Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 24 apr 2024 02:17


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 23 okt 2014 22:58 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 23 okt 2014 22:27
Indlæg: 0
Hejsa. Nu prøver jeg lige med en kommentar herind til, ellers må jeg prøve videre i de andre indlæg.

Jeg har ca 10 gange inden for den seneste måneds tid, nogle gange to dage i træk andre med et par dages mellemrum haft mig en herre hygger på marzine. Alt mellem 6-10 x 50 mg pr aften.

Jeg er kvinde, vejer 62 kg og er 165 cm høj.

Jeg får på recept setralin og lyrica mod angst og deprission som jeg tager som lægen anviser. (Så er der lidt fakta på plads)
Og nå ja, så ryger jeg gennemsnitligt 1-1.5 g hash om dagen.

Jeg har læst mig igennem mange indlæg omkring marzine herinde, og blev seriøst dybt dybt overrasket over hvor mange folk der har en negativ holdning til dem og hvor mange som har haft ekstremt dårlige oplevelser på dem..

Jeg søgte egentlig på nettet for at købe flere marzine piller, da det er billigere end at købe dem i 10 stk af gangen. Så ville jeg helt tilfældigt lige gå herind for at læse om der var andre der havde noget erfaring med det. (og hold da op)

Jeg startede som sagt for en måneds tid siden. Stod helt tilfældigt ved købmanden (tager ikke andre stoffer end at ryge hash - og har heller ikke gjort det tidligere, så har ikke den store erfaring generelt omkring diverse stoffer) og så at der stod de her køresyge tbl ved alt det andet håndkøbsmedicin, som man kan få ved den lokale købmand nu om dage.. Så tænkte jeg at dem ville jeg da lige prøve at købe og se hvad man kunne få ud af dem, nu der var rød trekant på.. Havde hørt at man kunne blive døsig af den slags medicin, men aldrig prøvet dem... Så jeg kom hjem, tog en 5 stykker og ventede en lille time. (røg samme tid) Så skal jeg da nok lige love for at jeg fik det dejligt afslappende! Fik det virkeligt totalt hyggeligt og rart. Efter den dag, har jeg jo så prøvet det en 9 gange, og dosis er oppe på de 9-10 af 50 mg nu, for at få samme effekt som første gang..


Jeg har da været så skæv jeg lige måtte bruge lidt ekstra kræfter på at rejse mig fra sofaen.. Ellers er det bare.. Ja hyggeligt ? Chilleren?
Det skal DOG SIGES at forrige gang jeg tog 10 på en gang, sad jeg og skældte min mors kat ud fordi den roede rundt i en pose, hvor til min mors kat 5 minutter efter kom ud fa soveværelset (intetanende) SÅ JO der så jeg da helt klart syner. Men det da først nu det sådan virkelig går op for mig efter at have læst alt hvad der står herinde... Kan det være fordi jeg ikke har vidst en ski om pillerne og bare har en meget stærk virkeligheds sans (ja lige udover den ovenstående episode ;) ) Jeg har jo bare regnet det for at det vildeste der kunne ske var at man blev så afslappet man faldt i søvn..

Jeg tør ikke sove alene i over en uge efter jeg har set en gyserfilm, så hvis jeg havde oplevet halvdelen af de ting folk skriver om de har oplevet herinde, ville jeg da være død af skræk nu. Jeg tager altså som sagt næsten 10 hver gang. Har været alene hver gang og jeg har sovet perfekt hver gang?

De negative ting som jeg dog kan genkende, er at man er godt smadret dagen efter, men da ikke mere end at man kan hive sig selv igang?

Kan nogen svare mig på hvad fanden der er galt med mig, siden jeg oplever (pånær episoden med katten) alt omvendt??


// Meget forvirret pige.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 27 okt 2014 23:38 
Offline
Administrerende Direktør
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 nov 2001 02:01
Indlæg: 2033
/Flyttet


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 nov 2014 21:37 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 okt 2012 00:36
Indlæg: 93
Hej og velkommen til!

Jeg er ikke læge, så kan ikke medicinsk forklare dig hvorfor at, du oplever søsyge pillerne således. Men vil da lige give dig en "skide balle", søg nu op på hvad du vil indtage.
Det burde være normal praksis hos alle at, man lige googler hvad faen man nu lige vil indtage af stoffer. Istedet for den der "man kan blive høj? DET TAGER JEG" attitude.

