Citat:
Jaa jeg fandt ud hvor vigtig det var med pausen. Jeg gik efter et måneds pause (Så man ikke blev afhængig). Levede i en depressiv tilstand i 1 1/2 år. Alt for lille pause lærte jeg på den hårde måde.
ja det er farligt, og man forstår først hvor galt det er endt når det er for sent
for 9 år siden da jeg var en 16 årig dum knægt åd jeg absurde mængder kiks ofte blandet med kokain og alkohol, fra fredag til søndag næsten hver weekend i 2 års tid, da nedturen begyndte at snige sig ind på mig valgte min far så lige at stille skoene med et hjertestop, hele min verden gik i stykker og jeg havde over 2 års tid med svær depression og selvmordstanker, er helt sikker på at emmaen og hele mit misbrug har haft stor indflydelse på den nedtur
men sjovt nok så var det også emmaen, stoffer og psytrance miljøet der var med til at få mig ud af depressionen igen
efter 2½ års pause fra emma og stoffer generelt begyndte jeg at eksperimentere igen og blev genforenet med noget af det jeg elsker allermest, at hygge med nogle gode venner mens man blæser, og specielt psytrance oplevelsen, det gik op for mig at hvis jeg laver min research, holder mine pauser og har fornuften med hele vejen kan jeg blive ved resten af mit liv, og det var en ting mere som var værd at leve for
siden da har jeg holdt minimum 2 mrd og ofte mere, og nu virker det efter formålet hver gang, jeg har mistet meget af kærligsheds rusen og "magien" men det virker stadig til at forstærke musiknydelsen og hele psytrance oplevelsen
Citat:
Jeg vil ikke udelukke at tage afsted. Det bliver aldrig dog det samme. Jeg var vild med det da det ikke var blevet så populært, og da det var mere undergrundsagtigt

! Det virkede som som at lidt af kulturen gik tabt pga. så stor tilstrømning af nye mennesker.
jeg kan godt føle dig, psytrance rykker langsomt mod mainstream og det kan jo både være en god og dårlig ting, der er kommet mange nye til og festerne bliver hele tiden større og større, men når du går rundt og kigger på folk kan man se at 90% brænder for oplevelsen lige så meget som du selv gør, de sidste 10 % som måske ikke burde være der ligger man ikke mærke til, de flyder i baggrunden af hele oplevelsen, undergrunds fester er også vildt fede, men der er noget helt specielt ved at stå på docken med 3500 mennesker omkring sig som giver den max gas og udsender good vibes der samles til en atmosfære der er helt enestående
det bliver nok aldrig det samme, men måske bliver det noget lige så godt eller bedre

jeg har ihvertfald den fedeste oplevelse hvergang
Citat:
Forskellen på dengang og nu, er at jeg har fået en kæreste. Set i bakspejlet så gik det op for mig hvor bekræftende det var for mig at gå ud. Alle dem jeg kendte, osv.
hva mener du med det? at du virkede kedelig hvis du ikke tog med til festerne?
Citat:
Det er slet ikke det samme nu. Hehe men jeg har også festet i 10 år

Måske er jeg bare blevet ældre.
oplevelsen som du beskrev er der stadig og det er den jeg tager afsted for, hvis man forstår at nyde den så bliver man aldrig for gammel, der er 50-60-70 årige med til stort set alle events