psychedelia user!

"Selve blandingen er ikke farlig, andet end hvis du indtager store mængder af det ene stof og det andet så ophører med at virke. Det der med at op og ned ikke dur sammen er noget bullshit. Overhovedet ikke så farligt som fx at blande to downere, selv om mange mennesker gerne vil holde liv i den myte. Benzodiazepiner bliver givet mod stimulansoverdoseringer på danske hospitaler."

Rigtig godt skrevet der ragamuffin, det kan jeg tilslutte mig.
En ulempe ved at blande op og ned er at man kan tage store mængder og det vil derfor slide mere på kroppen, organerne, men det er jeg nu ikke dø af.
En anden er at ens tolerance ryger voldsomt op og det bliver dyre og blive påvirket :)

Dedikeret medlem

Hov husk HR! (-nogle blander jo flere ting på ên gang..)
Hva hvis man F.Eks har taget speed/ritalin hele dagen og drukket rigeligt ovenpå, og så tager en hel del benzo for at falde til ro om aftenen? Det kan sku godt ende med dødeligt udfald!

Insane psychedelia user!

Ja, det kan det, men det er ikke den blanding OP spørger til. Derfor er der vel ingen grund til at antage at der også er blandet alkohol ind i det. Alkohol er en downer og ændrer billedet totalt. 2 downere blandet sammen er skide farligt pga utilregnelig synergi(den dosis du før har taget uden fatale konsekvenser, kan sagtens vise sig ikke at være sikker), hvilket ikke eksisterer når vi snakker upper+downer.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]