Det kan muligvis være fordi du er på antidepressiv medicin, hvorfor jeg slet ikke forstår du indtager stoffer imens.
Gem det nu til at du er klar og ovenpå igen, du leger med ilden.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 nov 2014 22:00 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 feb 2008 20:46
Indlæg: 638
Geografisk sted: København
Jeg husker tydeligt en varm eufori fra de to marzinetabletter jeg nogle gange spiste for at undgå køresyge som lille. En varm dyne og noget musik og så havde jeg det ellers godt på bagsædet. Anyways, folk reagerer forskelligt på de samme stoffer. Højere doser vil sikkert resultere i flere hallucinationer og derved have større chance for at blive skræmmende. Men det er der vel ingen grund til at udforske? Du burde virkeligt tage at stoppe med at tage det så ofte. Bare fordi at det er solgt lovligt betyder det over hovedet ikke at stoffet er uskadeligt!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 nov 2014 06:09 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 02 apr 2006 00:46
Indlæg: 320
Marzine er et Sederende antihistaminikum med overvejende H1-receptorblokerende virkning. Ligesom foreksempel Atarax, og Doxylamine. og visse antipsykotika ved lave doseringer(Quetiapine)



Lyrica derimod giver et enormt humørløft. Hvor mange milligram tager du


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 nov 2014 13:29 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 14 aug 2011 17:33
Indlæg: 326
Fordi du nyder at føle dig søvnig?

En af mine gamle kammerater fra folkeren, kunne godt lide at blande marzine og tonsvis af øl - at blive "fucked up" var behageligt for ham. Han var ikke den mest oplyste stofbruger...


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 jan 2019 15:33 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 20 feb 2003 02:01
Indlæg: 2
snubi skrev:
Marzine er et Sederende antihistaminikum med overvejende H1-receptorblokerende virkning. Ligesom foreksempel Atarax, og Doxylamine. og visse antipsykotika ved lave doseringer(Quetiapine)



Lyrica derimod giver et enormt humørløft. Hvor mange milligram tager du



Har forsøgt at få fat i Marzine og andre ting ligeså - Men alt er enten udgået eller så har de det bare IKKE på apoteket - Jeg vil forsøge om de kan hjælpe min Angst-Svimmelhed der går mig på når jeg går udenfor min dør.
har STOR tolerance prg. mange års tidliger misbrug af benzo -morfin -sovepiller osv. Ryger kun lidt hash og drikker øl nu(stading stor tolerance) - Hvad kan man få og havd virker bedst -? - Jeg tager Gabapentin 300 Mg. om dagen( til at styre mit alkohol og hash-forbrug)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 jan 2019 17:00 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 02 okt 2018 11:52
Indlæg: 77
Geografisk sted: København
SortSky skrev:
Hej og velkommen til!



Det kan muligvis være fordi du er på antidepressiv medicin, hvorfor jeg slet ikke forstår du indtager stoffer imens.
Gem det nu til at du er klar og ovenpå igen, du leger med ilden.


Er fuldkommen enig I at det er en mærkelig, lidt ungdommelig tilgang til at tage stoffer, men tvivler på, at det er antidepressiverne der gør det, måske lyrica - jeg er selv på antidepressiver og lyrica og tillader mig altså lidt ansvarlig stofbrug ved siden af... men passer meget på, og nogenlunde øvet i medicinsk research. Den dosis marzine kan få enhver til at se katte over alt.

Nogle råd til dem der er på receptpligtig medicin, især mod angst, er som du også skriver at google, søg information. Hvis man ikke forstår, det som man læser eller ikke læser engelsk så godt, så spørg fx. herinde

Personligt vil jeg aldrig gøre følgende :

Blande antidepressiv medicin med mdma og lignende. Dårlig interaktion, mulig død.
Tage psykedeliske stoffer eller hash, hvis jeg led af svær angst. Kan udløse psykose (og har ved en lejlighed gjort det hos mig). Hvis man vil behandle sin angst med psykedeliske stoffer, vil jeg virkelig lede efter en god mentor og setting, det har der været gode resultater med, men jeg synes det er alt for risikabelt, medmindre man er del i et lægevidenskabeligt forsøg / behandling.
Hvis man er meget stiv, alkohol, vil jeg springe min aftenmedicin, især sovepiller, antipsykotisk og lyrica over.

PS. Pas på med "purple drank" eller lad helst være - det er en svær blanding og kan hurtig gå galt, især hvis du også er på lyrica eller gapapentin, dårlig interaktion. Alle opiater og Marzine - skidt, skidt kombination. Pas på dig selv.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 jan 2019 17:12 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 jun 2007 15:11
Indlæg: 2500
Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
Til jer to der senest har skrevet i tråden - tråden er fra 2014, og begge de personer I quoter har været fraværende herinde siden 2016.
Så I skal nok ikke forvente respons, eller taknemmelighed i den anden ende :)

_________________
Halose findes ikke. Han bevæger sig under radaren, sætter sig imellem stole og vandrer alene rundt, imens du sover.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 29 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team