Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 jun 2025 05:04

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 19 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej. Jeg har lige et spørgsmål angående MDMA.
Jeg har nu taget MDMA 5 gange, og jeg syntes seriøst det bliver et bedre og bedre trip for hver gang, og jeg hører altid fra folk at de har nedern på dagen efter osv. Men selv efter en weekend hvor jeg har taget det to dage i træk, Får jeg ikke det såkalde downtrip, hvordan kan det være?
faktisk har jeg optur på i mere eller mindre en uge efter, hvor jeg er vildt positiv, ekstra social, udadvendt og bare i det hele taget, føler mig som et af de bedste mennesker på jorden.
Vil bare hører om der er andre der har det på samme måde, syntes nemlig det er lidt underligt... MEN SYGT LÆKKERT:-D

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: 9550, Mariager, Kære Jylland
Jeg har det skam på samme måde. Jeg spænder heller ikke mine kæber med mindre jeg har taget ret meget. Til gengæld er min krop træt og smadret samt drænet for energi, men det er jo klart, når man fester med Emma. Det handler nok bare om mindset og at sige til sig selv, at det var en vildt fed tur og så være glad for det, i stedet for at gå og have nedtur over man ikke er påvirket på den samme måde mere.

Junior medlem

Det har du nok egentlig ret i, giver god mening nu du siger det:-D (lækkert med et hurtigt svar)
Ved godt man ikk skal skrive om doser osv. men ved du hvor meget der skal til for at få en overdosis? og hvordan har man det hvis man OD'er på emma, man kan vel ikke få det for godt:-D

Medlem
Brugeravatar

Det var skam så lidt. Jeg er alligevel selv lige stået op, da min døgnrytme er ret så smadret. 200mg+ er heavy dose, så jeg ved ikke hvad 'OD-dosen' ligger på. Men symptomerne lyder således: Svimmelhed, hovedpine og opkast bl.a. Men der er slet ingen grund til at indtage over 200+ til at starte på, hvis det er ordenlig kvalitet. Mit nytår bestod nok af lidt for meget MDMA, men det var slet ikke tæt på at være på OD-stadiet. Hvis bare du redoserer nogenlunde fornuftigt, så skal det nok gå.

Junior medlem

Det også en anden ting jeg har tænkt på, kvalitet betyder det så bedre virkning eller bare man ikke behøver at tage så meget?

Medlem
Brugeravatar

Begge dele ;) Det siger jo lidt sig selv. Jo renere produktet er, jo hårdere bliver man slået ud. Men det kan du jo selv teste, ellers så sørg for at din dealer er til at stole på og spørg ind til produktet.

Junior medlem

true:-D men det bare jeg ikk købt det bedste MD faktisk har det været noget af det billigste, og har alligevel været for sygt oppe at flyve, så tænker bare det ikke kan virke meget bedre:-D hvis det gav mening...

Medlem
Brugeravatar

God kvalitet kan sagtens være billigt, hehe. Nu må vi ikke snakke om priser på stofferne, men du er velkommen til at sende mig en PM :)

Administrerende Direktør
Brugeravatar

Husk at prisdiskussioner samt køb/salg er stoffer er ligeså tabu per PM som åbent her på boardet.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Andrusha skrev:
Husk at prisdiskussioner samt køb/salg er stoffer er ligeså tabu per PM som åbent her på boardet.

Ja, når admins læser med på vores PM's. ;)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Blå stue afdeling 2A
:D  skrev:
Andrusha skrev:

Ja, når admins læser med på vores PM's. ;)

ILLUMINATI! :lol:

Alt hvad jeg skriver her på boardet er baseret på fantasi og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet personlig kendskab til stoffer, eller folk der tager dem. :)

Mvh.

Medlem
Brugeravatar

ja okay.... den tager jeg lige på mig. jeg har dog heller ikke modtaget pm's, så den er god!

Medlem

Geografisk sted: Sumpen
Plejer også at være gladere og mere optimistisk i dagene derpå. Dog ikke ved overforbrug, der får jeg det absolut rædselsfuldt - ihvertfald om vintere eller hvis jeg har taget for mange stimulanser derudover. Har efterhånden lært at altid holde minimum en måned mellem mine ture.
Tror også det vil være klogt af dig at gøre det samme, ellers skal du nok få bivirkningerne at føle på sigt.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tryptamine lane
Det handler vel om at din kemiske balance er god, og dit kognitive liv fungere, men pisser du på det bliver du ramt. +1

"Dream, experience, acknowledge, in undefinable love and light"

Medlem

den gennemsnitlige gade mdma i danmark blev testet for et år siden og lagde på omkring 80% renhed :)

Medlem
Brugeravatar

Kæderygeren skrev:
Hej. Jeg har lige et spørgsmål angående MDMA.
Jeg har nu taget MDMA 5 gange, og jeg syntes seriøst det bliver et bedre og bedre trip for hver gang, og jeg hører altid fra folk at de har nedern på dagen efter osv. Men selv efter en weekend hvor jeg har taget det to dage i træk, Får jeg ikke det såkalde downtrip, hvordan kan det være?
faktisk har jeg optur på i mere eller mindre en uge efter, hvor jeg er vildt positiv, ekstra social, udadvendt og bare i det hele taget, føler mig som et af de bedste mennesker på jorden.
Vil bare hører om der er andre der har det på samme måde, syntes nemlig det er lidt underligt... MEN SYGT LÆKKERT:-D

Det er kun fedt for dig, mange mennesker oplever det modsatte.

Men det vil du helt sikkert også komme til hvis du bliver ved med at tage euforiske stimulanser med en højere og højere frekvens, trust me:)

Medlem
Brugeravatar

Det er netop derfor stoffer skal behandles med respekt... MDMA bliver man nemt for glad for. Den lykkerus er jo ikke lige til at være træls over ;)

Junior medlem

Hvis du fortsat vil have den effekt ud af MDMA som du får nu, så er det enormt vigtigt at holde pauser! Det ville simpelthen ikke være det værd at miste magien ved MDMA, fordi man gik hen og fik en dårlig vane med at tage det flere gange om måneden.

Jeg vil nok mene at man skal tage mindst en måneds pause mellem rusene (rus i flertal?? haha).

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: øen
det en dejlig gave at undgå mdma bivirkningerne i dagene efter men det kan også hurtigt bide en i røven

jeg har os altid haft optur på dagene efter mdma, og man fristes til at tage mdma flere dage i træk jævnligt, for man føler ikke at der sker noget ved det.. men magien forsvinder, og værst af alt så opbygger nedturen sig bag facaden, og når den krakelere så kommer den springende med fuld kraft og tramper dig ned i et sort hul

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 19 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]