Halløj - Det er en menneskealder siden jeg har været herinde, så jeg har ikke lige fulgt med hvad der har rørt sig, men synes ikke jeg kan finde lignende topic.
Beklager hvis der alligevel gemmer sig noget.
Jeg er imellemtiden flyttet fra provinsen til København, og i storbyen er der altså noget lidt andet coke end i småbyerne

Herinde er det gået op for mig at den helt store dille er at kalde colaen noget forskelligt..
Diamond (fishscale) glimter og er blødt.
Flake er stenhårdt, lidt gulligt og ja.. mat..
begge dele i klumper
Så er der "standard" - som vel bare er noget skamcuttet shit, i pulver.
Derudover er der "æg" som vel bare er betegnelsen for at det har været oppe i bagen på en neger

Men jeg må indrømme at jeg ikke kender så meget til al kemien i det, og google hjælper sjovt nok ikke så meget på dansk ihvertfald.
Er kokain (i ren form) ikke bare kokain? Hvad er i såfald forskellen? Jeg kan tydeligt mærke forskel i effekten af de forskellige ting der findes, men hvordan hænger det lige sammen?
Gerne på et sprog som er til at forstå for en stakkels kvinde på 23

(jeg har iøvrigt lige rettet mit navn 2 sekunder efter opslaget er oprettet, hvis dette skaber forvirring)
EDIT: Jeg opdagede lige søgefunktionen (så jeg ikke behøvede at blive ved at bladre tilbage) og har nu fundet lidt, men dog utydeligt svar på mine spørgsmål - Er det ok at tage den op igen? Måske blot med folks erfaringer.
I fest-drug miljøet pt. er det the bomb hvis man får colaen i en sten, istedet for pulver - Jeg kan læse mig frem til herinde, at det skulle være mere en myte, at det skulle være bedre sådan. Men jeg søger en lidt dybere forklaring på den meget forskellige virkning, af de forskellige typer coke.
Uagtet om det kommer samme sted fra, eller ej.
På forhånd tak og god weekend!