Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 10 maj 2025 15:01

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Halløj - Det er en menneskealder siden jeg har været herinde, så jeg har ikke lige fulgt med hvad der har rørt sig, men synes ikke jeg kan finde lignende topic.
Beklager hvis der alligevel gemmer sig noget.

Jeg er imellemtiden flyttet fra provinsen til København, og i storbyen er der altså noget lidt andet coke end i småbyerne :-D
Herinde er det gået op for mig at den helt store dille er at kalde colaen noget forskelligt..

Diamond (fishscale) glimter og er blødt.
Flake er stenhårdt, lidt gulligt og ja.. mat..
begge dele i klumper
Så er der "standard" - som vel bare er noget skamcuttet shit, i pulver.

Derudover er der "æg" som vel bare er betegnelsen for at det har været oppe i bagen på en neger :-D Men jeg må indrømme at jeg ikke kender så meget til al kemien i det, og google hjælper sjovt nok ikke så meget på dansk ihvertfald.

Er kokain (i ren form) ikke bare kokain? Hvad er i såfald forskellen? Jeg kan tydeligt mærke forskel i effekten af de forskellige ting der findes, men hvordan hænger det lige sammen?

Gerne på et sprog som er til at forstå for en stakkels kvinde på 23 :-) (jeg har iøvrigt lige rettet mit navn 2 sekunder efter opslaget er oprettet, hvis dette skaber forvirring)

EDIT: Jeg opdagede lige søgefunktionen (så jeg ikke behøvede at blive ved at bladre tilbage) og har nu fundet lidt, men dog utydeligt svar på mine spørgsmål - Er det ok at tage den op igen? Måske blot med folks erfaringer.
I fest-drug miljøet pt. er det the bomb hvis man får colaen i en sten, istedet for pulver - Jeg kan læse mig frem til herinde, at det skulle være mere en myte, at det skulle være bedre sådan. Men jeg søger en lidt dybere forklaring på den meget forskellige virkning, af de forskellige typer coke.
Uagtet om det kommer samme sted fra, eller ej.

På forhånd tak og god weekend!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: øen
Diamond (fishscale) -> glimter, det er meget simpelt.. kokain der ser sådan ud er som regel af høj kvalitet, medmindre det er skod kokain der har fået en gang hårlak, det har jeg hørt de er begyndt på rundt omkring

flake står for kokain af høj kvalitet gerne over de 50-60 %, det har ikke noget med farve eller konsistens at gøre

det er fuldstændig ligemeget om det er i sten eller pulver, enhver idiot kan tage en sten og cutte den op for derefter at lave det til sten igen

ren kokain virker altid på samme måde.. grunden til at det virker forskelligt herhjemme er fordi 95 % af det er cuttet med alt muligt lort

find en pålidelig pusher med noget diamond / fiskeskæld, når man kommer op i den renheds % så er det meget sjældent at der er andre aktive cuts i.. så vil du få den samme lækre kokain rus hver gang

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]